Brainz
Die hard MF'er
Dach 't effe niet....
da's toch echt een CMX250C!
Das toch echt een VT800!
1) ik heb zelf ook zo'n ding gereden.
2) en het is de kameraad van Choppy en die rijd echt een VT800
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dach 't effe niet....
da's toch echt een CMX250C!
idd mensen moeten niet zeiken het was gewoon topHeb al eerder gezegd hoe ik er over dacht..
De meeting was weer net als andere jaren een topdag.
Maar mensen hebben altijd commentaar dat het niet goed georganiseerd was, terwijl duidelijk was vermeldt, dat er geen organisatie was....
Helaas konden Redline en ikzelf elkaar niet vinden, dus werd er eerder vertrokken waar sommige mensen een beetje raar stonden te kijken, waaronder ikzelf ook..
Maar goed maakt niet uit..
Jammer van het ongelukje in Amersfoort ( ook hier uitgebreid over gereageerd, omdat ik er met de neus opstond )
Al met al moet je altijd oppassen met wat je in een topic begint met meetingen en dergelijke..
Als organisator van een evenement heb je verantwoordelijkheden, en kun je dus op bepaalde dingen verantwoordelijk zijn..
Daarom heb ik het op deze manier gedaan, om niet juridisch achtervolgd te kunnen worden..
Dit heb ik natuurlijk met diverse mensen die hier verstand van hadden overlegd.
Daarom hebben we het een beetje vaag gehouden...
Een lijstje bijgehouden met de mensen die wilden komen, en natuurlijk een vertrektijd gegeven van wanneer we van Veenendaal naar Amersfoort zouden vertrekken...
Dit zou RedLine Rider regelen, en is dus redelijk goed verlopen zoals ik kon zien, ook al werd er eerder vertrokken..
Natuurlijk is het volgend jaar weer voor herhaling vatbaar, of eerder, maar dat laat ik dan weer over aan een ander ...
De opkomst ging boven mijn verwachting en was zeker veel meer dan vorig jaar.
Denk dat er volgend jaar een grotere plek gezocht moet worden..
Veenendaal ging nog net, maar Amersfoort was echt te klein volgens mij...
Heb alle emails en opmerkingen, en dat waren er soms wel 50 op een dag met veel plezier gelezen en op gereageerd..
Ging veel tijd in zitten, tot soms ergenis van me vriendin, maar het was het dubbel en dwars waard....
Greetz
Black Eagle
[me]Speedy_J wacht nogsteeds opt filmpje van black eagle[/me]
Mijn video niet naar tevredenheid?????
He Danser bedankt voor je film , was zeer proffieMijn video niet naar tevredenheid?????
Graag gedaan Niels.He Brainz, bedankt voor de mooie foto's !
Zeker die van dichtbij van mij
Heb ze naar BMW piloot gestuurd ( broer van Choppy )
Ik ga er ook heen met mn brikGraag gedaan Niels.
Ik ga naar de DHRIII met die 2 onnozele, gaat weer wat worden.
Nu alleen mun brik nog halen en dan is ik er klaar voor.
'k durf mijzelf bijna niet te vertonen met hun op mun CBR600, dus maar snel weer ff een brik gekocht
Chef had het later over deze foto:Das toch echt een VT800!
1) ik heb zelf ook zo'n ding gereden.
2) en het is de kameraad van Choppy en die rijd echt een VT800
heheheheChef had het later over deze foto:
(Afbeelding)
En hierop staat echt een CMX250C Rebel...
Ik had over het hoofd gezien dat je op een andere post antwoordde.