Breda / Oosterhout e.o deeltje nr 2

Wanneer weekendje luxemburg

• 4/5/6 AUG

Stemmen: 5 26,3%
  • 11/12/13 AUG

Stemmen: 0 0,0%
  • 18/19/20 AUG

Stemmen: 2 10,5%
  • 25/26/27 AUG

Stemmen: 12 63,2%

• Totaal aantal stemmers
    19
Status
Niet open voor verdere reacties.
Misschien zijn de foto's die Dallie van Miss Nitro heeft gemaakt niet geschikt voor publicatie op MF :+ :X

}) O-)

Ik sta gewoon niet graag op de foto, en ik vind het heel erg leuk om foto's te maken. Dan is de keuze snel gemaakt.

Nog 2,5 uurtje dan moet ik op voor m'n praktijk! Wish me lucky guys! :]

Beetje laat bericht maar dat komt dankzij die downtime van de site. Ben vanmiddag dus de 1e keer geslaagd voor mijn motorrijbewijs! *O* Morgen ff het papiertje ophalen bij het gemeentehuis en daarna zo snel mogelijk die gixxer 25 kw laten maken! Weet iemand trouwens nog of dit legaal mogelijk is met een model uit 1993?

Greetz! :W

Hallo iedereen. Ze hebben ons hele verhaal van de afgelopen week weggelaten '(

Wat gingen we nou zondag doen?
- Mogelijkheid 1: Luxemburg, naar Tinus (afhankelijk waar hij zit +/- 320km)
- Mogelijkheid 2: Zeeland, langs de zee rijden etc etc (120 km om die kant uit te komen)

verders stond er volgens mij alleen maar geouwehoer, maar ja daar is het forum voor :}

Hallo iedereen. Ze hebben ons hele verhaal van de afgelopen week weggelaten '(

Wat gingen we nou zondag doen?
- Mogelijkheid 1: Luxemburg, naar Tinus (afhankelijk waar hij zit +/- 320km)
- Mogelijkheid 2: Zeeland, langs de zee rijden etc etc (120 km om die kant uit te komen)

verders stond er volgens mij alleen maar geouwehoer, maar ja daar is het forum voor :}
Inderdaad...alles is terug gezet naar 23 mei, klote servers |( :(

Wat zondag betreft, ik vind t alle 2 best (afhankelijk van het weer)...als het weer wat aan de mindere kant is dan rijdt ik liever niet helemaal naar Luxemburg.

Wat zondag betreft, ik vind t alle 2 best (afhankelijk van het weer)...als het weer wat aan de mindere kant is dan rijdt ik liever niet helemaal naar Luxemburg.

Het is zowiezo effe wachten op een reactie van Tinus, want als hij ver Luxemburg in op de camping staat is het voor ons niet te doen in 1 dagje. Dat zou dan iets van 700+ aan km's worden. Luxemburg lijkt me wel gaaf om te rijden. En natuurlijk is het weer ook niet onbelangrijk. De vooruitzichten zijn in ieders geval beter dan het weerbeeld van nu.

:W .... hee pik....ik zag jou eergisteren nog rijden...achter die f#cking wieler kolonne aan in zevenbergen....veel politie bij trouwens.. B|

Nog niet mobiel trouwens :( ...maar komt schot in.. O-)

:W .... hee pik....ik zag jou eergisteren nog rijden...achter die f#cking wieler kolonne aan in zevenbergen....veel politie bij trouwens.. B|

Hallee,

daar is ik weer. Zoals ik in mn mail al zei kevinsfanclub, ik zit in hosingen (stond ook al op het forum, maar dat is nu dus kwijt :? ).

Dat is ongeveer 325 km van huis af. Voor jullie komt dat dan dus op 650 km. En dan moeten jullie wel alleen over de snelweg gaan. Als je dan daar nog een stukje lekker wil sturen, komt dat er nog bij *D

Jullie moeten het natuurlijk zelf weten, en toevallig is zondag de middag rit georganiseerd (200+ km *D )Dus als jullie dr eenmaal zijn kunnen jullie wel meteen lekker sturen...

Maar ff serieus, ik snap wel wat kevin zegt. Dat het een beetje ver is om alleen maar heen te rijden. Want dan heb je nog steeds geen echt lekkere km'ers gereden, vooral snelweg.

Daarom heb ik een ander idee. Is het nix om een keer met een groepje zon soort vakantie te doen? Ik ben vorige week van woensdag tot zaterdag naar luxemburg geweest. Deze week ga ik van vrijdag tot maandag. Dat zijn precies leuke dagen. Je hoeft maar 1 of twee daagjes vrij te nemen en bent toch 4 dagen weg. En als we met dat groepje van de MM (andere zijn natuurlijk ook welkom) naar luxemburg of mofrika ofzo gaan, zullen we ons best vermaken denk :]

Wat jullie?

GODVERSE KUTSITE!!!

Net een heel verhaal opgehangen, krijg ik een of andere database error!!!

:( :( :( :(

Het is zowiezo effe wachten op een reactie van Tinus, want als hij ver Luxemburg in op de camping staat is het voor ons niet te doen in 1 dagje. Dat zou dan iets van 700+ aan km's worden. Luxemburg lijkt me wel gaaf om te rijden. En natuurlijk is het weer ook niet onbelangrijk. De vooruitzichten zijn in ieders geval beter dan het weerbeeld van nu.
Tinus zit in Hosingen, een reis van 275km....

He, hoe kan dat nou? Telkens als ik wat postte kreeg ik een error, en nou staat alles dr in 1 keer toch op?

Mooi medium dat internet :?

Inderdaad Kevinsfanclub, het is maar 280 km. Ik dacht dat het veel verder was.

Maar ik hoor het wel van jullie. Hou er wel ff rekening mee dat ik vrijdag ochtend weg ga, dus vanaf donderdag middag een uur of 4 ben ik niet meer te bereiken...

ik denk dat tinus gelijkt heeft ;) een keer een weekendje met z'n alle weg *O* *O* kunnen we daar lekkr rustig toeren :P

weet niet wat de rest vind van een afstand van 280 km heen en en weer terug :+ ik denk dat ik het dan zwaar krijg en vooral mijn schouders en rug

Ja klopt ja, er ging gewoon verkeer tussen al die wielrenners door, slecht geregeld hoor...heb het toch al niet zo op wielrenners :P

GODVERSE KUTSITE!!!

Net een heel verhaal opgehangen, krijg ik een of andere database error!!!

:( :( :( :(
Gaat lekker he :+ Maar ik denk dat het beter is om gewoon eens met een groepje naar Luxemburg te rijden ja. Dus ik denk dat we zondag het beste richting zee(land) kunnen rijden...

ik denk dat tinus gelijkt heeft ;) een keer een weekendje met z'n alle weg *O* *O* kunnen we daar lekkr rustig toeren :P

weet niet wat de rest vind van een afstand van 280 km heen en en weer terug :+ ik denk dat ik het dan zwaar krijg en vooral mijn schouders en rug
Probeer 3600 km in 6 dagen...ff op en neer naar Italië :+

Probeer 3600 km in 6 dagen...ff op en neer naar Italië :+

haha :+ dat zijn ook flink wat kmtjes :P

@iedereen: wie van jullie heeft er een hyves??? heb er binnenkort eentje en lijkt me leuk op wat mensen van MF hierop te hebben!!!

@ Tinus: goed idee om van de zomer dan een paar daagjes te gaan. Mijn voorkeur gaat uit naar het weekend van 18-20 augustus, want dan heb ik al mijn hers en tentamens achter de rug (en ben ik ook weer terug van Gran Canaria)

@ Joey: Je moet wat vaker langere ritjes maken, dan heb je op een gegeven moment niet vel last meer van kleine kwaaltjes. Bij mij waren het altijd de polsen...

Aub geen Hyves. Die sturen naar je complete hotmailcontactenlijst uitnodigingen. Jippie. Klasgenoot had allerlei bedrijven in zijn lijst, die zitten echt op een uitnodiging van hyves te wachten...

@ Maarten: Zondag Zee!!!
Wat moest je eigenlijk in italie? Onderdelen halen :+

@ Pim: Bedankt voor de tip, maar ik denk dat het een eigen initiatief ritje wordt.

==> Weet er iemand een route voor zondag? Nog steeds om 11 uur afspreken? nog steeds hier in Oosterhout bij de Mac? En wie gaan er nou mee?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan