Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Breda / Oosterhout en omstreken deel 12

Status
Niet open voor verdere reacties.
hard aan het werk

en ondertussen aan het dromen van mijn nieuwe motor, nog drie nachtjes slapen!
wheeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!

heb ondertussen ook al een héle mooie mf-stickert, whimpey BEDANKT!
(enne, leuke brief )

Lekker gevoel is dat he...

En dan weer veel Km's maken met de nieuwe brommer.
Ga je volgende keer mee met het tourtje??

hard aan het werk

(enne, leuke brief )

Lekker gevoel is dat he?

Ik zou nu extra hard werken zodat je van de week een dagje vrij kan plannen. Het wordt heerlijk weer om te rijden.

Leuk om te lezen dat jij je goed hebt vermaakt Ps, hoe hard loopt hij
Hoelaat vertrek jij morgenochtend? Ik klim om ongeveer 8u op de fiets om naar mijn werk te rijden, kunnen wij misschien het eerste stuk samen rijden? Gezellig.

Ik hoor het wel, greetz

Weet niet of je het zelf al gevonden had, maar het ging om dit

Dom ongelukje met verre gevolgen dus. Beterschap voor de betreffende motorrijder.

hard aan het werk

(enne, leuke brief )
Brief??? 3 regeltjes

Maar ik had ff geen gewone envelop bij de hand, dus ik denk, dan doet ik het maar zo

Ik hoop altijd rond 7.15 te vertrekken. Kan op de motor wat minuutjes later zijn ivm ophalen motor en zo. Het is nu dermate rustig op de weg dat ik die paar inuten onderweg wel weer inhaal

Was blij dat ik op de brommer was. Op de terugweg een beetje erg lange file voor de moerdijkbrug Lekker met een treintje motoren door de file heen
Wat trouwens wel irri is zijn motorrijders die door de file rijden maar dat net ff te langzaam doen en dan vooral niet opzij gaan

Dat is ietwat te vroeg voor mij, misschien dat wij elkaar op de terugweg tegenkomen.
Sms even hoelaat je Trust voorbij komt ongeveer

Ja, dat kan goed kloppen...hij staat zelden een dag stil. Inderdaad heb ik sinds een jaar of twee Xenon in de K1. Bevalt goed een echte aanrader. Er staat nu zo'n 71k op de teller. Valt mee voor een 18 jaar oude fiets, alleen het verloop is niet echt rechtlijnig

Ik ken d'r ook niet, maar begreep van de buurvrouw dat ze daar ook was langs geweest. Vandaar die uitgebreide info over mijn doen en laten......

Jaaa de R1 is weer schoon
Volgens mij waren het allemaal zelfmoord vliegen want t ging er maar moeilijk vanaf

En zojuist gespot: eerst bij mij in de straat en daarna op de binnenplaats: Evel

Weet niet of je het zelf al gevonden had, maar het ging om dit

Dom ongelukje met verre gevolgen dus. Beterschap voor de betreffende motorrijder.

had het nog niet gelezen... was gisteren idd heeel erg druk daar...
beetje jammr dat zoveel mensen het leuk vinden om naar het leed van een ander te kijken...

zo te horen en te zien hebben jullie een leuk ritje gehad zondag ik lag ziek op de bank
ga dit weekend naar zuid luxemburg dus dan haal ik de km wel weer in
de volgende keer ga ik wel mee rijden

zo te horen en te zien hebben jullie een leuk ritje gehad zondag ik lag ziek op de bank
ga dit weekend naar zuid luxemburg dus dan haal ik de km wel weer in
de volgende keer ga ik wel mee rijden
Hmm ik ga wel dezelfde kant op, maar iets minder ver.
Ik ga dit weekend langs bij Scammie in Vianden en omgeving.

Hmm ik ga wel dezelfde kant op, maar iets minder ver.
Ik ga dit weekend langs bij Scammie in Vianden en omgeving.

wij gaan zaterdag rond 11 uur pas weg maar ik heb er wel zin invoor de eerste keer de bergen in hopen dat ik heel terug kom
ga nu slapen anders word ik morgen niet wakker.
truste

Laatst bewerkt:
wij gaan zaterdag rond 11 uur pas weg maar ik heb er wel zin invoor de eerste keer de bergen in hopen dat ik heel terug kom
ga nu slapen anders word ik morgen niet wakker.
truste
Bergen rijden is inderdaad anders dan je hier gewend bent. Maar gewoon je eigen tempo rijden dan komt het helemaal goed

Status
Niet open voor verdere reacties.