Scammie
MF veteraan
Ik zou me ook graag op willen geven voor het weekendje luxemburg op 24, 25 & 26 augustus
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Staat toch ook nog steeds in je ondertitel miep.
Ik neem die naam dadelijk van je over. Maar deeltje 5 alweer!
En heb nog steeds niet me rijbewijs...
Hopelijk ga dat in dit deeljte halen. Dan nog sparen voor leuke bike.
Maar wat gaaf zeg Made in een topic naam.
@ Day Walker: Niks mis met een dorp.
@ Tazman: Nice picture! Wel patsy heur.
een nieuw deeltje!
ik wil ook graag een andere foto, die diversion is zoooo 2006
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
u kunt kiezen (en zoals frasier graag zegt: ik ben géén poser, en dat ga ik laten zien ook! )
nice bike
hij's echt bruut.... wil dat geluid wel eens horen
Joey raakt van streek van zoveel mooie fietsenhaha.... ook al zo'n mooie bike......
Patser
Valt toch wel mee@ Tazman: Nice picture! Wel patsy heur.
Bedankt hey kevin dat ik niet op de lijst van bevuilers sta!
Dank voor deze post Kevin. Herinnert mij eraan dat deze motor al geruime tijd geleden totall loss is gereden Tijd voor een plaatje van m'n huidige R1 dus
En actueler dan dit gaat het niet, deze is gisteren genomen in Luxemburg bij Scammie op de camping Gooi die vorige dus maar weg en plak deze er maar in.
[afbeelding]
waarom staat er trouwens dat 25 KW achter mijn naam moet dat nou???
je weet toch dat dat niet lang meer duurt
mensen bij wie moet ik zyn voor de inshrijving voor de mega meeting en voor de circuit dag.
ik wil graag mee en waar licht het circuit
laterrrrrrrrrrrrrr moccaryder
Ik zou me ook graag op willen geven voor het weekendje luxemburg op 24, 25 & 26 augustus
Maak er maar 7 uur vanNormaal was dat bij mij, nu bij Party...
Circuit is in Zolder. Om te gaan rijden ben je te laat, voor te kijken kan je nog mee. Een aantal kijkers heeft al een hotel geboekt en ik weet niet of er plaats is. ik rij zelf met Day-walker 's morgers (heel) vroeg naar Zolder (BE). De circuityrijders moeten al om een uurtje of 8/8.30 uur aanwezig zijn. Ik denk dat Day-Walker en ik er zo rond een uurtje of 9/9.30 uur aan zullen komen (op mijn tempo dan, want daywalker is er zo )
Maar gezellig
Heb ik eindelijk een mooie foto van m'n bike moet ie er natuurlijk wel op komen iddWaar blijven de updates Maarten
Maak er maar 7 uur van
Maar wij hebben donderdag een gezellige avondWhahahaha, dan zal nij mij de wekker ongeveer aflopen denk ik
Maar wij hebben donderdag een gezellige avond
Fritser is duidelijk in de warWaarom staan die mooie dorpen achter dat vervallen Breda???
Nee hoor, ik ben al een grote jongen.Tis wat je gezellig vind: 9 uur naar bed?
Ja hoor, Lux was heerlijk Geeft meteen een vakantiegevoel ook al rij je 's middags weer terug.Hmm, valt wel mee hoor, hoezo
Lekker daggie gehad in Luxemburg? Lekker hoor
meer bochten dan een jaar NL, minder stoplichten dan een uur NL... en de flitsers maar even buiten beschouwing gelaten.
Zaterdag maar weer eens in de Ardennen gaan kijken, zonder wintervachtje