Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Bugs, features en andere zachte waren

Ik zie precies dit idd. Laatste bericht is van v3ns
Geplaatst op woensdag 24 februari 2016 17:37
The2wheels.com heeft ook verschillende hendels. Ik heb laatst deze besteld voor 30 dollar: http/shop.the2wheels.co...th=184&product_id=524

Hey dat is vaag, in jouw link zie ik mijn berichten idd wel... Ik meen te herinneren dat ik een keer las dat iemand anders in het gsr750 topic er ook last van heeft gehad

in dit topic lees ik m'n berichten overigens wel gewoon allemaal...

Dit is meteen een mooie plek om aan te kondigen dat de forumsoftware in 2016 zal worden vervangen door iets nieuws, we zullen dus weinig tot geen nieuwe features meer toevoegen aan de huidige versie van de software.
mijn grootste wens voor de nieuwe software is een "niet-vrienden"lijst, waarbij je de berichten van deze personen niet meer ziet (of dat je er eerst op moet klikken of zo).

ook leuk voor de statistiekenlijstjes: persoon die het meest op niet-vriendenlijstjes staat. JanB had vast goed gescoord...

alternatief is natuurlijk dat ex-mods 1x per jaar een user naar keuze mogen bannen

Laatst bewerkt:
Ja helemaal top! hopen dat die het goed blijft doen. Thnx!

Ja dat is hem. Maar ik krijg hem dus niet onder mijn naam.

never mind

Laatst bewerkt:
In het topic: Het nieuwe uiterlijk voor iedereen!
werd ik gewezen op het pijltje dat rechtsonder op popt,
om snel naar de onderkant van de pagina te gaan (of de bovenkant,
want hij switcht als je de andere kant op scrollt).

Echter, het pijltje komt alleen tevoorschijn als de site zo ingezoomd is,
dat het lichte content-deel de browser van links tot rechts bedekt.
Zodra de omliggende achtergrond zichtbaar is, wordt het pijltje niet zichtbaar.

Jammer, want ook dan is ie nuttig.

Browser: Firefox: op Linux Mint, en op Android.
Nu geen zin om de Windows computer op te starten,
maar volgens mij was het daar ook zo van de week.

Niet tonen van het top/down-pijltje:
ook bij Firefox op XP, en IE11 op Windows 7.

Die laatste heeft ook een probleem met het centreren van de site
als je het scherm smaller maakt.(tekst valt dan rechts van het scherm).

Ik zie geen mobiele lay-out op mijn telefoon.

Ik dacht dat dat juist één van de nieuwe features was van de nieuwe lay-out? Ik gebruik Chrome op Android.

In MIJN MOTOR-FORUM staan topics waarin ik zelf als laatste heb gereageerd toch als nieuw weergegeven..

Zou Motormeuk ook in My MF kunnen?
En kan My Topics bovenaan?

Waar kan ik aangeven dat als ik een post of topic gelezen heb dat het dan ook "als gelezen" gezien wordt ?
Nu lees ik altijd enkele keren hetzelfde bericht.

Hoi, wanneer ik via mijn telefoon het forum lees zie ik geen reageer-knopje meer staan. Dat is m.i. pas sinds kort.

Enig idee??