Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik was degene die ineens hard moest remmen.... Dr werd voor mij ook flink geremd.Okay... ik ben diegene die een stoppie maakte en door zijn motor ingehaald werd. De persoon voor me remde hard waardoor ik ook moest remmen.
Resultaat : Hele rechterkant naar de klote.. heb zelf gelukkig alleen maar een schaafwondje op mijn rechterelleboog en wat spierpijn..
Ben met 100 km/uur naar huis gereden. Motor staat nu in de garage, morgen de verzekering maar contacten..
Hier ook net terug van Amersfoort... het was vandaag super. Volgend jaar ga ik lekker zelf rijden
En die vent in de Mercedes was zwaar irritant... bij afgezet kruispunt er gewoon voluit doorheen komen klappen
Ik vond het al zo vreemd dat iedereen ging rijden.. dacht dat we om 13:30 zouden vertrekken We kwamen net aan..Gaaf om al die motoren bij elkaar te zien, maar om 12.30 begon zo hier en daar een ieder af te druipen. Om 13.15 was er nog maar een klein beetje over (wat ik vanaf de rotonde kon zien). Toen zijn we vertrokken richting de plaatsen op de route. Wel overal erg veel motoren gezien onderweg.
En wie blies de boel op voor het stoplicht? Of was dat alleen rubberrook?
En wie blies de boel op voor het stoplicht? Of was dat alleen rubberrook?
Okay... ik ben diegene die een stoppie maakte en door zijn motor ingehaald werd. De persoon voor me remde hard waardoor ik ook moest remmen.
Resultaat : Hele rechterkant naar de klote.. heb zelf gelukkig alleen maar een schaafwondje op mijn rechterelleboog en wat spierpijn..
Ben met 100 km/uur naar huis gereden. Motor staat nu in de garage, morgen de verzekering maar contacten..