Breda / Oosterhout en omstreken deel 12

Status
Niet open voor verdere reacties.
sjesus buuf, of moet ik zeggen bijna ex-buuf :+

dat van je onderkuip is al klöte, maar dat van je ketting nog veel meer -O- Hoe kan je achterwiel nou zo scheef trekken :? Goed dat je op tijd bent gestopt :Y
Sportief dat de instructeur zijn schuld bekent, dat zal vast wel geregeld worden.

Hopelijk toch een leuk dagje gehad :P
 
De accu's voor de bullit cam zijn opgeladen :Y
Nu alleen nog de vraag of ze zijn toegestaan of niet
 
@Vonne: Da's mooi balen zeg -O-. Gelukkig heb je alert gereageerd en is het goed afgelopen. Nog even wachten dus voordat je het geleerde in de praktijk kunt gaan brengen ;).
 
waar is je mooie broek gebleven ;)


:W hallooooooooooooo en goedenavond iedereen :W
(vavavonne hierzo)

ik ben weer thuis en wel MOTORLOOS.... -O- ;(
(heb ik jullie aandacht?) :+

ronald en ik hebben een énorm gave VRO-dag gehad met een héél klein beetje spatter-regen, maar verder droog *O* en ow wat hebben we een lol gehad en veel geleerd. hij ging lekker!!! vooral die tien rondjes over het circuit op het eind :Y :9~ (dat smaakt naar meer! *O* )

één nadeel is dat ik bij de bandenoefening (over banden rijden en over balkje rijden) dus, zonder dat ik het wist, over de dikste band ben gereden en het linkerflankje van het onderkuipje eraf heb gereden. ;( de instructeur had de dikke en dunne banden halverwege de oefening verwisseld toen ik net niet keek, en dit niet verteld tegen de groep. gevolg: ik vlam daar zonder handen over die band en KLAP! onderkuipje er dus voor de helft af :( grrrr.... gelukkig bekende de instructeur zijn fout en heeft hij de schade doorgegeven aan knmv dus dat zal van de week worden geregeld voor hun rekening. het was wel effe zuur, en ik was er goed ziek van...

ik moet zeggen dat ik meer verschillende oefeningen had verwacht, maar goed, wat we hebben geleerd was érg gaaf :Y

nou, na een geslaagde dag, vol trots over onze banden ZONDER schaamrandjes en alle nieuwe vaardigheden reden ronald en ik naar huis. net 2 km voor we thuis waren trek ik op bij het verkeerslicht en hoor ik ineens een vreselijk krakend geluid en voel ik een enorme trekkende weerstand in mijn achterwiel. ik snel met de motor en alarmlichtjes aan naar de kant een vluchthaven in. en wat blijkt.....? mijn ketting was eraf gevlogen doordat mijn wiel helemaal scheef in de as stond, en daarbij waren er allerlei onderdelen kapot getrokken!

ik moet er niet aan denken wat er had kunnen gebeuren als de ketting op de snelweg eraf was geraakt, maar goed: ik heb gelukkig niets, de bike is opgehaald door het takelbedrijf en gaat naar de garage. afijn, de hele rompslomp zal wel goedkomen, maar ik ben goed kwaad over, want de motor is nog geen drie weken oud! :( :(

al met al is dit dus een héél "spannende"motorlozedag geworden en zal ik zo als een blok in slaap vallen :Z

zo, en dan ga ik nu lekker slapen, dag mensjes! :W

@ evel: bedankt voor de online google-service, kul :j :Y *O*
groetjes vavavonne
das mooi k*t :( Gelukkig dat je zelf zo goed gereageerd heb en hopelijk is hij snel gemaakt. Zou dit niet ook door die grote band actie kunnen komen?



@assengangers, ik neem ook de videocamera mee *O*
strakjes even nog wat tape's halen en kijken voor een extra accu *D
 
Wow das mooi balen! Gaat zoiets nou eigenlijk onder de garantie vallen? Neem aan van wel. Veel succes met de afwikkeling.

ja, het is garantie, want we hebben daar ter plekke gelijk alles nagekeken met drie man en alles wat verder prima. alleen het onderkuipje was op een stukje afgebroken. we hebben het hele linkerkuipje eraf geschroefd en alles bekeken. het losgeschroefde onderdeel heb ik ook mee naar huis genomen, maar dat heeft verder geen impact op de ketting of bevestiging van de ketting gehad.

bij onderzoek door het takelbedrijf bleek dat de linkerkettingspanner helemaal INgedraaid zat (zat gewoon los en was hélemaal naar voren gedrukt!), de achteras links zat vijf cm naar voren, waardoor het achterwiel scheef naar buiten stond, de ketting was voor én achter van het tandwiel gekomen (niet gebroken) en bij het terugplaatsen hielden we zo'n 15-20 cm ketting over, wat hélemaal niet klopt.

het lijkt erop dat er door nalatigheid van de garage iets fout is gegaan met het achterwiel waardoor dit heeft kunnen gebeuren.

maar ik laat het verder lekker oplossen door de garage zelf, want die mogen wel effe hun excuses aanbieden en de boel weer rechtbreien voor me })

zo, en nu (weer) een bakkie koffie :Z
 
Laatst bewerkt:
@Vavavonne: das mooi klote, hopelijk komt alles snel goed.

@Assengangers: ben er helemaal klaar voor (al heb ik het vermoeden dat ik beter nog ff mijn standaard demper zou monteren ipv mijn Akra met DB-killer)
 
@ assengangers:
Hebben jullie een schriftelijke bevestiging ontvangen????
 
Goed bezig kerel.

Heb je wel geluidsisolatie aan de binnenkant geplakt en gecontroleerd dat je niet te veel speling hebt op je rem- en koppelingshendel anders kunnen ze rammelen en dat veroorzaakt weer onnodige dB's? _O- _O-
ik heb voor de zekerheid maar een db killer in me superpole gezet idd :+
 
De accu's voor de bullit cam zijn opgeladen :Y
Nu alleen nog de vraag of ze zijn toegestaan of niet
boeien hij gaat dr gewoon in bij mij })


@ vonne :( :( :( :( en ik zou gelijk voor een extratje gaan als ik jouw was want dit KAN ECHT NIET!!!!!!!!!
 
@ assengangers:
Hebben jullie een schriftelijke bevestiging ontvangen????
:N :N Zal wel niet nodig zijn.

Heb ook nog een mailtje gestuurd of ik in de licht gevorderden groep was ingedeeld, ook daarop geen antwoord gehad. Als dit de voortekenen zijn van de kwaliteit van de organisatie, dan staat ons nog wat te wachten ;).
 
Oh gelukkig, kon namelijks niets vinden.
Ook ik had gemaild. eerste keer geen reactie op mail en tweede keer wel op indeling in lichtgevorderd. Komt denk ik toch wel goed.
 
Oh, en ze mailen blijkbaar niet terug, ik had wat problemen met betalen ivm buitenlands rekeningnummer, en op mijn mails of ze het geld ontvangen hadden heb ik nooit reactie gekregen, ik was dus vorige week heel blij met mijn bevestigingsmail... :Y
 
@ Sinned: laat jij je superpole erop staan met db-killer ? Dan laat ik mijn Akra erop staan, dan worden we er allebei maar afgehaald...
 
nou, na een geslaagde dag, vol trots over onze banden ZONDER schaamrandjes en alle nieuwe vaardigheden reden ronald en ik naar huis. net 2 km voor we thuis waren trek ik op bij het verkeerslicht en hoor ik ineens een vreselijk krakend geluid en voel ik een enorme trekkende weerstand in mijn achterwiel. ik snel met de motor en alarmlichtjes aan naar de kant een vluchthaven in. en wat blijkt.....? mijn ketting was eraf gevlogen doordat mijn wiel helemaal scheef in de as stond, en daarbij waren er allerlei onderdelen kapot getrokken!

ik moet er niet aan denken wat er had kunnen gebeuren als de ketting op de snelweg eraf was geraakt, maar goed: ik heb gelukkig niets, de bike is opgehaald door het takelbedrijf en gaat naar de garage. afijn, de hele rompslomp zal wel goedkomen, maar ik ben goed kwaad over, want de motor is nog geen drie weken oud! :( :(

al met al is dit dus een héél "spannende"motorlozedag geworden en zal ik zo als een blok in slaap vallen :Z

Dat is mooi kl*te. En het klinkt ook erg bekend in de oren.
Vorige week zaterdag kwam ik terug van een VRO cursus en ter hoogte van Tilburg begaf mijn cardan het. Ik kan je vertellen; dat is best spannend. -O- Ik reed op dat moment zo'n 150 km p uur (en even daarover nog een beetje sneller B| ) Begint ineens de hele motor als een gek te trillen. Ik had het idee dat er een remklauw los was gekomen. ik had de dag ervoor de klauwen los gehad. Met veel kunst en vliegwerk heb ik hem op de vuchtstrook gekregen. Vervolgens zo'n 2 uur achter de vangrail gezeten. Eerst op de ANWB en daarna op de takel. Dan heb je het niet naar je zin...

Zo zie je maar meid; het kan altijd erger. -O-
 
Dat is mooi kl*te. En het klinkt ook erg bekend in de oren.
Vorige week zaterdag kwam ik terug van een VRO cursus en ter hoogte van Tilburg begaf mijn cardan het. Ik kan je vertellen; dat is best spannend. -O- Ik reed op dat moment zo'n 150 km p uur (en even daarover nog een beetje sneller B| ) Begint ineens de hele motor als een gek te trillen. Ik had het idee dat er een remklauw los was gekomen. ik had de dag ervoor de klauwen los gehad. Met veel kunst en vliegwerk heb ik hem op de vuchtstrook gekregen. Vervolgens zo'n 2 uur achter de vangrail gezeten. Eerst op de ANWB en daarna op de takel. Dan heb je het niet naar je zin...

Zo zie je maar meid; het kan altijd erger. -O-

gossie, wat een péch! B| gelukkig heb je zelf niets en geen schade of ongelukken veroorzaakt, da's het belangrijkste! :Y

iedereen bedankt voor de reacties enne: assengangers héél véél plezier woensdag en morgen met de heenreis! *O* zet 'm op!

gezien de weersvoorspellingen is dit misschien een leuk ideetje voor het groepsgevoel?
51.jpg


lekker kneitergeel, opvallend en leuk om als een banaan door de bochten te sjezen met zijn allen :Y :+
 
Ja héhé...filmen met die zooi!

Dennis, kun je de films van de WW een keer overpasen via msn?

ik zit nu op een echte oldtimer dus ik moet jammer genoeg nog ff wachten voor ik al me beeld matriaal kan omzetten... zodra ik m'n eigenste heb geef ik het je door....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan