Guevara!! Rijd nou eens rustig!
Mooi geluidje van je Acra's..
shit, als je nou verteld dat je daar woont doe ik het rustig aan , maar ik kan het je niet beloven he
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Guevara!! Rijd nou eens rustig!
Mooi geluidje van je Acra's..
hmm je hebt gelijkvolgens mij ben jij dat toch wel hoor maatje. kijk maar naar je keykoort
is staat dr ook op. zoek maar naar een dikke wazige kop
ps evel staat dr niet op al lijkt dat ook bijna onmogelijk meej z'n kop
euh Johnnie woont in de nieuwe ginnekenstraat
hmm je hebt gelijk
ik sta dr idd wel op
Goed dat ik zo'n dikke kop heb anders had ik me niet herkend
Dan hoort tie me nog vaak voorbijkomen
waar die keycords al niet handig voor zijnklopt idd zie ik ook, mijn keycord is geel
dankje wel voor de lift buufgespot: tazmans op zijn mooie (niet street legal) nieuwe R6-circuitfiets
waar? vanaf d&p zo récht zijn woonkamer in!
(jammer da'k geen camera bij me had)
maar eh: mooie woonkameraccessoire, buur!
R6 zag er volgens GJ technisch goed uit, hij hoefde er weinig aan te doen
bouw jij eerst je xenon maar eens in dan ben je wijs genoeg om op een ECHTE motor te gaan rijdennee... hij had er geen zin meer in
ik wil ook zo'n woonkamer accesoire ~
zo ben net terug van het vissen met de zaak.
was super leuk. ik had de eer het 1e visje te vangen daarna volgde er nog 1 van een collega en dat was het
het leukste van de dag vond ik de terug weg. ik reed met evel mee. staan we bij een stoplicht met naast ons een rimpelsourius in een mirca. het stoplicht springt op groen. evel geeft een dot gas. maar die ouwe ook en ja ja die ouwe trekt onze evel dr heeeeeel ver uit en het was dus echt een oudje he. zo een die met z'n kunstgebit op het stuur hangt
respect 2 evel
het leukste van de dag vond ik de terug weg. ik reed met evel mee. staan we bij een stoplicht met naast ons een rimpelsourius in een mirca. het stoplicht springt op groen. evel geeft een dot gas. maar die ouwe ook en ja ja die ouwe trekt onze evel dr heeeeeel ver uit en het was dus echt een oudje he. zo een die met z'n kunstgebit op het stuur hangt
@ assengangers die met de motor er naar toe gaan:
Hoelaat vertrekken wij een dinsdag en waar spreken we af....
bouw jij eerst je xenon maar eens in dan ben je wijs genoeg om op een ECHTE motor te gaan rijden
spuit is al onderwegwaar was je gister nou??? nou héhéhé???
bel/sms even als je tijd heb...