speedygsxr
Die hard MF'er
ik ook
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ik ook
En was jij dat Bad Boy, vanavond tussen 19.30 en 20.30 net voorbij sluis 1? Ik zag daar namelijk dezelfde motor staan als de jouwe en der stond iemand bij die naar me zwaaide (en ik zwaaide terug)BadBoy ik heb je zien rijden vandaag alleen ik was heerlijk aan het werk
En was jij dat Bad Boy, vanavond tussen 19.30 en 20.30 net voorbij sluis 1? Ik zag daar namelijk dezelfde motor staan als de jouwe en der stond iemand bij die naar me zwaaide (en ik zwaaide terug)
BadBoy ik heb je zien rijden vandaag alleen ik was heerlijk aan het werk
haha
geweldig dat was ik die zwaaide
Whaha lachen, woon je daar? Want ik heb daar al vaker je motor gezien en daar staat/stond ook vaak zo'n mooie scooter (= aprilia racer 50cc?)
ik zat lekker in mijn busje stond bij het stoplicht bij de mac.woon jij toevallig in de besterd,
jah ik woon in de besterd schuin tegen over de aldi
waar woon jij ergens in oosterhout?
Ik ben alweer terug mensjes ...3200 km en 2 zere polsen later. Mooie omgeving daaro zeg, amai, maar al die haarspeldbochten met bagage achterop en op je tank is niet fijn, en dan kilometers afdaling, volgende keer maar een toermotor huren of zo, is stukken comfortabeler...
FOTO'S!!!!
Heb er niet zo heel veel gemaakt...als je in die hitte eenmaal aan het rijden bent wil je niet snel even stoppen om een foto te maken...
jah ik woon in de besterd schuin tegen over de aldi
waar woon jij ergens in oosterhout?
Wordt wel druk in de Besterd, Tha Spank, PdvD, Dallie en ik wonen daar ook al!!
Misschien een keer een Besterd meeting
Voor u maken we een uitzondering oke (Wij tenslotte verdwaalde Bredanaars)want dan hoor ik er niet bij
Ik woon in de zijstraat van de 'uitzendstraat' Oftewel bij Profile en Tolgahan in de buurt.daar woont een maat van mij
die 50 cc brommer was van hem ja nu heeft ie een r6je
over half jaartje kom ik er wel in de buurt te wonen ( vlinder valei )
echt wel toevallig waar woon jij ergens in oosterhout?
Tering had ff gepost was ik meegegaan (vacancie)Ik ben vandaag naar Walibi World geweest. Ik heb de hele dag regen gehad en het leek daar in Flevoland wel storm: Ik zwabberde aardig alle kanten op (bijrijder, rugzak en volle tanktas). Zwaar ritje, maar best leuk daar.
Ik ben alweer terug mensjes ...3200 km en 2 zere polsen later. Mooie omgeving daaro zeg, amai, maar al die haarspeldbochten met bagage achterop en op je tank is niet fijn, en dan kilometers afdaling, volgende keer maar een toermotor huren of zo, is stukken comfortabeler...