[Centraal] foto's en filmpjes MegaMeeting 2004

137.120.180.50 ??? of 82.161.0.206

vriendin liep te zeuren dat ze honey sneller binnen wilde hebben als de 6 uur die ik gaf (als ik teveel upload geef dan loopt me donwload omlaag :P )

maar ze kwam net naar me toe en zei dat ze wegging en laat terug was (vriendinneuitje) dus ik host nu weer lkr :P

voor mijn ip moet je maar in de startpost kijken daar staat de link ook naar mijn ftp site

(ff snel gekeken ik ben : 213.73.165.249 )

owjah en die dvd is een backup hond had de orginele cd een beetje bewerkt O-)

Wat is het voor een type? Ken iemand die precies dezelfde heeft en je ziet echt bijna nooit! Dat frame...ik kan er niet aan wennen :+

Haha, indeed gek ding :+ maar B-L is er als arme student }) wel blij mee

Tis een Suzuki GSX 400 X IMPULSE.[me]Die bekende van jou, ook MF-er :? [/me]

:z

full

ftp://mf:meeting@213.73.165.249/films/pizzaman/mega meeting volgens pizzaman.mpg

Ow die, maar das maar een klein stukje toch? Ik wacht nogsteeds op het filmpje van Glossy en d'r vriend. Die heeft mij en die anderen er heel goed op gezet :)

relaxed...
ben ik al 2uur aan het downloaden
voor dat filmpie van je...

verander je de link |( |( |(

Laatst bewerkt:
Ow die, maar das maar een klein stukje toch? Ik wacht nogsteeds op het filmpje van Glossy en d'r vriend. Die heeft mij en die anderen er heel goed op gezet :)

Me broer zijn pc is gecrashed, dus dat zal nog wel ff duren helaas... :( :(

Dus dat wordt het beeldmateriaal weer opnieuw editten als ie weer doet :P

Hej die black eagel wat vond jij er nu eigenlijk van....????? Je hebt enorm veel moeite gedaan om iedereen in te counten en de lijst bij te houden en dingen te regelen er toppie, maar had je dit verwacht? Was het boven of onder verwachting??

Owja en wanneer begin je voor volgend jaar om mensen in te schrijven haha ;) :D

MZZL CLUTJE

Hej die black eagel wat vond jij er nu eigenlijk van....????? Je hebt enorm veel moeite gedaan om iedereen in te counten en de lijst bij te houden en dingen te regelen er toppie, maar had je dit verwacht? Was het boven of onder verwachting??

Owja en wanneer begin je voor volgend jaar om mensen in te schrijven haha ;) :D

MZZL CLUTJE

Heb al eerder gezegd hoe ik er over dacht..
De meeting was weer net als andere jaren een topdag.

Maar mensen hebben altijd commentaar dat het niet goed georganiseerd was, terwijl duidelijk was vermeldt, dat er geen organisatie was....

Helaas konden Redline en ikzelf elkaar niet vinden, dus werd er eerder vertrokken waar sommige mensen een beetje raar stonden te kijken, waaronder ikzelf ook..

Maar goed maakt niet uit..

Jammer van het ongelukje in Amersfoort ( ook hier uitgebreid over gereageerd, omdat ik er met de neus opstond )

Al met al moet je altijd oppassen met wat je in een topic begint met meetingen en dergelijke..

Als organisator van een evenement heb je verantwoordelijkheden, en kun je dus op bepaalde dingen verantwoordelijk zijn..

Daarom heb ik het op deze manier gedaan, om niet juridisch achtervolgd te kunnen worden..

Dit heb ik natuurlijk met diverse mensen die hier verstand van hadden overlegd.

Daarom hebben we het een beetje vaag gehouden...
Een lijstje bijgehouden met de mensen die wilden komen, en natuurlijk een vertrektijd gegeven van wanneer we van Veenendaal naar Amersfoort zouden vertrekken...

Dit zou RedLine Rider regelen, en is dus redelijk goed verlopen zoals ik kon zien, ook al werd er eerder vertrokken..

Natuurlijk is het volgend jaar weer voor herhaling vatbaar, of eerder, maar dat laat ik dan weer over aan een ander ...

De opkomst ging boven mijn verwachting en was zeker veel meer dan vorig jaar.

Denk dat er volgend jaar een grotere plek gezocht moet worden..
Veenendaal ging nog net, maar Amersfoort was echt te klein volgens mij...

Heb alle emails en opmerkingen, en dat waren er soms wel 50 op een dag met veel plezier gelezen en op gereageerd..

Ging veel tijd in zitten, tot soms ergenis van me vriendin, maar het was het dubbel en dwars waard....

:P :P

Greetz

Black Eagle

Laatst bewerkt:
bedankt Mendark voor de foto's toppie ,ik sta er ook bij .
ik heb weinig foto's van mezelf gezien behalve de foto's die brainz gemaakt heeft, maar dat komt omdat hij een maatje van mij is dus daar had ik mazzel mee.
Toppie toch dat iemand daar de moeite voor neemt om iedereen op de foto probeert te krijgen. :} (Afbeelding)
Hé Choppy ik ben dat kleine choppertje dat voor je rijdt! Goed dat je er aan dacht mijn kentekenplaat zwart te maken :} (Honda Rebel)
full

speedy J als jij hem binnehebt kan jij hem dan naar mijn ftp sturen die heeft een wat groteren bw ;) kan iedereen er straks van genieten (regel wel ff met niek een torrent)

Hij had een time-out...

Ben hem nu opnieuw aant downen. Dit gaat al "stukken" sneller. 4 a 6 kb/sec.

Terug
Bovenaan Onderaan