Breda / Oosterhout en omstreken deel 12

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sorry Marty dat ik VOOR DE EERSTE KEER een geintje hierover probeerde te maken. Zal niet meer gebeuren. Zal wel helemaal geen geintjes meer proberen te maken hier. Wist niet dat 'we' zulke lange tenen hadden.

Ook jammer dat 'we' zo selectief naar die smilies kijken.
Als het voor de eerste keer geweest was dan had ik er niet op deze manier op gereageerd, maar je hebt al vaker mijn posts over feestjes afgekraakt. Ik geef gewoon even aan dat ik dat beu ben, en volgens mijn ben ik niet de enige. Ik neem aan dat de boodschap is doorgekomen. Maakt me niet uit of het allemaal 'geintjes' waren of niet...heeft verder dus niks met lange tenen te maken :N En ook al heb ik die wel, lekker belangrijk...

P.S. je kunt gewoon in de 1e persoon tegen me spreken hoor :Y :+

Mogge op deze mooie nieuwe dag.

Gisteren was eindelijk het moment daar dat wij (mijn vriendin en ik) de sleutel van ons nieuwe huis in ontvangst hebben mogen nemen. *O*

Nadeel is dat we nu moeten klussen met dit mooie weer. -O-

Gefeliciteerd. Succes met klussen en zweten.

Zoalsch het Oudhollandsche spreeckwoord zeght: "Geef d'n vredespeijp aen Maerten?" :+
_O- _O-

Goeieavond :W

Nog mensen die zondag mee willen naar de Dancetour in Breda op het Chasseveld ?

waarschijnlijk wel :)
Alleen een beetje softe mietjes muziek :p

@ whimpey, je woont zo dichtbij dat je die 'takkeherrie' waarschijnlijk toch wel hoort.. dus je kunt dan beter ff een stukje gaan toeren als je het zo erg vind :+

waarschijnlijk wel :)
Alleen een beetje softe mietjes muziek :p

@ whimpey, je woont zo dichtbij dat je die 'takkeherrie' waarschijnlijk toch wel hoort.. dus je kunt dan beter ff een stukje gaan toeren als je het zo erg vind :+
Ik wil niet stoken hoor, maar vind jij Party Marty een soft mietje???

:+

@spike: gefeliciteerd *O* en veel succes met klussen

@scammie: ik zal er op letten of ik jullie tegen kom en zal zeker proberen om vianden aan te doen bedankt voor de tip

Als het voor de eerste keer geweest was dan had ik er niet op deze manier op gereageerd, maar je hebt al vaker mijn posts over feestjes afgekraakt. Ik geef gewoon even aan dat ik dat beu ben, en volgens mijn ben ik niet de enige. Ik neem aan dat de boodschap is doorgekomen. Maakt me niet uit of het allemaal 'geintjes' waren of niet...heeft verder dus niks met lange tenen te maken :N En ook al heb ik die wel, lekker belangrijk...

P.S. je kunt gewoon in de 1e persoon tegen me spreken hoor :Y :+

@Tazman_3. Haal mij maar weg uit de OP. Ben weg hier :W

Laatst bewerkt:
Mogge op deze mooie nieuwe dag.

Gisteren was eindelijk het moment daar dat wij (mijn vriendin en ik) de sleutel van ons nieuwe huis in ontvangst hebben mogen nemen. *O*

Nadeel is dat we nu moeten klussen met dit mooie weer. -O-

Veel succes. Voordeel is wel dat je alles open kan laten en kan laten luchten. Ook kan je langer doorwerken.

Ik krijg dinsdag de sleutel, maar ben gisterenavond al tot 22 uur aan het schilderen geweest aan een barset voor in de tuin...

Veel succes. Voordeel is wel dat je alles open kan laten en kan laten luchten. Ook kan je langer doorwerken.

Ik krijg dinsdag de sleutel, maar ben gisterenavond al tot 22 uur aan het schilderen geweest aan een barset voor in de tuin...

Riep er nu iemand BBQ :?

Want daar heb ik wel zin in de 18e :+

Hey een nieuwe emo: :') happy tears

ik lees een hele mooie combinatie :Y

Laatst bewerkt:
verder meng ik met niet in het conflict waardoor Whimpey weg wil, maar hij begon over OP denk eens kijken en zie dat ik er niet tussen staat

dus @Tazman ... als je toch bezig bent
Foto-LOYVQIVP.jpg

komt binnenkort wel weer een nieuwe foto, heb ondertussen een andere helm en er worden ondertussen wat stickers ontworpen die ook een dezer dagen klaar moeten zijn :Y

Laatst bewerkt:

We kunnen jou dus ook al bijna feliciteren. Nou bij deze *O*

@ Whimpey: Je hebt meerdere keren zo gereageerd dus vandaar dat ik het met marty eens ben. Nu krijg je een reactie terug en dat trek je niet...het is niet de bedoeling om iemand weg te jagen maar als je iedere keer ''commentaar'' hebt op muziek waar bepaalde mensen van houden kun je wel een keer ''commentaar'' terug verwachten.
Nu je weg wilt hier lijkt het net alsof jij niet tegen commentaar kunt.
Vat het ajb niet al te persoonlijk op, maar er is nu wel sprake van actie reactie......

Laatst bewerkt:
whimpey

houdoe en bedankt ole ole, houdoe en bedankt, houdoe en bedankt, ole ole...... :W

oh, of is nederlandstalig ook niet jou muzieksmaak.... :X

:+

Laatst bewerkt:
ooh dan wil ik ook wel in de OP... krijg alleen geen foto's geplaatst, op t hele forum niet.. hoe klein ik ze ook verklein...
how to do?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan