Ik BBQ-en en jij verven. Mooi aanbod!
Suzuki rules !!!Welke club?? Jij rijdt toch geen Suzuki?
Je bedoelt deze zekerAls je twee zwarte vlekken en iets blauws voorbij ziet schieten in Luxemburg dan zijn wij het(Tazz, Kingcoder en Scammie)
Doe vooral Vianden even aan en dan vooral scammie's GP bochten(over actiefoto's gesproken, de ideale plek)
Moet even nazoeken waar ik zit. Ik heb laatst een heel topic zitten nalezen, was redelijk recent. Blijkt dat er toch nog wat haken en ogen aanzitten.@ Taz: ik weet niet waar jij verzekerd bent met je inboedel, maar ik heb mijn circuitfiets verzekerd bij Interpolis onder onze bestaande inboedelverzekering. Dit betekent dus dat m'n fiets sowieso verzekerd is tegen diefstal en brandschade (geen idee wat een inboedelverzekering nog meer voor schade dekt).
Misschien een idee als je de jouwe ook wilt verzekeren.
Kosten: het nominale bedrag van 0,48 cent per maand
houdoe en bedankt ole ole, houdoe en bedankt, houdoe en bedankt, ole ole......
oh, of is nederlandstalig ook niet jou muzieksmaak....
verder meng ik met niet in het conflict waardoor Whimpey weg wil, maar hij begon over OP denk eens kijken en zie dat ik er niet tussen staat
dus @Tazman ... als je toch bezig bent
[afbeelding]
komt binnenkort wel weer een nieuwe foto, heb ondertussen een andere helm en er worden ondertussen wat stickers ontworpen die ook een dezer dagen klaar moeten zijn
Zoalsch het Oudhollandsche spreeckwoord zeght: "Geef d'n vredespeijp aen Maerten?"
@ -spike-:gefeli enne veel klusplezier!
@ da vianden-boyz: gedraag je hèhave fun!
@ da babe: beterschap meid!
nog één nachtje slapen... nog één nachtje slapen...
Tsja, sta er ook niet tussen bij de OP, maar ja ik doe ook al bij tilburg mee, dat krijg je als je zo lekker tussenin woont ... Mijn motor komt wel uit Breda, mss dat dat wel meetelt
OK ik heb de OP even heel snel aangepast. Wijzigingen:
Verwijderd: Whimpey
Toegevoegd: Michiel
Waarschijnlijk ben ik nog wel iets vergeten, maar dan meld je je maar
toegevoegd18 mei:
- verzamelen om 9.00 uur bij de MAC in Oosterhout (langs A27)
- 10.00 verzamelen in Den Bosch, waar we ons aansluiten bij de grotere groep
- iedereen rijdt op eigen gelegenheid. De kans bestaat dat je elkaar namelijk kwijt raakt (meestal bij Den Bosch)
- Bij Den Bosch 2 routes: snelweg en binnendoor. Iedereen kiest voor zich
mogge
he vervelend, al weer op de R1 naar kantoor
OK ik heb de OP even heel snel aangepast. Wijzigingen:
Verwijderd: Whimpey
Toegevoegd: Michiel
Waarschijnlijk ben ik nog wel iets vergeten, maar dan meld je je maar