Kunnen we straks gerust een R'veer topic openen, heb nl. ook een sollicitatie lopen in R'veer.
Kevin die heeft werk
en ook in werk straks in R'veer.
@ VaVaVonne: Ik vind het trouwens maar dom zo schaars gekleed op een motor te gaan zitten. (of was het alleen zitten en niet rijden)
Kunnen we straks gerust een R'veer topic openen, heb nl. ook een sollicitatie lopen in R'veer.
Ze zorgt wel voor chaos in 't verkeer als ze zo gaat rijden, al die mannen die hun ogen niet meer op de weg richten.
Ikke...Volgens mij is het ja.
Vanavond nog iemand naar de speeltuin?
Ikke ook, maar dan wel achterop Jorizzz zijn fiets
(zie het speeltuin-topic en algemene motorpraat)
Gefeliciteerd met je baan KevinWat houdt dat nou in, projectmedewerker bij Novar
Volgens mij is het ja.
Vanavond nog iemand naar de speeltuin?
Ikke...
Begeleid de klant van begin tot eind bij de aanschaf van een brandsysteem. Zorg er dus voor dat deze werkt, aan alle normen voldoet, naar wens is van de klant, naar wens van de achitect en naar wens van de brandweer. Oftwel veelzijdige baan, waarvoor ik veel extra studie ga verrichten.
hoe'st met de spierpijn en je knie/ribben? toch wel genoeg kracht om je vast te houden hé
carpoolen?
Volgens mij is het ja.
De Speeltuin is maar dan alleen bochten nemen, we staan bij de Shell met z'n allen te ouwehoeren, zie het als een hangplek...en er wordt meestal meer geouwehoerd dan gereden. Maar we doen uiteraard voorzichtigIk had gehoopt dat na Marcel, jullie de speeltuin zouden mijden, maar helaas.
Dan toch maar wat 'ouderlijke' wijze woorden: DOEN JULLIE WEL VOORZICHTIG!!
En 't antwoord op die vraag.... volmondig JA denk ik zo!
Bij het zien van die foto krijg ik zin in kadetjesLEZEN mannen, LEZEN, natuurlijk mag dat niet met een AUTO, Bikers only in dit geval
Gefeliciflapstaart met je nieuwe baan Kevin maaarreueuuuhhh veel studeren -> zien we je nog minderlol
Das mooi k*t zeg, sterkte met de afhandeling.
En welkom hier
Ik had gehoopt dat na Marcel, jullie de speeltuin zouden mijden, maar helaas.
Dan toch maar wat 'ouderlijke' wijze woorden: DOEN JULLIE WEL VOORZICHTIG!!