Fritser
MF veteraan
Ik ben afgelopen zondagochtend om 08:00 uur gaan rijden in de mist, ook erg fris....
Zeker op je R1 kun je niet veel meenemen, maar de rit heeft het waarschijnlijk wel goed gemaakt, toch?
Een stoffen pak staat toch niet op je R1, dus dan maar liever wat kou.
Komende zaterdag:
Ardennen: 6gr tot 19gr eerst nevelig, later wisselende bewolking en droog
(bron: www.meteo.be)
6 graden is nog erg fris, zeker als je een dal inrijdt... voor hetzelfde geld vriest het dan nog een beetje.
Maar ook zonder wintervachtje, kan ik in een t-shirt doorrijden tot 2 graden in het Rev-it pakkie, en dan 's middags lekker de ventilatie open, top pakkie!!
In België zie je in sommige dorpjes al flitskasten komen, in Frankrijk al wat meer.
Maar dit is alleen in de dorpjes en dan nog meestal bij lage scholen ed.
Daar moet je toch gewoon effe normaal doen, dus daar flitsen vind ik functioneel en niet erg.
Vooral omdat er buiten die dorpen meer dan voldoende ruimte is om wel lekker te gassen
En daar zwaaien de zwaantjes dan nog vriendelijk ook
Zeker op je R1 kun je niet veel meenemen, maar de rit heeft het waarschijnlijk wel goed gemaakt, toch?
Een stoffen pak staat toch niet op je R1, dus dan maar liever wat kou.
Komende zaterdag:
Ardennen: 6gr tot 19gr eerst nevelig, later wisselende bewolking en droog
(bron: www.meteo.be)
6 graden is nog erg fris, zeker als je een dal inrijdt... voor hetzelfde geld vriest het dan nog een beetje.
Maar ook zonder wintervachtje, kan ik in een t-shirt doorrijden tot 2 graden in het Rev-it pakkie, en dan 's middags lekker de ventilatie open, top pakkie!!
In België zie je in sommige dorpjes al flitskasten komen, in Frankrijk al wat meer.
Maar dit is alleen in de dorpjes en dan nog meestal bij lage scholen ed.
Daar moet je toch gewoon effe normaal doen, dus daar flitsen vind ik functioneel en niet erg.
Vooral omdat er buiten die dorpen meer dan voldoende ruimte is om wel lekker te gassen
En daar zwaaien de zwaantjes dan nog vriendelijk ook
Laatst bewerkt: