Breda / Oosterhout en omstreken deel 12

Status
Niet open voor verdere reacties.
hard aan het werk :Z :+

en ondertussen aan het dromen van mijn nieuwe motor, nog drie nachtjes slapen! *O*
wheeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!! :]

heb ondertussen ook al een héle mooie mf-stickert, whimpey BEDANKT! :}
(enne, leuke brief ;) )

Lekker gevoel is dat he...

En dan weer veel Km's maken met de nieuwe brommer.
Ga je volgende keer mee met het tourtje??

en ondertussen aan het dromen van mijn nieuwe motor, nog drie nachtjes slapen! *O*

(enne, leuke brief ;) )
*O* *O* *O*
Lekker gevoel is dat he?

Ik zou nu extra hard werken zodat je van de week een dagje vrij kan plannen. Het wordt heerlijk weer om te rijden. :]

Hee mensen, ik ben ook weer veilig terug uit Duitsland :W :W

Even 1400 km op de teller erbij gezet :] :]

Vrijdagavond met een bloedgang naar het hotel doorgesjeest. Zo wat lekker zijn die lege Duitse snelwegen O-)
Gisteren een beetje door de omgeving rondgetourd en vandaag dus weer terug.
Was een vermoeiend weekendje, wel super leuk *O*

Hier nog iets belangrijks gebeurd?
Leuk om te lezen dat jij je goed hebt vermaakt *O* :] Ps, hoe hard loopt hij :P
Hoelaat vertrek jij morgenochtend? Ik klim om ongeveer 8u op de fiets om naar mijn werk te rijden, kunnen wij misschien het eerste stuk samen rijden? Gezellig.

Ik hoor het wel, greetz :W

was gezellig *D *D

heb genoten van de leuke route heen :P

alleen jammr dat er een af andere .........***** met zo liet wakkr schrikken :P

kwam daar straks alleen iets niet zo leuks tegen...

motor ongeluk te hoogte van de mac donalds, richting rijnen, net voor de brug!
stond een trauma helikopter en al ;(
hopelijk is het niet te ernstig
Weet niet of je het zelf al gevonden had, maar het ging om dit

Dom ongelukje met verre gevolgen dus. Beterschap voor de betreffende motorrijder.

(enne, leuke brief ;) )
Brief??? 3 regeltjes :P

Maar ik had ff geen gewone envelop bij de hand, dus ik denk, dan doet ik het maar zo ;) _O-

Leuk om te lezen dat jij je goed hebt vermaakt *O* :] Ps, hoe hard loopt hij :P
Hoelaat vertrek jij morgenochtend? Ik klim om ongeveer 8u op de fiets om naar mijn werk te rijden, kunnen wij misschien het eerste stuk samen rijden? Gezellig.

Ik hoor het wel, greetz :W
Ik hoop altijd rond 7.15 te vertrekken. Kan op de motor wat minuutjes later zijn ivm ophalen motor en zo. Het is nu dermate rustig op de weg dat ik die paar inuten onderweg wel weer inhaal :P

Was blij dat ik op de brommer was. Op de terugweg een beetje erg lange file voor de moerdijkbrug :N Lekker met een treintje motoren door de file heen *O*
Wat trouwens wel irri is zijn motorrijders die door de file rijden maar dat net ff te langzaam doen en dan vooral niet opzij gaan B| B|

Ik hoop altijd rond 7.15 te vertrekken. Kan op de motor wat minuutjes later zijn ivm ophalen motor en zo. Het is nu dermate rustig op de weg dat ik die paar inuten onderweg wel weer inhaal :P

Was blij dat ik op de brommer was. Op de terugweg een beetje erg lange file voor de moerdijkbrug :N Lekker met een treintje motoren door de file heen *O*
Wat trouwens wel irri is zijn motorrijders die door de file rijden maar dat net ff te langzaam doen en dan vooral niet opzij gaan B| B|
Dat is ietwat te vroeg voor mij, misschien dat wij elkaar op de terugweg tegenkomen.
Sms even hoelaat je Trust voorbij komt ongeveer :]

:W

Onkert, volgens mij zie ik jou elke dag in en uit die hoek garage rijden .... jij had toch ook Xenon niet? Leuke fiets hoor, hoeveel km's staan er nu op?

Ik woon tegenover die garage en we waren ff snel een maaltijd naar achteren aan het werken, kende de desbetreffende dame niet .... maar als ik ze nog eens tegenkom zal ik eens een anti-stress balletje aanbieden :+

Ja, dat kan goed kloppen...hij staat zelden een dag stil. Inderdaad heb ik sinds een jaar of twee Xenon in de K1. Bevalt goed een echte aanrader. Er staat nu zo'n 71k op de teller. Valt mee voor een 18 jaar oude fiets, alleen het verloop is niet echt rechtlijnig :+

Ik ken d'r ook niet, maar begreep van de buurvrouw dat ze daar ook was langs geweest. Vandaar die uitgebreide info over mijn doen en laten......

Jaaa de R1 is weer schoon *O*
Volgens mij waren het allemaal zelfmoord vliegen want t ging er maar moeilijk vanaf :N

En zojuist gespot: eerst bij mij in de straat en daarna op de binnenplaats: Evel :W

Weet niet of je het zelf al gevonden had, maar het ging om dit

Dom ongelukje met verre gevolgen dus. Beterschap voor de betreffende motorrijder.

had het nog niet gelezen... was gisteren idd heeel erg druk daar...
beetje jammr dat zoveel mensen het leuk vinden om naar het leed van een ander te kijken...

zo te horen en te zien hebben jullie een leuk ritje gehad zondag ik lag ziek op de bank :(
ga dit weekend naar zuid luxemburg dus dan haal ik de km wel weer in *O*
de volgende keer ga ik wel mee rijden :]

zo te horen en te zien hebben jullie een leuk ritje gehad zondag ik lag ziek op de bank :(
ga dit weekend naar zuid luxemburg dus dan haal ik de km wel weer in *O*
de volgende keer ga ik wel mee rijden :]
Hmm ik ga wel dezelfde kant op, maar iets minder ver.
Ik ga dit weekend langs bij Scammie in Vianden en omgeving.

Hmm ik ga wel dezelfde kant op, maar iets minder ver.
Ik ga dit weekend langs bij Scammie in Vianden en omgeving.

wij gaan zaterdag rond 11 uur pas weg maar ik heb er wel zin invoor de eerste keer de bergen in hopen dat ik heel terug kom :P
ga nu slapen anders word ik morgen niet wakker.
truste :W

Laatst bewerkt:
wij gaan zaterdag rond 11 uur pas weg maar ik heb er wel zin invoor de eerste keer de bergen in hopen dat ik heel terug kom :P
ga nu slapen anders word ik morgen niet wakker.
truste :W
Bergen rijden is inderdaad anders dan je hier gewend bent. Maar gewoon je eigen tempo rijden dan komt het helemaal goed :Y

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan