Breda/Oosterhout/Made/Zevenbergen e.o. Part 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben afgelopen zondagochtend om 08:00 uur gaan rijden in de mist, ook erg fris....
Zeker op je R1 kun je niet veel meenemen, maar de rit heeft het waarschijnlijk wel goed gemaakt, toch?
Een stoffen pak staat toch niet op je R1, dus dan maar liever wat kou.

Komende zaterdag:
Ardennen: 6gr tot 19gr eerst nevelig, later wisselende bewolking en droog
(bron: www.meteo.be)

6 graden is nog erg fris, zeker als je een dal inrijdt... voor hetzelfde geld vriest het dan nog een beetje.
Maar ook zonder wintervachtje, kan ik in een t-shirt doorrijden tot 2 graden in het Rev-it pakkie, en dan 's middags lekker de ventilatie open, top pakkie!!

In België zie je in sommige dorpjes al flitskasten komen, in Frankrijk al wat meer.
Maar dit is alleen in de dorpjes en dan nog meestal bij lage scholen ed.
Daar moet je toch gewoon effe normaal doen, dus daar flitsen vind ik functioneel en niet erg.
Vooral omdat er buiten die dorpen meer dan voldoende ruimte is om wel lekker te gassen :Y
En daar zwaaien de zwaantjes dan nog vriendelijk ook :W

Laatst bewerkt:
Ik ben afgelopen zondagochtend om 08:00 uur gaan rijden in de mist, ook erg fris....
Zeker op je R1 kun je niet veel meenemen, maar de rit heeft het waarschijnlijk wel goed gemaakt, toch?
Een stoffen pak staat toch niet op je R1, dus dan maar liever wat kou.
Ja hoor, ritje is prima bevallen :Y
Het enige wat ik op m'n R1 bij me had was mezelf :P
En idd, textiel en R1 past gewoon niet :X
Komende zaterdag:
Ardennen: 6gr tot 19gr eerst nevelig, later wisselende bewolking en droog
(bron: www.meteo.be)

6 graden is nog erg fris, zeker als je een dal inrijdt... voor hetzelfde geld vriest het dan nog een beetje.
Maar ook zonder wintervachtje, kan ik in een t-shirt doorrijden tot 2 graden in het Rev-it pakkie, en dan 's middags lekker de ventilatie open, top pakkie!!
Ja het wordt dit weekend goed weer. M'n leren pakkie heeft wel van die kleine ventilatiegaatjes, en da's heel lekker. Alleen doen die het ook als het koud is :X Het had idd in Luxemburg 's nachts gevroren, brrr.
In België zie je in sommige dorpjes al flitskasten komen, in Frankrijk al wat meer.
Maar dit is alleen in de dorpjes en dan nog meestal bij lage scholen ed.
Daar moet je toch gewoon effe normaal doen, dus daar flitsen vind ik functioneel en niet erg.
Vooral omdat er buiten die dorpen meer dan voldoende ruimte is om wel lekker te gassen :Y
En daar zwaaien de zwaantjes dan nog vriendelijk ook :W
We hebben tot aan Sankt Vith snelweg gereden omdat m'n maat weer op tijd thuis moest zijn (Pasen he :P ), daarna binnendoor verder Luxemburg in. Even voorbij Luik een flitsauto onder een viaduct zien staan met z'n hele dashboard volgebouwd. Die hebben we dus makkelijk kunnen ontlopen :Y
Op de terugweg hadden we vooral op de Belgische snelwegen weinig tijd om de berm in de gaten te houden. Hou het maar op redelijk wat verkeer, slechter wegdek en snelheden die begonnen met een 2 :X Als je er vaker rijdt ken je de snelweg vanaf Trier naar Luik vast wel en daar zitten een paar flinke afdalingen in. En die met 200+ ... :9~

Hooi iedereen in deeltje 5 alweer. Hopelijk heeft iedereen een ruige posseh gehad, ik iig wel alhoewel ik niet mee naar de Eifel kon omdat ik op zaterdag nog een cursus had -O-
Dus wát doe je dan? Dan ga je je brik poetsen :Y
Waar een blik Commandant en tube was allemaal niet goed voor is...

Wat ik vandaag nog mee maakte, was ook om te _O-
Ik rij ik vandaag over de Claudius Prinsenlaan, haalde een autootje in (fiat) met 1 of ander blond vrouwke dr in, en ging weer naar de rechter rijbaan, waar ik voor het stoplicht kwam te staan met haar dus achter me. Kijk ik in mn spiegeltje, wat doe je anders als je je verveelt, pakt ze dr meteen dr notitieblok + pen bij, en begint mn nrbord te noteren! :?
Ik deed verder nix lijps had ik t idee, dus ik kijk verontwaardigd om, kijkt ze me aan als een domme koe en wordt t groen :(
Ik snap werkelijk niet wat ze er mee wil gaan doen '(

Morgen iig een mooie foto van mijn velgje die ik gister heb gepoetst *D
full

Hey heel mooi zo'n deel 5 hoor, maar Raamsdonksveer hoort eigenlijk ook in de topicnaam thuis, liefst in de plaats van Made :+ .

Anyway, vandaag ook maar weer eens wezen shoppen voor de KTM, morgen weer lekker
knutselen buiten :) . Zijn er trouwens nog mensen die zin hebben in een terrasje deze week? Met z'n allen hier thuis afspreken is ook geen probleem, gaat om de gezelligheid 8-) .

waarom staat er trouwens dat 25 KW achter mijn naam ;( moet dat nou??? :o

je weet toch dat dat niet lang meer duurt ;)
:j

Maar wat gaaf zeg Made in een topic naam. *D
:^ Er zijn toch nog mensen die het kunnen waarderen :+

Ik zou me ook graag op willen geven voor het weekendje luxemburg op 24, 25 & 26 augustus :)
Staan de data al vast dan :?

Waarom staan die mooie dorpen achter dat vervallen Breda??? :(

:+
:^ :}

meer bochten dan een jaar NL, minder stoplichten dan een uur NL... en de flitsers Fritsers maar even buiten beschouwing gelaten.

van streek is nog maar zwakjes uitgedrukt.... rete ge*l al die gave fietsen :P
Bewaar dat voor je vriendin ja :r

Oh ja...mogguh :W Zal eens wat foto's proberen te updaten...

Of zal ik de motor pakken ? *D

Laatst bewerkt:
Te laat, updaten is al gedaan :) Maar het is niet zozeer het updaten, maar het werken aan m'n scriptie wat ook moet gebeuren :(...en laat ik daar nou GEEN zin in hebben...

Dacht het wel toch :? ik heb het al lange tijd in mn agenda staan *O*
24/25/26 aug. weekendje MF :Y
Mijn herkansingen zijn van 20 t/m 24 augustus...ik hoop er natuurlijk geen te hebben, maar uitsluiten doe ik het ook niet. Geloof ook niet dat er overleg is gepleegd over de data voor het weekendje :?

Mijn herkansingen zijn van 20 t/m 24 augustus...ik hoop er natuurlijk geen te hebben, maar uitsluiten doe ik het ook niet. Geloof ook niet dat er overleg is gepleegd over de data voor het weekendje :?

Door teveel overleg is het vorig jaar ook bijna niet doorgegaan toch

Toch goed zo dat het dan gepland is.

Dan moet je het wel in 1 x halen 8-)

Zie begin (pag.1) opening deel 4 bij de activiteitenkalender :X
(heel mooooi geopend door kevinsfanclub ;) )

Zie begin (pag.1) opening deel 4 bij de activiteitenkalender :X
(heel mooooi geopend door kevinsfanclub ;) )
Klopt ja, maar Kevin heeft dus ook gezegd dat hij die data uit z'n mouw heeft geschud, en daarom heb ik in het openingstopic van deel 5 dus 'nader te bepalen' er bij gezet. Maar goed, als jullie het op 24, 25 en 26 augustus willen houden dan doen we dat toch, kijk wel of ik dan mee kan of niet.

Laatst bewerkt:

Vorig jaar proberen te overleggen, maar dat resulteerde erin dat juist ik (die het iedereen naar zijn zin probeerde te maken) niet mee kon.

Daarnaast kunnen de meeste niet eerder (ivm vakanties) en later (ivm school) ook niet.

En tsja der is overleg geeeest, maar wie der bij waren :? O-) :?

Klopt ja, maar Kevin heeft dus ook gezegd dat hij die data uit z'n mouw heeft geschud, en daarom heb ik in het openingstopic van deel 5 dus 'nader te bepalen' er bij gezet. Maar goed, als jullie het op 24, 25 en 26 augustus willen houden dan doen we dat toch, kijk wel of ik dan mee kan of niet.

Ik heb de datum gepland en met een paar mensen overleg gehad. Helaas is overleg met een heel topic niet haalbaar. Datum leek me redelijk goed uitkomen voor de meeste en der zijn altijd wel mensen die niet kunnen, daar kunnen we helaas niets aan veranderen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan