[centraal] MF-er gespot post het hier deel 49

Status
Niet open voor verdere reacties.
Neeee 3 vandaag op de A1 moto gespot. Ik kwam nogal snel voorbij maar zag wel een MF stikker maar ging te snel om t goed te zien

Hoelaat? Welke hoogte?

Ik kwam vanaf de a28 naar de a1 daar reed ik. Iemand reed toen al op De a1 en toen ik richting Barneveld reed kwamen er 2 mij tegemoet op de a1 die richting Amersfoort reden rond 1700/1730

Gistermiddag om 16.30uur een zijspan met sticker in Almere en op de A6. Je ging er bij Almere-haven weer af, ik ging verder over de A6.

Wie was dit?

Eerste fotospot van dit topic?

[img=640,480]http://dl.dropbox.com/u/35586631/IMAG1537.jpg[/img]

Je weet wel waar in E'hoven.

Zojuist een groene Kawa gespot op de motor parkeerplekken voor het Ziggo kantoor in Utrecht. Kenteken volgens mij iets van MS-ZR-xx....

Ik kwam aanrijden op een groene Diversion!

Vandaag kwam ik net na je aanrijden, voor half 8, maar je was vlot met parkeren en naar binnen gaan.

Briefje onder te tankdop :)
dsc0291e.jpg

Laatst bewerkt:
Dinsdag 12.45 u
Honda CBR 600F geel/groen/wit
Bestuurder Berik pak zwart met groene accenten
Makkum (frl) -dijkje ri Workum
:W

Neeee 3 vandaag op de A1 moto gespot. Ik kwam nogal snel voorbij maar zag wel een MF stikker maar ging te snel om t goed te zien

Ik heb rond 17:05 op de A1 gereden.
Maar goed, de A1 is vrij lang :Y

Oh ik zie nu trouwens dat je een stikker hebt gespot. _O-
(ik heb alleen maar een sticker, dus ik was het dan niet ;) )

Laatst bewerkt:
Ik heb rond 17:05 op de A1 gereden.
Maar goed, de A1 is vrij lang :Y

Oh ik zie nu trouwens dat je een stikker hebt gespot. _O-
(ik heb alleen maar een sticker, dus ik was het dan niet ;) )

Het stuk dat ik de eerst motor tegen kwam. Ik kwam van de a28 naar de a1 een zwarte motor dat was het wel daarna 1 met stikker. ik reed op een zwarte kawa met rugtasje kwam nogal snel aangereden. :]

GESPOT!

nog niemand maar het is nu wel een tvp .

Yup. 1221 hier. Helemaal nieuw dus. Jij?

Dinsdag 12.45 u
Honda CBR 600F geel/groen/wit
Bestuurder Berik pak zwart met groene accenten
Makkum (frl) -dijkje ri Workum

Heejj dat ben ik, was ff lekker aan het toeren.
Pas een paar weken een sticker en nu al gespot! *O*

Wie spotte mij gisteren, dinsdagavond rond 18.30 terwijl ik kwam invoegen op de A20 bij het Fransiscus? Je ging er vlot vandoor na de 80 km zone ;)

Je reed met een donker vizier, richting Alexander

Laatst bewerkt:
Wie spotte mij gisteren, dinsdagavond rond 18.30 terwijl ik kwam invoegen op de A20 bij het Fransiscus? Je ging er vlot vandoor na de 80 km zone ;)

Je reed met een donker vizier, richting Alexander

Dat was ik op de Duc denk ik :W

En wie reed er met een maatje vandaag vanaf Schiphol mee tot de splitsing a4 en A13?? Was rond 15:15. Ik reed in een donkerblauwe mondeo station.

20120822_152654-1.jpg

20120822_152534.jpg

En t maatje

20120822_152134.jpg

3 spotjes vandaag en allemaal in Amsterdam,

- Zwarte Z750/1000? rond 11.45. Je kwam uit de Spaarndammerstraat en sloeg de Tasmanstraat in.

- Wit/rode CBR-F rond 15.45 op de Basisweg, op het stuk dat je naast het nieuwe stuk snelweg rijdt. Volgens mij sloeg je linksaf richting Haarlemmerweg.

- Zwarte R6 rond 16.00 uur op de A10 in de richting van Haarlem. Je kwam net de Coentunnel uit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan