Cagiva - "the Raptor's Nest" - Deel III

Een beetje dit idee, ziet er wel strak uit
full
 
Beste berg kleding heb je in de aanbieding. Zou het ook op MF zetten als ik jou was (als het er al niet op staat..)
 
Zou iemand misschien voor mij de afstand tussen de bevestigingspunten van de koplamp voor mij op willen meten..? :) En de diameter van de koplamp? Zou heel fijn zijn.
Een originele koplamp vinden, wordt hem helaas niet... Dus heb nu een andere op het oog.

Alvast bedankt!!
 
Ergens tussen 185 en 190mm.
Je kan wel wat spelen door de oren wat te draaien in hun bevestigingsrubbers.
 
hoihoi, ik ben al een tijdje op zoek naar een windschermpje voor mijn Raptor. Enig idee wat er hier mooi op zou passen? Het originele is stuk na mijn schuiver van vorig jaar...

2013-07-11%2010.32.16.jpg
 
ik heb dezelfde koplampen op mijn mini raptor.

vind die van een triumph speed triple wel wat hebben.
ook de moto morini corsaro past hier erg goed bij, misschien zelfs nog beter als de triumph.

jammer genoeg heb ik geen van deze of andere gevonden voor een leuk prijsje om pas te maken op de motor. heb ze tot nu toe alleen nog gezien voor 200+
 
Hallo mede cagivisten
Ik ben al een tijdje meelezend op het forum,
maar aangezien er vandaag een onderdeel besloten heeft uit mijn raptor 650 te trillen :( .
dacht ik; ik meld me is aan, want misschien heeft er hier iemand nog iets liggen.
gaat om de rechter ketting spanner kapje (+boutje)
 
Laatst bewerkt:
Hmmz, in principe heb ik al wat die dag.
Maar mocht ik dat kunnen verschuiven, dan vind ik het wel leuk om eindelijk eens even te gaan kijken. Ben er nog nooit geweest..
 
Vroegah....

...kwamen de oerraptoristen van alle uithoeken van NL naar een meeting. ;)

"Ver" is relatief in Nederland. :]
Vanuit NL wel, vanuit zuid-belgique is het toch echt ver rijden.
Zeker om dan in plat NL te gaan toeren terwijl de toffe baantjes beginnen op +- 10km van m'n voordeur..
 
Beste raptor rijders na een klein schuivertje op een bruggetje is mijns (gelukkig als enige) achterem pedaal afgebroken (het voetje, helaas niet te lassen). Iemand enig idee waar ik dat (aftermarket) kan bestellen/vinden? Mijn garage in amsterdam heeft het geprobeerd te bestellen maar zonder succes. Of wellicht weet iemand een alternatief.

Mvg,
Nick.
 
helaas zie ik daar niet direct een alternatief voor.. En bij cagiva bestellen kan maanden (8-9-10..) duren..
Aan elkaar bouten? Indien geen duo, aftermarket setje monteren?

Tenzij er in de industie een compatibel pedaal bestaat, maar ik vrees ervoor..
 
Wat Hubertje zegt, je zal zelf iets moeten maken of hopen dat het van een ander merk past.
Heel misschien is er op het forum iemand met een verbouwde Raptor die er 1 over heeft.
 
Terug
Bovenaan Onderaan