Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
En alweer de laatste voor vandaag: nogmaals de combi cylinders-bovencarter,nu van vorenaf gezien.
en nu als de sodemieter het spul van't aanrecht af,anders is straks het huis te klein...
(Afbeelding)
Dat heeft dus geen donder met rascisme te maken,maar met de overtuiging dat "vrôgger alles mooier en beter was".
En vrôgger waren de blokken blank en alleen de cylinder zwart...
Hele topics lezen Jochem
Da's toch Motip of nie??En het gestraalde en opnieuw in de hittebestendige Motip gespoten en gebakken cylinderblok:
(Afbeelding)
Ziet er goed uit PascalGatverpielekes!
Ben nèt bij me local Yamma dealert geweest om me spulletjes op te halen (lagerschalen bigend,lagerschalen hoofdlager,halve maantjes(nokkenstokafdichting),keerringetje schakelas,keerringetje koppelingdrukstok),blijkt dat m'n zuigerveren niet meer te krijgen zijn!!!!
Ja,de eerste maat wel,de eerste overmaat ook nog,maar dan wordt het moeilijk....en ik heb de vierde overmaat nodig!
HELP!!
Wie helpt me uit de brand?
Een vlugge rondspeuractie op internet (ebay) leerde dat ik wel nog een setje 2' overmaat kan regelen,maar dus geen vierde
Dit wordt vervelend,want als me dit niet lukt zal ik óf nieuwe cylinderbussen moeten regelen óf een goede gebruikte cylinderblock met iig < derde overmaat...