Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Breda / Oosterhout en omstreken deel 12

Status
Niet open voor verdere reacties.
@VVV: veel plezier op de nieuwe Soes.
En led echt op je banden... Ze kunnen niet... maar ZIJN glad.

Ik ga zo nog maar ff een stukkie touren.

want hij is al 2 dagen aan het crashen
Kerrie of de laptop

@PM en Wim: WTF.. Zitten we tegenwoordig op een muziek forum ofzo?
Ik heb alleen aangegeven dat ik Whimpey's commentaar iedere keer op mijn posts over feestjes niet kan waarderen, geintje of geen geintje. Ik had misschien iets genuanceerder kunnen zijn, dat geef ik toe, maar het was niet de bedoeling om Whimpey weg te jagen, dat was zijn eigen keus.

zo, ik ga op mijn cat naar mijn GSR

(eerst privéfotograaf ophalen , dus piccies volgen)
Wij willen foto's, wij willen foto's

Zo, vandaag de Soes ook eens verwend met een wasbeurtje en meteen striping op de velgen aangebracht. Doet best veel voor het zicht.

Laatst bewerkt:
Kerrie of de laptop

de laptop
ik nu ff me oldtimer onder de bank vandaan getrokken. kan ik iig mf bij lezen

tja het is idd zijn eigen keus om zo te reageren. naar mijn mening een beetje overdreven. Sorry wim maar als je commentaar geeft moet je het ook kunnen ontvangen, ik persoonlijk vind dat je mf altijd een beetje met een knipoog moet lezen.

en ik denk als je nu ff sorry zegt tegen party dat ie je het best vergeeft

vindt het alleen wel jammer dat er nog even na geschopt werdt....

@ prince of E: Ik ga mee POE.

@ Marty : Ik geef ook niemand de schuld van iets. Ik kan jou begrijpen maar dat is wat ik al eerder zij. Ieder zijn eigen keus wat muziek en motoren betreft. Alleen dat er mensen zo onderuit gehaald worden door anderen omdat ze niet van trompet muziek houden vind ik sneu voor die gene die daar wel van houden.
Dat die ander dan weggaat vind ik erg spijtig. Ik ken Wim ook niet goed en weet niet hoelang zijn lontje is maar ik baal er van dat mensen van een motorforum verdwijnen omdat hun een andere muziek keuze hebben.

Wat een verhaal.

Motor F: nice striping.

Gaan er nog mensen toeren van het weekend>

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.