Breda / Oosterhout en omstreken deel 12

Status
Niet open voor verdere reacties.
volgens mij ben jij dat toch wel hoor maatje. kijk maar naar je keykoort ;)

is staat dr ook op. zoek maar naar een dikke wazige kop :+

ps evel staat dr niet op al lijkt dat ook bijna onmogelijk meej z'n kop :P
hmm je hebt gelijk :X
ik sta dr idd wel op :Y

Goed dat ik zo'n dikke kop heb anders had ik me niet herkend :X

Dan hoort tie me nog vaak voorbijkomen :P
*O* *O*

Niet vervelend om te horen! Heb je je achterlicht al gemaakt? Die deed het van de week namelijk niet, alleen je remlicht.. (Ik zag je 's avonds bij dat stoplicht staan vanaf mijn balkon)

Dacht dat ik alleen een dikke kop had....
Met dat petje erboven :)

Maar er zijn meer dikke koppen te vinden op de foto. :)

@DW: Whimpey heeft na enige woorden wisseling afscheid genomen van het Breda topic...

Ik ga naar W.Brothers M.World.
Morgen mee rijden op Zandvoort en vanaaf aan de deur bij Dinges.
Druk druk druk.
Tot maandag.
:W

:W gespot: tazmans op zijn mooie (niet street legal) nieuwe R6-circuitfiets :]

waar? vanaf d&p zo récht zijn woonkamer in! :o
(jammer da'k geen camera bij me had)

:+ maar eh: mooie woonkameraccessoire, buur! :Y :9~ *O*

Laatst bewerkt:
:W gespot: tazmans op zijn mooie (niet street legal) nieuwe R6-circuitfiets :]

waar? vanaf d&p zo récht zijn woonkamer in! :o
(jammer da'k geen camera bij me had)

:+ maar eh: mooie woonkameraccessoire, buur! :Y :9~ *O*
dankje wel voor de lift buuf *O* :W

euh ja t rijdt ook best vreemd zonder spiegels en zo :X :X Je hoeft in elk geval niet steeds je knipperlicht aan te zetten want dat zit er toch niet op _O-

Maar hij past prima zo in de woonkamer :P *O*

Hier is ie :+

24052008207da1.jpg

24052008208hk9.jpg

24052008210vu8.jpg

R6 zag er volgens GJ technisch goed uit, hij hoefde er weinig aan te doen *O*

zo ben net terug van het vissen met de zaak.

was super leuk. ik had de eer het 1e visje te vangen *O* daarna volgde er nog 1 van een collega en dat was het _O-

het leukste van de dag vond ik de terug weg. ik reed met evel mee. staan we bij een stoplicht met naast ons een rimpelsourius in een mirca. het stoplicht springt op groen. evel geeft een dot gas. maar die ouwe ook _O- en ja ja die ouwe trekt onze evel dr heeeeeel ver uit _O- _O- en het was dus echt een oudje he. zo een die met z'n kunstgebit op het stuur hangt _O- _O- _O- _O-

respect 2 evel :}

_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-

Laatst bewerkt:
zo ben net terug van het vissen met de zaak.

was super leuk. ik had de eer het 1e visje te vangen *O* daarna volgde er nog 1 van een collega en dat was het _O-

het leukste van de dag vond ik de terug weg. ik reed met evel mee. staan we bij een stoplicht met naast ons een rimpelsourius in een mirca. het stoplicht springt op groen. evel geeft een dot gas. maar die ouwe ook _O- en ja ja die ouwe trekt onze evel dr heeeeeel ver uit _O- _O- en het was dus echt een oudje he. zo een die met z'n kunstgebit op het stuur hangt _O- _O- _O- _O-

respect 2 evel :}

_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-

:( ;( :? :r |( '( :') :X B| :/ :N :$ -O-

_O-

Ik stond net ook bij t nac stadion vooraan t verkeerslicht met een omgebouwde Ibiza met bijbehorende jeugd erin. Dus tja, dan let ik altijd even wat extra op wanneer t groen wordt }) Dus t wordt groen en ik hoor piepende bandjes naast maar helaas :+
Staan ze bij t volgende verkeerslicht naast me, dus ik denk is één verneding niet genoeg, kijk ik ff om en zie ik ze hun duimpjes omhoog steken. En een verkeerslicht later moest ik wachten voor rood terwijl zij groen hadden. Dus ik keek nog ff naar ze en toen gingen ze zwaaiend de bocht om.
Dat kan ik dan wel weer waarderen. :Y

@ assengangers die met de motor er naar toe gaan:

Hoelaat vertrekken wij een dinsdag en waar spreken we af....

@ assengangers die met de motor er naar toe gaan:

Hoelaat vertrekken wij een dinsdag en waar spreken we af....

Ik moet werken tot 18.30u, dan naar huis, eten en dan rij ik door... zal dus niet vroeg daar zijn want ik calculeer nog minstens een half uur verkeerd rijden in :X

@Party Marty: Ik heb dit lijstje in de OP staan voor mensen die dinsdag blijven slapen. Is dit nog actueel, want ik weet niet voor wie je allemaal gereseveerd hebt.

1. Party Marty
2. mac
3. Biker-Mice
4. Motorfreak76
5. Rogue
6. Gambit
7. Taz
8. Nameless
9. Sinned
10. Fast lady

Wat waren de kosten?
Ik heb t idee dat een aantal mensen nog moet werken (ik, sinned, nameless en mss nog anderen) dus ik ga er ook vanuit dat er niet gezamenlijk wordt gegeten en zo.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan