Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Breda / Oosterhout en omstreken deel 12

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat een verhaal inderdaad Maar er is niemand die trompetmuziek onderuit heeft gehaald hoor Nu genoeg gemekkerd

Laatst bewerkt:
Denk het niet, wordt veel te warm . Dat zijn geen temperaturen voor een blanke.
Vond het vandaag op de terurweg uit Rotterdam idd best wel warm. En dan ook nog redelijk inspannend door de file heen en op t einde ook nog tig stoplichten tot bij mij thuis

Woensdag donderdag weekend gehad.
Vandaag van 7 tot 13.00 en dan weer weekend.
Vervelend

Ik ga maar anders kom ik te laat hihi.

Denk het niet, wordt veel te warm . Dat zijn geen temperaturen voor een blanke.

Ben wel in voor een ritje hoor. Laat maar horen wanneer en waar.

Was alleen een vraag, ik kan niet mee. Helaas is mijn belt eraf geklapt afgelopen week.
Duurt 3 weken omdat dit sh*t uit america moet komen

zooooooooooooooo goedemorgen! (werd net naast mijn GSR'etje wakker )

heb gisteren een héérlijke dag gehad en er staat al bijna 300 km op de teller. ik ben nog verliefder op mijn motor geworden, want hij rijdt héérlijk!!! het bochtenwerk, het sturen, de zithouding: perfect gewoon. en dan mag ik nog niet al teveel toeren maken, maar da's niet erg. (frasier moet effe genoegen nemen dat ie op nr. 2 staat maar dat vindt ie niet erg)

we hebben hele dag gereden, zijn overal langsgegaan om te showen, en Fast Lady heeft de foto's gemaakt. helaas was die ook pas laat thuis en moest die vroeg werken, dus heeft ze de foto's nog niet kunnen mailen..... ik moet jullie dus nog wat langer in spanning houden

vandaag moet ik helaas werken..... maar eerst met de motor erheen natuurlijk (nou maar hopen dat ik de weg naar mijn computer kan vinden en niet allerlei afslagen neem onderweg )

zodra ik picca's heb, post ik ze gelijk! fijne dag iedereen

Gefeliciteerd !!!

VaVaVonne gefeliciteerd!! Veul plaisier dermee!!!

Taz.. Ik voel je pijn.. Zit hier ook naar buiten te staren..

@ Taz: voor de OP bij 18 mei:

9.00 uur uiterlijk vertrekken Zorg dat je dus op tijd bent!
Kevinsfanclub zal wel voorrijden naar Den Bosch

Wie filmt er? Taz/Sinned?

[Spam aan]

Akita regenbroek, gevoerd en in de kleur zwart. Maat XXL (uiteraard groot, want het moet over je broek passen

MF Prijs: 20,-
Breda Oosterhout prijs: 15,-

Wie ga ik hier blij mee maken?

[spam uit]

jaaaaaa, de eerste foto's

dé sleutel:

effe pimpen

terrasje pakken voor een ijsje

effe avondeten thuis (en gelijk weer rijden 's avonds):

ik heb geen bloemenstickers meer nodig (check me lichtjes) :

vonne = blij!!! (ode aan de mf-ponpons):

vanochtend toch met een omweg van zo'n 70 km naar mijn computer (motor wilde maar niet de garage in... )

(foto's mogelijk gemaakt door Fast Lady; stickert mogelijk gemaakt door dhr. Whimpey; bedankt lieve mensen! )

Laatst bewerkt:
@ vavavonne, gefeliciteerd

nice pics

nog 1 dag en dan is het eindelijk zover lekker 3 dagen alleen maar rijden

Hey Vonne,

ziet er netjes uit hoor

Status
Niet open voor verdere reacties.