Heb m'n pak nog steeds niet binnen en zonder leer mag je niet rijden op zolder.
Maar als ik m'n pak binnen heb moet ik nog eens over nadenken (dan wel dus)
Het is ook niet om zelf te rijden maar voor een stuntshow.
een vraagje...
zaterdag en zondag 12 en 13 juni zijn er in Circuit Zolder (Belgie) weer de Motor axction dagen...
Sanderman en ik gaan daar bijna zeker naar toe, kweet niet of er nog meer mensen zijn die hier naartoe gaan, anders beter ff met zn alle afspreken. dan hebben we zo een vette groep bij elkaar!
ik hoor het wel...
Alles goed Tazzzz was deze week elke dag laat thuis dus geen tijd om ff te mf!
Denk dat we binnekort maar ff een datum moeten prikken om te bbqen!
Heb helaas geen tijd om te rijden zondag moeten wij naar Onze helden(Na.Breda) bij jou in je achtertuin zowat!!
Schrijf mij maar bij het lijstje
Hee Dallieman
Alles goe hiero. En in Eastwood ? Geen problemen meer met je blok ??
Leuk om weer eens bij te praten. Na.Breda ?? Waaro is dat nou weer ? Bij het haagse beemden citcuit ?
Greetzzz
Rob.
Denk dat ik ook wel meegaMooiNog meer? Pim? Dallie? Tazzz? en de rest natuurlijk ook .
Gelijk met een grote groep erheen rijden. Nu hopen dat da niet
hetzelfde effect op me heb als kung fu films
Hmm dacht dat jij meer van het Nederlandstalige was.. want dacht al die tidj al van ik ken haar ergens van.. maar nu weet ik het weer.. jij bent dat meisje dat altidj in iedere kroeg zo hard mee staat te zingen met Ciske de rat.. "Ik voel me zo verdomd....."
http/users.telenet.be/botjes_place/fun/Kroeg.pps
Kan iemand me aub zeggen hoe deze kroeg heet en het adres? Soortgelijke etablisementen in België en Nederland mogen altijd gemeld worden.
Misschien dat ik volgend weekend dan toch nog ergens een pilsje ga drinken.
volgende MF meeting in de oude Massa dan
Was altijd wel een leuke tent (vooral die draaiende vloer helemaal achterin, altijd leuk als je al wat op hebt) alleen de laatste jaren kwam er toch een wat euhh.. fout publiek.
Je voelt je toch niet op je gemak als je gefouilleerd wordt, door metaaldetectors en op de achtergrond een grote kluis vol met diverse steekwapens e.d.
anywayz, best een foute tent inderdaat
AiAiAi, toen ik in Breda woonde heb ik in de Graan"schuur" heel wat biertjes weggekapt.. (was toch vlakbij de Massa?)
Hee Dallieman
Alles goe hiero. En in Eastwood ? Geen problemen meer met je blok ??
Leuk om weer eens bij te praten. Na.Breda ?? Waaro is dat nou weer ? Bij het haagse beemden citcuit ?
Greetzzz
Rob.
Beetje late reactie van mij, maar ja, ik stond ook iedere keer in de kroeg te zingen dat ik me zo verdomd alleen voel.
Gôh toch wel vervelend als je een man gelijk moet geven.yeh wright, not even in your dreams, baby!
Maar gelukkig als ik alleen ga, zijn er mannen die mij gezelschap willen houden. Ik hoop dat die er vrijdag en zaterdag er weer zijn, want anders zou ik geen raad meer weten met mezelf.
wel eens gehoord, pimmeke, van mensen op de plaats van tegen komen?!? Men kan ook vrienden hebben die al in de graan zijn of herken je dat niet?!?Maar nu genoeg hiermee, want we moeten het wel gezellig houden!
Ik probeer het toch nog eens een keer: vrijdag en zaterdag ben ik weer eens in de graan (ga ik echt nooit heen) mocht er iemand zin hebben om ook langs te komen: you're most welcome! Altijd gezellig: hoe meer zielen hoe meer vreugd.
Ik weet nog steeds niet wat t is maar mn oliepeil ed in de gaten houden,alles is goed hier!
gaat er nog iemand vanavond een rondje sturen??????????
Pas op Tazzzzz oom agent leest ook mee (hbc dan)!
Denk dat wij zondag ook wel mee gaan naar zolder ga nog ff kijken wat er te doen is precies,heb niet zn zin om te racen op t circuit,of toch maar wel !!!!!
Gr Dallie Miss Nitro
Ik ga ook niet het circuit op gewoon een bietje rond kijken wa daar te
doen is. Vanavond wordt het weinig rijden voor mij m'n bandje is zo versleten
dat ik alleen nog maar rechtdoor mag rijdenNieuwe zijn besteld maar ze
hebben nu geen tijd dus moet nog 2 weken w88. Mijn bandjes waren nog niet
zo ver versleten maar met op de baars rijden verslijten ze toch snel.
Om en nabij. De graan zit om ut hoekkie van de massa/kerkplein. Beter sfeertje dan het kerkplein, al zeg ik hetzelf. Zekers vrijdags; ouderwetse rock. Is nog de enige tent in breda die dat draait.
Meeting in de Graanbeurs zou op zich ook niet verkeerd zijn
dat heb ik al vaker gezegd dat dat heel gezellig kan zijn maar iemand die er serieus op ingaat.....ho maar.....echt njente!
Ik persoonlijk zou het heel gezellig vinden als er mense van het mf meegaan naar de graan; kan ik jullie een keer irl ontmoeten.
P weet wel raad met je(geintje)
Ga jij mee naar Zolder zondag,neem ik P wel mee achterop dan kunnen jullie ff bijkletsen!!!
gr Dallie (de buurman)
Moet jij niet werken kris
trouwens al lang niet meer online gezien
Hows live?
SORRY KRISSIE maar de graanbeurs is niet meer mn tent!!!
Met zn alle ff een stukkie rijden en dan lekker op t terras wat drinken en dan bij Pi. in de tuin bq!!
Strak plan toch???
Toch veel plezier in de graan!
Lijkt me gezellie (tenminste; als ik P kan volgen met zijn verhalen)
Ik ga wel mee naar Zolder als mijn moto het tegen die tijd nog een beetje goed doet. Met mijn moto is het nooit zeker of dat ik tegen die tijd nog rij, but we shall see.....Af en toe werk ik....
Dat ik al lang niet meer online ben geweest is omdat ik nog al vaak weg ben en dan kan ik niet altijd achter de compu kruipen (of ervoor)
But life is fine and well.