Misschien zijn de foto's die Dallie van Miss Nitro heeft gemaakt niet geschikt voor publicatie op MF
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Misschien zijn de foto's die Dallie van Miss Nitro heeft gemaakt niet geschikt voor publicatie op MF
Nog 2,5 uurtje dan moet ik op voor m'n praktijk! Wish me lucky guys!
Inderdaad...alles is terug gezet naar 23 mei, klote serversHallo iedereen. Ze hebben ons hele verhaal van de afgelopen week weggelaten
Wat gingen we nou zondag doen?
- Mogelijkheid 1: Luxemburg, naar Tinus (afhankelijk waar hij zit +/- 320km)
- Mogelijkheid 2: Zeeland, langs de zee rijden etc etc (120 km om die kant uit te komen)
verders stond er volgens mij alleen maar geouwehoer, maar ja daar is het forum voor
Inderdaad...alles is terug gezet naar 23 mei, klote servers
Wat zondag betreft, ik vind t alle 2 best (afhankelijk van het weer)...als het weer wat aan de mindere kant is dan rijdt ik liever niet helemaal naar Luxemburg.
Wat zondag betreft, ik vind t alle 2 best (afhankelijk van het weer)...als het weer wat aan de mindere kant is dan rijdt ik liever niet helemaal naar Luxemburg.
Tinus zit in Hosingen, een reis van 275km....Het is zowiezo effe wachten op een reactie van Tinus, want als hij ver Luxemburg in op de camping staat is het voor ons niet te doen in 1 dagje. Dat zou dan iets van 700+ aan km's worden. Luxemburg lijkt me wel gaaf om te rijden. En natuurlijk is het weer ook niet onbelangrijk. De vooruitzichten zijn in ieders geval beter dan het weerbeeld van nu.
Ja klopt ja, er ging gewoon verkeer tussen al die wielrenners door, slecht geregeld hoor...heb het toch al niet zo op wielrenners.... hee pik....ik zag jou eergisteren nog rijden...achter die f#cking wieler kolonne aan in zevenbergen....veel politie bij trouwens..
Nog niet mobiel trouwens ...maar komt schot in..
Gaat lekker he Maar ik denk dat het beter is om gewoon eens met een groepje naar Luxemburg te rijden ja. Dus ik denk dat we zondag het beste richting zee(land) kunnen rijden...GODVERSE KUTSITE!!!
Net een heel verhaal opgehangen, krijg ik een of andere database error!!!
Probeer 3600 km in 6 dagen...ff op en neer naar Italiëik denk dat tinus gelijkt heeft een keer een weekendje met z'n alle weg kunnen we daar lekkr rustig toeren
weet niet wat de rest vind van een afstand van 280 km heen en en weer terug ik denk dat ik het dan zwaar krijg en vooral mijn schouders en rug