Ja daar begint het allemaal mee: pretcigaretten en door een cigaartje te roken ben ik weer begonnenNu alleen nog maar sigaren of pretsigaretten
heej Speedy.. waarom kwam je nog ff niet ouwehoeren man bij de shell... was echt lachen, KLPD stond allemaal weer te miepen in de speeltuin echt geflachwekkend gewoon...
"wat is jouw motor? die yamaaaaaaamaaamaaaayaammaayammaha..."
hij kon er ook niet echt over uit dat ik 2 motoren op mijn naam heb staan
vond het echt leuk en gezellig dat we weer wat gereden hebben met zn drietjes zoals renzo al zei binnenkort een X bbq-en
oh zei Renzo dat?? nou ja lijkt me gezellig
doe maar een paar hamburgers.. wat beef en wat shaslicks lust ik ook wel en niet te vergheten een kratje gerstennat.. rekenen die avond wel af
oh ja.. renzo zei ook nog dat je voor taxi zou spelen hahahaha
"your from holland... nice people..."
Kan me niet herinneren dat ik Jouri in dit topic heb gezien...niet recentelijk tenminste...
En GSX-R Evo komt uit Gilze(volgens z'n profiel)
Yo.....en bedankt.....
omdat ik nou niet zo'n ouwehoer ben....hoor ik er niet meer bij!!!
ben overigens bezig met het ondergaan van een metamorfose...
ben nu 14 kilo kwijt en elke dag in de sportschool te vinden...dalijk wordt ik nog een lekkere vent ook....
hahaha, nou bespreken is er ook niet meer bij merk ik wel
Maar voor jou wil ik best voor taxi spelen hoorkomt er wel wat extra benzine geld bij want die auto zuipt net zo hard als Renzo bier drinkt hahaha
Yo.....en bedankt.....
omdat ik nou niet zo'n ouwehoer ben....hoor ik er niet meer bij!!!
ben nu 14 kilo kwijt en elke dag in de sportschool te vinden...dalijk wordt ik nog een lekkere vent ook....
Sorry schat, maar ik had het over mensen die regelmatig in dit topic te vinden zijn...dacht dat je je motor al aan de wilgen gehangen had toch...
een lekkere vent.. wanneer gaat dat kuifje er dan af
niet....
ach so jaaaahhhh... maar ff zonder dollen, hoe is het met dat gezeik afgelopen dat je recht op de motor stond toen je voorbij een controle reed.. al wat meer te weten gekomen???
nog nix gehoord...maar ik denk zo dat ze me toch niet vergeten.....
de vuile MFers.. (motherf*ckers dan he)
in '40-'45 hadden we daar een benaming voor, ja....
Kweet het niet maar ik hoop niet dat je M. Jackson als voorbeeld hebt genomen
BBQ?! HOOR IK DAAR BBQ! HOOR IK DAAR MIJN NAAM?
F R A N S
welnee pik......je kan me dagelijks horen rijden....
Kweet het niet maar ik hoop niet dat je M. Jackson als voorbeeld hebt genomen
BBQ?! HOOR IK DAAR BBQ! HOOR IK DAAR MIJN NAAM?
F R A N S
Jij hoort alleen wat je wilt horen
En zou je i.p.v. BBQ niet beter een happy meal bij de Mac kunnen nemen