Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Breda / Oosterhout en omstreken deel 12

Status
Niet open voor verdere reacties.
k ga dan ook mijn eerste aktie foto's maken

en ik zal het zeker rustig aan doen

@Tazman... lang geleden dat ik je ff weer gesproken had...

@vonne.. hoe zit je haar???? en nog over 'bodybuilders' gedroomd vannacht

Motortocht op de 4e was hardstikke gezellig! Stuk mooier rijden bij jullie in de buurt als hier in het hoge noorden (rontonde, kruising, rechtdoor, rechtdoor en vooral rechtdoor ^^)

Greetz Martijn

Goeieavond

Nog mensen die zondag mee willen naar de Dancetour in Breda op het Chasseveld ?

@ Evel: liefst dit keer zonder aftermeet in het toilet van de Mac

Goeieavond

Nog mensen die zondag mee willen naar de Dancetour in Breda op het Chasseveld ?

@ Evel: liefst dit keer zonder aftermeet in het toilet van de Mac
Ben niet zo'n liefhebber van die takkeherrie, die door sommige niet beter wetenden 'muziek' genoemd wordt

Whimpey is een ECHTE muziekant, die zelf muziek maakt met behulp van een eenvoudig instrument en een tomeloze inzet

Ben niet zo'n liefhebber van die takkeherrie, die door sommige niet beter wetenden 'muziek' genoemd wordt
Dus ik weet niet beter Jij wel kennelijk

Het was ondertussen trouwens al duidelijk dat je een andere muzieksmaak hebt, maar kraak a.u.b. mijn muzieksmaak niet af

Ik laat jou toch ook in je waarde wat je keuze voor motor betreft en ik kraak je muzieksmaak toch ook niet af ? Doe dat bij mij dan ook niet a.u.b.

Ik weet niet in wat voor mate je serieus bent, maar elke keer als ik iets over een feest post dan kraak je het altijd af. Doe dit dus a.u.b. niet meer........

I'am with stupid!!! Duidelijke taal marty!

Momenteel beetje ziekjes. Dus beetje afwezig op MF momenteel.

Flink aan het balen geweest ook. Tis veels te mooi weer! En me motor staat uit mekaar en nu ook nog is ziek. Maar leuke foto's! Zag er gezellig uit!

Momenteel beetje ziekjes. Dus beetje afwezig op MF momenteel.

Flink aan het balen geweest ook. Tis veels te mooi weer! En me motor staat uit mekaar en nu ook nog is ziek. Maar leuke foto's! Zag er gezellig uit!

Hee zieke, wel een mazzel in ieder geval dat je ziek bent terwijl je motor uit elkaar ligt. Stel je voor dat het na elkaar zou zijn.... veel erger Maarre beterschap, snap het balen, maar we bewaren wat zon voor je.

vrijdag eerst naar de golden earring
en zaterdag tot en met maandag naar luxemburg

ik ben blij dat ik beter ben ik baalde dit weekend ook dat ik ziek was

Is weer nieuws over mn circuit R6 te melden. Kontje is vanmiddag gespoten en zijkuip gebeurt deze week ook nog
Nieuwe accu komt er ook aan en dan is ie weer compleet en kan ik m gaan ophalen

Das mooi nieuws Taz...
@Marty : Denk dat Whimpey maar een beetje loopt te zieken en het niet serieus meent.
Zondag ga ik met het personeel van feestcafe Dinges ernaatoe dus ik zie je daar.

O'ja ik ben weer aan het werk dus ga weer heel internet afstruinen.....

Sorry Marty dat ik VOOR DE EERSTE KEER een geintje hierover probeerde te maken. Zal niet meer gebeuren. Zal wel helemaal geen geintjes meer proberen te maken hier. Wist niet dat 'we' zulke lange tenen hadden.

Ook jammer dat 'we' zo selectief naar die smilies kijken.

Laatst bewerkt:
Dat bedoel ik...
Het is hier gezellig en zo moet het ook blijven.
Geintjes maken mag door iedereen OOK DOOR WHIMPEY.

Vaak worden getiepte dingen anders gelezen dan bedoeld. Dus we lallen hier maar wat en men moet het leuke er maar van in zien.

Weet iemand trouwens waar Super Grovert gebleven is???
Ik heb hem al een tijd niet gezien. Ook niet bij DP.
Groetjes

Wordt tijd dat ik mijn bed in duik.
Over 4 uurtjes weer opstaan

Truste

Mogge op deze mooie nieuwe dag.

Gisteren was eindelijk het moment daar dat wij (mijn vriendin en ik) de sleutel van ons nieuwe huis in ontvangst hebben mogen nemen.

Nadeel is dat we nu moeten klussen met dit mooie weer.

Weet iemand trouwens waar Super Grovert gebleven is???
Ik heb hem al een tijd niet gezien. Ook niet bij DP.
Groetjes
geen idee

hij zit lekker met zijn meissie in Valencia

btw goeiemorgen

greets F.L

Laatst bewerkt:
Mogge op deze mooie nieuwe dag.

Gisteren was eindelijk het moment daar dat wij (mijn vriendin en ik) de sleutel van ons nieuwe huis in ontvangst hebben mogen nemen.

Nadeel is dat we nu moeten klussen met dit mooie weer.
gefeliciteerd

vrijdag eerst naar de golden earring
en zaterdag tot en met maandag naar luxemburg

ik ben blij dat ik beter ben ik baalde dit weekend ook dat ik ziek was

Als je twee zwarte vlekken en iets blauws voorbij ziet schieten in Luxemburg dan zijn wij het (Tazz, Kingcoder en Scammie)

Doe vooral Vianden even aan en dan vooral scammie's GP bochten (over actiefoto's gesproken, de ideale plek)

Laatst bewerkt:
Zoalsch het Oudhollandsche spreeckwoord zeght: "Geef d'n vredespeijp aen Maerten?"

@ -spike-: gefeli enne veel klusplezier!

@ da vianden-boyz: gedraag je hè have fun!

@ da babe: beterschap meid!

nog één nachtje slapen... nog één nachtje slapen...

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.