Cagiva Gran Canyon eigenaren gezocht

Beste Gran Canyon rijders,
Ik ben sinds een jaartje in het bezit van een GC uit 1999, met als resterende makke een kapotte toerenteller. Op de printplaat was een trace doorgebrand en daar is een nieuwe voor op de plek gesoldeerd. Als ik contact aanzet beweegt de naald even maar geeft geen toeren bij lopende motor. Heeft iemand een idee waar een andere toerenteller te vinden is? Ik zie op eBay een redelijk geprijsde klokkenset maar de verzendkosten verdubbelen die!
Beste groet, Jan Willem

Bekijk bijlage 1864628
Ik weet niet of die van de Navigator hetzelfde is. Er staat momenteel namelijk een Navigator in onderdelen op Marktplaats.
 
Laatst bewerkt:
Mensen, ik heb mijn Navigator verkocht. Het was me een genoegen om in dit topic mee te kletsen.
Hoewel ik de Navigator een erg fijne fiets vond, ben ik toch weer overgestapt naar een cruiser (Vulcan 1500).

:W
 
Laatst bewerkt:
Weet iemand of er andere types Ducati of Cagiva zijn waar het schakelpedaal van de GC op past? De mijne is wat gebogen en te veel terugbuigen van aluminium eindigt meestal in afbreken...
 
Hallo Cagiva rijders!
Ik ben sinds kort eigenaar van een Cagiva Navigator en voor het seizoen heb ik (gepoogd) een beurt hieraan te doen.
Luchtfilter monteren, hiervoor moet de tank eraf.....
Nu ben ik dus al 3 dagen bezig met de 2 tank helfden terug te monteren, deze lijken nu 1 cm verder naar voren te zitten waardoor alle kappen niet meer passen.
Alles al geprobeerd, ophangpunten invetten, schuiven, opnieuw monteren, lichten, duwen, onder spanning zetten, alles...

Heeft iemand een tip of een handigheidje?
Ook tips van gran canyon 900 eigenaren zijn welkom aangezien de tanks hetzelfde zijn (volgensmij)

Eigenlijk zijn alle tips welkom😅
 
Terug
Bovenaan Onderaan