Zo,was niet de megameeting die ik in gedachte had maar over het algemeen wel leuk...
In Veenendaal aangekomen voor de deur van de mac gaan zitten wachten op de fotoshoot.
Na 3 kwartier neimand gezien of gehoord en in ene hoor ik de sirene.
Kijk hoelaat het is..12.15.. o_0
Beetje extreem vroeg richting Amesfoort.
Maargoed bedoeling was dat ik voorop zou meerijden wat met de paniek van iedereen die in ene beseft dat we gaan rijden het midden werd.
Eenmaal aan het rijden werd de groep al vrij snel verdeeld...
Niet doorrijders en extreme doorrijders vlogen een beetje door elkaar en de baksteen formatie ontbrak een beetje.
Nadat we een beetje de kopgroep kijt waren en een x aantal keren via SOEST omgereden waren ben ik samen met NapO en nog een paar anderen maar een beetje de groep gaan begeleiden.
Kruizingen afzetten,auto's tegenhouden en men een beetje de goede kant op wijzen.
Dit werd een succes en het reed al een stuk beter en voor mijn gevoel werd het een leuke groep..
Eindelijk in Amesfoort had ik nog niet koud eten besteld of mijn lieftallige crew gaan al richting A'dam voor de aftermeeting..
BEETJE TE SNEL IN MIJN OGEN(k)...
Lekker blijven zitten met vriendin en lekker gegegeten.
Daarna op mijn gemak vriendin naar huis gebracht en om 15.30 ging ik eindelijk naar de Hemweg voor de afterparty...
Toppie opkomst en leuk gespeeld.
Tevens bedankt AvZ/Wheelyking en alle anderen voor het maken van een geslaagde middag..