Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Breda / Oosterhout en omstreken deel 12

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ Taz: ik weet niet waar jij verzekerd bent met je inboedel, maar ik heb mijn circuitfiets verzekerd bij Interpolis onder onze bestaande inboedelverzekering. Dit betekent dus dat m'n fiets sowieso verzekerd is tegen diefstal en brandschade (geen idee wat een inboedelverzekering nog meer voor schade dekt).

Misschien een idee als je de jouwe ook wilt verzekeren.

Kosten: het nominale bedrag van 0,48 cent per maand

Als je twee zwarte vlekken en iets blauws voorbij ziet schieten in Luxemburg dan zijn wij het (Tazz, Kingcoder en Scammie)

Doe vooral Vianden even aan en dan vooral scammie's GP bochten (over actiefoto's gesproken, de ideale plek)
Je bedoelt deze zeker

Oud pak en oude motor
Tijd voor nieuwe actie pics

OP aanpassen doe ik vanavond wel. Eerst even wat te eten naar binnen schuiven en dan weer op de R1 klimmen

Moet even nazoeken waar ik zit. Ik heb laatst een heel topic zitten nalezen, was redelijk recent. Blijkt dat er toch nog wat haken en ogen aanzitten.

Ik moet m nog verzekeren, kan hem waarschijnlijk komende week gaan ophalen

nou hij gaat weer lekker hier

@ pa kom op joh laat je niet kennen.

@ Tazz als je de aanhanger nodig hebt hoor ik het wel he

ik zal ook een paar dagen niet op mf zijn. ik breng vanavond me laptop naar kerrie want hij is al 2 dagen aan het crashen

dus

@ Tazz als je de aanhanger nodig hebt hoor ik het wel he

Vrees alleen dat ik jou er dan ook bij nodig heb Zit geen trekhaak op mn A3 en ik moet eerst goedkeuring hebben voor ik er eentje onder kan laten zetten

Tsja, sta er ook niet tussen bij de OP, maar ja ik doe ook al bij tilburg mee , dat krijg je als je zo lekker tussenin woont ... Mijn motor komt wel uit Breda, mss dat dat wel meetelt

@PM en Wim: WTF.. Zitten we tegenwoordig op een muziek forum ofzo?

Gezellig ouwe hoeren over motoren en ieder zijn ding.
Dat er op deze manier mensen afscheid gaan nemen vind ik echt onnodig.

Ik ga mijn pakkie aantrekken en zie jullie zo bij de Sjell.

Late reactie, maar sommige mensen moeten nu eenmaal werken .

@Spike: Gefeliciteerd! Wel balen dat je met dit lekkere weer moet klussen . Maar goed, het is voor een goed doel he.

..Als dat maar slapen wordt dan,.... Of vooral dromen welke route je gaat nemen als inrijroute

Have fun morgen! Sticker niet vergeten hè.

Tsja, sta er ook niet tussen bij de OP, maar ja ik doe ook al bij tilburg mee , dat krijg je als je zo lekker tussenin woont ... Mijn motor komt wel uit Breda, mss dat dat wel meetelt

ik doe ook met roosendaal mee, liggen ongeveer op dezelfde afstand

denk altijd maar zo .. hoe meer zielen hoe meer vreugd

OK ik heb de OP even heel snel aangepast. Wijzigingen:
Verwijderd: Whimpey
Toegevoegd: Michiel

Waarschijnlijk ben ik nog wel iets vergeten, maar dan meld je je maar

18 mei:
- verzamelen om 9.00 uur bij de MAC in Oosterhout (langs A27)
- 10.00 verzamelen in Den Bosch, waar we ons aansluiten bij de grotere groep
- iedereen rijdt op eigen gelegenheid. De kans bestaat dat je elkaar namelijk kwijt raakt (meestal bij Den Bosch)
- Bij Den Bosch 2 routes: snelweg en binnendoor. Iedereen kiest voor zich

toegevoegd

@ scammie, kingcoder en tazman_3 ik hoop jullienog tegen te komen dit weekend kan ik eindelijk wat gezichten zien achter de naam en anders met een volgende topicrit.

ik zal maandag eerste aktie foto's in het topic zetten

dankje

zie dat iedereen een woonplaats en verjaardag heeft vermeld

voor mij:
verjd: 21 mei

Status
Niet open voor verdere reacties.