zo, ik ga op mijn cat naar mijn GSR
(eerst privéfotograaf ophalen, dus piccies volgen)
Kerrie of de laptopwant hij is al 2 dagen aan het crashen
Ik heb alleen aangegeven dat ik Whimpey's commentaar iedere keer op mijn posts over feestjes niet kan waarderen, geintje of geen geintje. Ik had misschien iets genuanceerder kunnen zijn, dat geef ik toe, maar het was niet de bedoeling om Whimpey weg te jagen, dat was zijn eigen keus.@PM en Wim: WTF.. Zitten we tegenwoordig op een muziek forum ofzo?
Wij willen foto's, wij willen foto'szo, ik ga op mijn cat naar mijn GSR
Veel plezier en doe voorzichtig met de nieuwe bandjes, ze kunnen glad zijn.
Zo, vandaag de Soes ook eens verwend met een wasbeurtje en meteen striping op de velgen aangebracht. Doet best veel voor het zicht.
[afbeelding]
en goed warmrijden! :x
staat m goed remco!
THXziet er goeduit reflecterende striping of niet ?
Kerrie of de laptop
tja het is idd zijn eigen keus om zo te reageren. naar mijn mening een beetje overdreven. Sorry wim maar als je commentaar geeft moet je het ook kunnen ontvangen, ik persoonlijk vind dat je mf altijd een beetje met een knipoog moet lezen.Ik heb alleen aangegeven dat ik Whimpey's commentaar iedere keer op mijn posts over feestjes niet kan waarderen, geintje of geen geintje. Ik had misschien iets genuanceerder kunnen zijn, dat geef ik toe, maar het was niet de bedoeling om Whimpey weg te jagen, dat was zijn eigen keus.
no prob kost je alleen weer wat mcc punten
Vrees alleen dat ik jou er dan ook bij nodig hebZit geen trekhaak op mn A3 en ik moet eerst goedkeuring hebben voor ik er eentje onder kan laten zetten
Waarom moet iedereen toch die rode striping van mijn beide r1's naäpenZo, vandaag de Soes ook eens verwend met een wasbeurtje en meteen striping op de velgen aangebracht. Doet best veel voor het zicht.
[afbeelding]
Heb even overwogen om blauwe te nemen, maar dat zag er niet zo mooi uit.Waarom moet iedereen toch die rode striping van mijn beide r1's naäpen
Omdat t zo mooi is natuurlijk
@ prince of E: Ik ga mee POE.
@ Marty : Ik geef ook niemand de schuld van iets. Ik kan jou begrijpen maar dat is wat ik al eerder zij. Ieder zijn eigen keus wat muziek en motoren betreft. Alleen dat er mensen zo onderuit gehaald worden door anderen omdat ze niet van trompet muziek houden vind ik sneu voor die gene die daar wel van houden.
Dat die ander dan weggaat vind ik erg spijtig. Ik ken Wim ook niet goed en weet niet hoelang zijn lontje is maar ik baal er van dat mensen van een motorforum verdwijnen omdat hun een andere muziek keuze hebben.
Wat een verhaal.
Motor F: nice striping.