Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik zal het aan mijn moeder vragen, die al 25 jaar achter de kerk woont, want zij heeft de foto gemaakt.@Kees Vetje kijk eens in je Google Lokatieservice geschiedenis?
Yups, nou kwam ik die ook tegen, was het effe kwijt maar de puzzel valt wel inelkaar. Ik had de star even onthouden als referentiepunt. Toen ik voorbijreed herkende ik het niet van jouw beelden maar inmiddels wel duidelijkIbbenbüren, nummer 15, volgens Goegel. Het is naast de (niet bijster goede) Chinees.
Bekijk bijlage 1978048
Bovenstaande is als je van de A30 onze kant op rijdt.
Je bent er waarschijnlijk woensdag nog de andere kant op (richting de 30) langs gekomen
(De werkzaamheden zijn inmiddels eindelijk afgerond, dus dat is niet iets om het aan te herkennen)
Vanaf Rotterdam richting DordrechtWas dit echt niet richting rotterdam? Ik heb hie zó naar gezocht
Daar heeft mijn vader nog jaren z'n bijbaantje gehad als jonge Haagse schooier! M'n vader is van '48 en heeft hier nog vaak hele verhalen overen deze stonden in Scheveningen, echter wel voor mijn tijd
Bekijk bijlage 1989238Bekijk bijlage 1989239
@V Rossi 46 Was dit dat tankstationnetje dat in de afslag naar de A59 stond??? Dus op de A16 aan de oostkant. Ik heb daar zo verscrikkelijk naar gezocht, en niemand kent hetBenzine station Van Kekem aan de A 16 IJsselmonde, richting Dordrecht
Bekijk bijlage 1993397
Ik heb hem hier gevonden;@V Rossi 46 Was dit dat tankstationnetje dat in de afslag naar de A59 stond??? Dus op de A16 aan de oostkant. Ik heb daar zo verscrikkelijk naar gezocht, en niemand kent het
Rijsoord is tegenwoordig Ridderkerk.Ik heb hem hier gevonden;
Bekijk bijlage 2056942Groeten uit IJsselmonde | Benzine station Van Kekem aan de A 16 IJsselmonde, richting Dordrecht | Facebook
Benzine station Van Kekem aan de A 16 IJsselmonde, richting Dordrechtwww.facebook.com
Nog wat info;
Pleisterplaats Van Kekem (deel 4)
In 1954 was op het ‘Internationaal - Vervoerderscongres in Montreux’ de wens uitgesproken, dat in Nederland - motels voor het internationale wegtransport worden ingericht.www.decombinatieridderkerk.nl
RotjeknorMiddellandplein in welke stad?
Haha, de alcoholcontrolefuik