Caferacerproject nummer..... Suzuki Katana GS 650 G

Megaton demper gekocht en doorzichtig benzinefilter.

full

Tank brackets van kunststof gemaakt en gelijmd aan de tank.
full

full

je schijven zitten verkeerd om... :/
verrek ja! opmijn gs 850 lopen de gaatjes ook de andere kant op...

verder keep up the good work vampire!! is een eer om mijn oude voorspatbordje op je project te zien zitten haha

Stuur is ok,maar raakt de tank als je manouvreerd. :(

full

Dus een nieuwe gemaakt met boggies...... :)

full

Oude Katana tank geschuurd.....

full

En projectje erbij...... een Moto Guzzi Lario V65 op de kop getikt. *O*

full

Koppeling rammelt wat, maar verder loopt ie goed ,alles werkt.
Een remschijf voor ontbreekt, ophangpunt remklauw afgebroken, maar heb nog een set poten liggen.

Gelukkig ben je terug bij de Katana lijn. Kun je die niet accentueren in een zitje, tophalf en voorspatbord?

Een cafe racer met moderne strakke lijnen, dat lijkt me een eye catcher.

Het nieuwe stuur ziet er mooi uit :9~

Blok gespoten in antraciet, nachtje laten drogen en dan afplakken en cilinders worden zwart, kleppendeksel word antraciet. :9

Hi, mooi projectje!
Ik heb een vraag over de kleur antraciet. dit is echt super mooi! :Y
Wat heb je daar voor gebruikt? en kan het tegen hitte?

Hi, mooi projectje!
Ik heb een vraag over de kleur antraciet. dit is echt super mooi! :Y
Wat heb je daar voor gebruikt? en kan het tegen hitte?

Hittebestendige verf uit spuitbus van Hammerite. Moet tegen warmte kunnen die het motorblok afgeeft. Of ie benzinebestendig is betwijfel ik.

Ik wil het eigenlijk ook op die mannier gaan doen. :X

Ach, crap.
Stuur me een pb tje, dan kijk ik wel wat ik kan doen. '(

Hittebestendige verf uit spuitbus van Hammerite. Moet tegen warmte kunnen die het motorblok afgeeft. Of ie benzinebestendig is betwijfel ik.

hhhmmm, lastig dan idd.
Probeer het even uit ;)

Succes met je project

Moven Grandma....
Na de Caferacerdag en mooie bikes gezien hebbende, ben ik weer na een half jaar begonnen met de verdere afbouw van de Katana.

Tank in de primer gezet....

full

Zadel alu laten lassen, foamzitje op maat gemaakt met flex (grof)en schuurpapier(fijn afwerken).

full

Plaatjes gelaserd voor stuurinstrumentarium....
full

full

Laatst bewerkt:
Gelukkig heb je de draad weer te pakken. Dat plaatje op de linker schakelaar is helemaal geweldig mooi! :Y

En hoppa, tank gelakt.....
Motip Acryl Blauw kleurno:44990
Motip Acryl Wit kleurno: 45900
Rode bies geplakt en afgelakt met Acryl Motip Clear Varnish....
8-)

full

full

full

full

Laatst bewerkt:
Mooi gedaan die tank, ziet er netjes uit. Zo zie je maar weer dat je met al te veel uit te geven iets moois kan maken.

Gr R

Mooi topic, heb net een katana gekocht en ben eens aan het kijken wat ik er van zou kunnen maken.ooit

Zou ik een uitslag van je zadel kunnen krijgen? ziet er erg mooi uit zo! De Tank vindt ik enorm groot, maar door de kleur stelling ziet het er een stuk beter uit. Ik dacht zelf een tank van een gs te gaan gebruiken, volgens mij past dat.

Ja zegt dat je een werkplaats handboek hebt in pdf kan je mij de link sturen?

Ben erg benieuwd naar het eind resultaat!!

Laatst bewerkt:
Proficiat met je aanwinst. Das geen geld voor zo`n motor,man. *O*
Blok ok? Fotootje mag ook.
Hieronder linkje...is in het engels,maar wel te volgen.

http://www.mtsac.edu/~cliff/storage/gs/GS650GManual.pdf
Laat je vorderingen maar zien op MF.
Greetz Ray.

Supper das snel!! Deze "man" is een sleutelende "vrouw" maar dat maakt niet uit,.... ik ben eindelijk meer van de 1 en 2 cylinders,....maar ja een collega wilde er van af, en zakte dermate met de prijs dat ik het wel intressant vond ( al was het maar voor onderdelen te verkopen),....hij liep goed maar starte niet,....en had ook de zin/kennis niet om te sleutelen,...na een andere startrelais start hij weer en loopt zonder bij geluiden,...heb meteen ook even de lekkende carbs gereinigd, de luchtfilter weggehaald, en moet nu nog even open filters halen ( Vehickel, volgende week in zwolle,....vrouwen gratis entree!) Ik heb er dus nog niet eens op gereden! Maar hij heeft em hier rijdend gebracht , dus dat zal wel lukken.

Ik overweeg dus nog wat ik er mee zal doen,...ruilen voor een ander project (hij is me eindelijk te zwaar qua gewicht) of toch iets van maken.

voorals nog ben ik erg geholpen met je manual,....en als het een project wordt zal ik hier een topic maken,...(zit zelf op chopperstyle met mijn projecten)!

Thanks en blijf benieuwd naar je vorderingen,..( heel lekker als je zoveel kennis en kunde omtrend eigen gereedschap en lassen hebt)

Terug
Bovenaan Onderaan