hallooooooooooooo en goedenavond iedereen
(vavavonne hierzo)
ik ben weer thuis en wel
MOTORLOOS....
(heb ik jullie aandacht?)
ronald en ik hebben een énorm gave VRO-dag gehad met een héél klein beetje spatter-regen, maar verder droog
en ow wat hebben we een lol gehad en veel geleerd. hij ging lekker!!! vooral die tien rondjes over het circuit op het eind
(dat smaakt naar meer!
)
één nadeel is dat ik bij de bandenoefening (over banden rijden en over balkje rijden) dus, zonder dat ik het wist, over de dikste band ben gereden en het linkerflankje van het onderkuipje eraf heb gereden.
de instructeur had de dikke en dunne banden halverwege de oefening verwisseld toen ik net niet keek, en dit niet verteld tegen de groep. gevolg: ik vlam daar zonder handen over die band en KLAP! onderkuipje er dus voor de helft af
grrrr.... gelukkig bekende de instructeur zijn fout en heeft hij de schade doorgegeven aan knmv dus dat zal van de week worden geregeld voor hun rekening. het was wel effe zuur, en ik was er goed ziek van...
ik moet zeggen dat ik meer verschillende oefeningen had verwacht, maar goed, wat we hebben geleerd was érg gaaf
nou, na een geslaagde dag, vol trots over onze banden ZONDER schaamrandjes en alle nieuwe vaardigheden reden ronald en ik naar huis. net 2 km voor we thuis waren trek ik op bij het verkeerslicht en hoor ik ineens een vreselijk krakend geluid en voel ik een enorme trekkende weerstand in mijn achterwiel. ik snel met de motor en alarmlichtjes aan naar de kant een vluchthaven in. en wat blijkt.....? mijn ketting was eraf gevlogen doordat mijn wiel helemaal scheef in de as stond, en daarbij waren er allerlei onderdelen kapot getrokken!
ik moet er niet aan denken wat er had kunnen gebeuren als de ketting op de snelweg eraf was geraakt, maar goed: ik heb gelukkig niets, de bike is opgehaald door het takelbedrijf en gaat naar de garage. afijn, de hele rompslomp zal wel goedkomen, maar ik ben goed kwaad over, want de motor is nog geen drie weken oud!
al met al is dit dus een héél "spannende"motor
lozedag geworden en zal ik zo als een blok in slaap vallen
zo, en dan ga ik nu lekker slapen, dag mensjes!
@ evel: bedankt voor de online google-service, kul
groetjes vavavonne