Breda / Oosterhout e.o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Whaha lachen, woon je daar? Want ik heb daar al vaker je motor gezien en daar staat/stond ook vaak zo'n mooie scooter (= aprilia racer 50cc?)

daar woont een maat van mij *D
die 50 cc brommer was van hem ja :) nu heeft ie een r6je })
over half jaartje kom ik er wel in de buurt te wonen ( vlinder valei ) *O* *O* *O*

echt wel toevallig 8-) waar woon jij ergens in oosterhout?

ik zat lekker in mijn busje stond bij het stoplicht bij de mac.woon jij toevallig in de besterd, :} :}

Ik ben alweer terug mensjes :P ...3200 km en 2 zere polsen later. Mooie omgeving daaro zeg, amai, maar al die haarspeldbochten met bagage achterop en op je tank is niet fijn, en dan kilometers afdaling, volgende keer maar een toermotor huren of zo, is stukken comfortabeler...

jah ik woon in de besterd }) }) schuin tegen over de aldi ;)
waar woon jij ergens in oosterhout?

nou ik woon aan de ridderstraat,maar een maat van me woont aan het kanaal,die heeft jou ook al een paar keer zien rijden vandaar,we zien elkaar vast wel een keer rijden :] en zeker met mooi weer _O- *O* *O* *O*

Ik ben alweer terug mensjes :P ...3200 km en 2 zere polsen later. Mooie omgeving daaro zeg, amai, maar al die haarspeldbochten met bagage achterop en op je tank is niet fijn, en dan kilometers afdaling, volgende keer maar een toermotor huren of zo, is stukken comfortabeler...

FOTO'S!!!! :P

jah ik woon in de besterd }) }) schuin tegen over de aldi ;)
waar woon jij ergens in oosterhout?

Wordt wel druk in de Besterd, Tha Spank, PdvD, Dallie en ik wonen daar ook al!!
Misschien een keer een Besterd meeting :P :+

:N want dan hoor ik er niet bij |(
Voor u maken we een uitzondering oke (Wij tenslotte verdwaalde Bredanaars)
:+
Ik ga nog ff de grens over(alweer ?ja alweer!!! morgen :] :9~ :9~

Ps Pdvd had nog gebeld die zit in t Zuiden van la France met de bike ,alles goed en veul mooie trippies gemaakt!!!
Tha spank ligt met zn ballen in Italia (zonder bike)

@Franske ga je mee naar een fotoshoot 29-7 ,05 op de speeltuin in R,Daal
de "speeltuin" bij Roosendaal
Mischien leuk om met meer man erna toe te gaan???
Ps TIP oom agent is daar echt ALTIJD te vinden dus gewoon zoals altijd aan de regels houden dan is er niets aan de hand!!!!

Laatst bewerkt:
daar woont een maat van mij *D
die 50 cc brommer was van hem ja :) nu heeft ie een r6je })
over half jaartje kom ik er wel in de buurt te wonen ( vlinder valei ) *O* *O* *O*

echt wel toevallig 8-) waar woon jij ergens in oosterhout?
Ik woon in de zijstraat van de 'uitzendstraat' Oftewel bij Profile en Tolgahan in de buurt.

Ik ben vandaag naar Walibi World geweest. Ik heb de hele dag regen gehad en het leek daar in Flevoland wel storm: Ik zwabberde aardig alle kanten op (bijrijder, rugzak en volle tanktas). Zwaar ritje, maar best leuk daar.

Ik ben vandaag naar Walibi World geweest. Ik heb de hele dag regen gehad en het leek daar in Flevoland wel storm: Ik zwabberde aardig alle kanten op (bijrijder, rugzak en volle tanktas). Zwaar ritje, maar best leuk daar.
Tering had ff gepost was ik meegegaan (vacancie)
Ook mee naar de fotoshoot?????

gsx 750f kopen???
Of Natuurlijk een HONDA VTR 250 (maak je minder de blits mee maar uiterst comfortabel!!
:+
Tot op de fotoshoot 29-7,05

http://home.planet.nl/~choncoop/nick/HandigeDingen/hd014.htm

Zomaar een liedje

Laatst bewerkt:
Is er binnenkort een meeting richting Breda en omstreken?????? Zo ja, wanneer??? Ik zou graag wat meer met mn motor willen rijden, dan alleen in de stad, en naar het strand....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan