Breda/Oosterhout/Made/Zevenbergen e.o. Part 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
*O* een nieuw deeltje! *O*

ik wil ook graag een andere foto, die diversion is zoooo 2006 :X

P1020035.jpg

P1020043.jpg

P1020057.jpg

u kunt kiezen (en zoals frasier graag zegt: ik ben géén poser, en dat ga ik laten zien ook! _O- )

Ik neem die naam dadelijk van je over. ;) Maar deeltje 5 alweer! *O*

En heb nog steeds niet me rijbewijs... -O- :X
Hopelijk ga dat in dit deeljte halen. :Y Dan nog sparen voor leuke bike.

Maar wat gaaf zeg Made in een topic naam. *D

@ Day Walker: Niks mis met een dorp. B|

@ Tazman: Nice picture! Wel patsy heur. :9

hehe, goedzo.... wanneer mag je op??? ;) en wat voor motor gaat het trouwens worden?

*O* een nieuw deeltje! *O*

ik wil ook graag een andere foto, die diversion is zoooo 2006 :X

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

u kunt kiezen (en zoals frasier graag zegt: ik ben géén poser, en dat ga ik laten zien ook! _O- )

zie dat er al een andere demper onder ligt :P en mooie bloemtjes op staan *D

haha.... ook al zo'n mooie bike......

Binnenkort heb ik nieuwe achterband... ketting en tandwielen :)

mensen bij wie moet ik zyn voor de inshrijving voor de mega meeting en voor de circuit dag.
ik wil graag mee en waar licht het circuit
laterrrrrrrrrrrrrr moccaryder

Dank voor deze post Kevin. Herinnert mij eraan dat deze motor al geruime tijd geleden totall loss is gereden :P Tijd voor een plaatje van m'n huidige R1 dus :Y

En actueler dan dit gaat het niet, deze is gisteren genomen in Luxemburg bij Scammie op de camping :} Gooi die vorige dus maar weg en plak deze er maar in.

[afbeelding]

Mooie motor, maar wat een lelijke vent _O-

mensen bij wie moet ik zyn voor de inshrijving voor de mega meeting en voor de circuit dag.
ik wil graag mee en waar licht het circuit
laterrrrrrrrrrrrrr moccaryder

Normaal was dat bij mij, nu bij Party...

Circuit is in Zolder. Om te gaan rijden ben je te laat, voor te kijken kan je nog mee. Een aantal kijkers heeft al een hotel geboekt en ik weet niet of er plaats is. ik rij zelf met Day-walker 's morgers (heel) vroeg naar Zolder (BE). De circuityrijders moeten al om een uurtje of 8/8.30 uur aanwezig zijn. Ik denk dat Day-Walker en ik er zo rond een uurtje of 9/9.30 uur aan zullen komen (op mijn tempo dan, want daywalker is er zo :9 )

Maar gezellig *O*

Normaal was dat bij mij, nu bij Party...

Circuit is in Zolder. Om te gaan rijden ben je te laat, voor te kijken kan je nog mee. Een aantal kijkers heeft al een hotel geboekt en ik weet niet of er plaats is. ik rij zelf met Day-walker 's morgers (heel) vroeg naar Zolder (BE). De circuityrijders moeten al om een uurtje of 8/8.30 uur aanwezig zijn. Ik denk dat Day-Walker en ik er zo rond een uurtje of 9/9.30 uur aan zullen komen (op mijn tempo dan, want daywalker is er zo :9 )

Maar gezellig *O*
Maak er maar 7 uur van B| :Z

Hmm, valt wel mee hoor, hoezo :?
Lekker daggie gehad in Luxemburg? Lekker hoor :Y
meer bochten dan een jaar NL, minder stoplichten dan een uur NL... en de flitsers maar even buiten beschouwing gelaten.

Zaterdag maar weer eens in de Ardennen gaan kijken, zonder wintervachtje :Y

Hmm, valt wel mee hoor, hoezo :?
Lekker daggie gehad in Luxemburg? Lekker hoor :Y
meer bochten dan een jaar NL, minder stoplichten dan een uur NL... en de flitsers maar even buiten beschouwing gelaten.

Zaterdag maar weer eens in de Ardennen gaan kijken, zonder wintervachtje :Y
Ja hoor, Lux was heerlijk :Y Geeft meteen een vakantiegevoel ook al rij je 's middags weer terug.
Haha, denk dat je nog gelijk hebt ook. Heel veel bochten, bijna geen verkeerslichten en flitsers hebben ze hopelijk niet (geldt ook voor belgië, zeker op de terugweg :+ ).

Dat wintervachtje zou ik toch nog even over nadenken.
Had er gisteren even niet bij stilgestaan dat t 's morgens nog niet zo warm is. Om 7 uur 's morgens vertrokken en na een half uurtje begon het toch verrekte koud te worden in m'n leren pakkie met alleen een thermo shirtje eronder en m'n col had ik ook niet aan gedacht :N
En wat hoger in de Ardennen werd het alleen maar kouder. We zijn bij t eerste tankstation na de luxemburgse grens gestopt en konden beide onze koffie niet vasthouden van het trillen van de kou :X

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan