Buongiorno TUONO Belissimo!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee Richard. ik kom vrijdag pas weer terug en zolang jij en Patrick zorgen dat de boel weer draait tegen die tijd, vindt ik alles best........... 8-)


Ik heb het chromen eierdopje in de states gelaten.

geen probleem, de verkeertoren moest heel even stoppen met COD maar nu is alles weer als voorheen.

Aangezien ik niet meer op feesboek zit ben ik wel heel benieuwd naar de foto's nu!
Tidje op een sjoppert, het zal toch niet!! :o
 
Groep Snel overigens...
en ik nog steeds niet in een bezit van een Tuono, maar lees wel eens mee :O

M'n maatje en ik gaan dit jaar voor het eerst naar Spa :)
We hebben al wel wat dagen erop zitten afgelopen jaren op met name Assen en 1x Zandvoort.
Na lang wachten geen reactie van BDayds, toen maar ingeschreven in groep 2 (snel) ipv 1 (starters).
Komen we een beetje mee in die groep adhv tijden Assen (~2.13) en Zandvoort (~2.07)?
Wat voor tijden moet ik aan denken in die groep? 3.20?
 
en ik nog steeds niet in een bezit van een Tuono, maar lees wel eens mee :O

M'n maatje en ik gaan dit jaar voor het eerst naar Spa :)
We hebben al wel wat dagen erop zitten afgelopen jaren op met name Assen en 1x Zandvoort.
Na lang wachten geen reactie van BDayds, toen maar ingeschreven in groep 2 (snel) ipv 1 (starters).
Komen we een beetje mee in die groep adhv tijden Assen (~2.13) en Zandvoort (~2.07)?
Wat voor tijden moet ik aan denken in die groep? 3.20?

Ook 7 juli?
 
Bedankt voor de melding Patrick - heb me intussen ingeschreven voor Spa! *O*

@ZX-10R-Ztevan: veel plezier in Lelystad! Ik heb daar ook 2x een training gedaan (toen nog onder de naam TrackTraining, en dat was super leerzaam!
Ik hoop voor je dat het droog blijft..

@3ckus: Mooi Tuono! Maareh, wat doet die foto van die hornet in je advertentie? :/
 
Bedankt voor de melding Patrick - heb me intussen ingeschreven voor Spa! *O*

@ZX-10R-Ztevan: veel plezier in Lelystad! Ik heb daar ook 2x een training gedaan (toen nog onder de naam TrackTraining, en dat was super leerzaam!
Ik hoop voor je dat het droog blijft..

@3ckus: Mooi Tuono! Maareh, wat doet die foto van die hornet in je advertentie? :/

Thnx, ik hoop ook echt dat het droog is dan.
Ik laat hier mijn ervaring wel weten.
 
Weet iemand van jullie ook of er een revisie set is voor rempomp van de oer. komt van mijn (ex) rsv r 2003. weet zo niet of de pomp ook anders is ivm radiale remklauwen, maar geloof het niet.

Ik hoor het graag :)
 
Ik ga proberen mee te gaan! Maar denk dat het niet gaat lukken omdat ik dan net een week een pup in huis heb van 9 weekjes! En mijn meisje moet dan werken!
 
Bedankt voor de melding Patrick - heb me intussen ingeschreven voor Spa! *O*

@ZX-10R-Ztevan: veel plezier in Lelystad! Ik heb daar ook 2x een training gedaan (toen nog onder de naam TrackTraining, en dat was super leerzaam!
Ik hoop voor je dat het droog blijft..

@3ckus: Mooi Tuono! Maareh, wat doet die foto van die hornet in je advertentie? :/

Oplettende kijker :+
 
Ja ikke!! die heb ik zaterdag nog gezien bij boonstra :+

En ja die pomp misschien op de triple doen ;)
 
Iemand ervaring met het inkorten van dB-killers? Mijn Akra's vind ik zonder killers te hard klinken (beetje aso) maar mét klinken ze naar mijn idee bijna hetzelfde als de standaard dempers. Zit te denken om de killers eruit te halen, een stukje van het pijpje aan de binnenkant eraf te zagen en dan weer terugplaatsen. Hoeveel cm moet ik eraf halen? Heb geen zin om steeds een cm eraf te choppen, uitproberen, etc. Of zijn die dingen ook los verkrijgbaar? Dan kan ik wel uitgebreid gaan experimenteren.

full
 
Laatst bewerkt:
Mannen, korte vraag *D

Gezien het weer de komende dagen er zo uitziet:

B|
full
:/

En ik toch mijn olie wil verversen komend weekend, kan ik de T ook stationair een x aantal minuten laten draaien? Zo ja, tot welk temperatuur koelwatervloeistof raden jullie aan?
 
Mannen, korte vraag *D

Gezien het weer de komende dagen er zo uitziet:

B| [afbeelding] :/

En ik toch mijn olie wil verversen komend weekend, kan ik de T ook stationair een x aantal minuten laten draaien? Zo ja, tot welk temperatuur koelwatervloeistof raden jullie aan?
Maak je niet druk, die dinosaurus is al -tig miljoen jaar dood, die komt echt niet de komende dagen spontaan tot leven in dat blok van je ;)
 
Gewoon blok warm draaien tot 75 graden en olie verversen. Nieuw filtertje steken en en even het magneetje schoonmaken wat je er uit kan draaien als je het filter hebt verwijderd ;)
 
Gewoon blok warm draaien tot 75 graden en olie verversen. Nieuw filtertje steken en en even het magneetje schoonmaken wat je er uit kan draaien als je het filter hebt verwijderd ;)

en niet meteen eruit draaien, enkele slagen erin laten anders heb je een boel troep op te ruimen... :+
 
Iemand ervaring met het inkorten van dB-killers? Mijn Akra's vind ik zonder killers te hard klinken (beetje aso) maar mét klinken ze naar mijn idee bijna hetzelfde als de standaard dempers. Zit te denken om de killers eruit te halen, een stukje van het pijpje aan de binnenkant eraf te zagen en dan weer terugplaatsen. Hoeveel cm moet ik eraf halen? Heb geen zin om steeds een cm eraf te choppen, uitproberen, etc. Of zijn die dingen ook los verkrijgbaar? Dan kan ik wel uitgebreid gaan experimenteren.

[afbeelding]

Het kan naar mijn idee niet aso hard genoeg zijn. Zo'n twin moet je kunnen horen. Ultieme combi heb je dus als je dan met zulke db killers duitsland in kan. Geen bekeuringen en gewoon keihard genieten in NL.
 
Iemand ervaring met het inkorten van dB-killers? Mijn Akra's vind ik zonder killers te hard klinken (beetje aso) maar mét klinken ze naar mijn idee bijna hetzelfde als de standaard dempers. Zit te denken om de killers eruit te halen, een stukje van het pijpje aan de binnenkant eraf te zagen en dan weer terugplaatsen. Hoeveel cm moet ik eraf halen? Heb geen zin om steeds een cm eraf te choppen, uitproberen, etc. Of zijn die dingen ook los verkrijgbaar? Dan kan ik wel uitgebreid gaan experimenteren.

[afbeelding]
Ik heb mijn dB-killer ingekort. Heb er 1 met een bochtje welke ik zodanig ingekort heb dat je geen bezemsteel naar binnen kan steken en dus niet recht de demper in kijkt.

Reed eerst ook zonder dB-killer maar niemand wilde achter me rijden en ik voelde mezelf soms beschaamd als ik bijvoorbeeld rustig door een dorp reed of een begrafenisstoet passeerde. Nu is het stukken beter.

Ben daarna op de testbank geweest bij Arie Spierings om het e.e.a. af te laten stellen. Moet wel zeggen dat de Tuono 1:12 liep en gruwelijk naar benzine stonk (ook een rede dat niemand achter me wilde rijden). Nu met dB-killer 1:15-16 en niet meer stinken, echter zonder dB-killer loopt de motor te schraal. Voor testbank ook erg bokken onderin toeren maar wel iets meer power onderin. Nu loopt de Tuono als een naaimachientje zonder bokken of dipjes.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan