Breda / Oosterhout e.o deeltje nr 2

Wanneer weekendje luxemburg

• 4/5/6 AUG

Stemmen: 5 26,3%
  • 11/12/13 AUG

Stemmen: 0 0,0%
  • 18/19/20 AUG

Stemmen: 2 10,5%
  • 25/26/27 AUG

Stemmen: 12 63,2%

• Totaal aantal stemmers
    19
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik laat de motorrit op de 28e schieten...moet nog even kiezen of ik ga werken of dat ik ga feesten :+ 4 juni ben ik wel van de party 8-)

Ff een paar foto's van onze vakantie

full

Hee luitjes! Ik kreeg van joey het advies me hier ff 'officieel' voor te stellen @ motorforum. Ben al wat maandjes lid maar was niet echt een actief-forum bezoeker. Ben op het moment bezig met mn motorrbw en heb verder een Gixxertje 600 @ schuur staan. Kan niet wachten totdat ik geslaagd ben voor m'n AVD :9 Daarna ff snel die gixxer 25 kw maken en dan eindelijk legaal :] :W

Hee luitjes! Ik kreeg van joey het advies me hier ff 'officieel' voor te stellen @ motorforum. Ben al wat maandjes lid maar was niet echt een actief-forum bezoeker. Ben op het moment bezig met mn motorrbw en heb verder een Gixxertje 600 @ schuur staan. Kan niet wachten totdat ik geslaagd ben voor m'n AVD :9 Daarna ff snel die gixxer 25 kw maken en dan eindelijk legaal :] :W

Welkom hier, suc6 met je rijbewijs en alvast veilige kilometer. Heb je al een datum wanneer je op moet?

@Miss nitro: leuke foto's ziet er goed uit doorow :9~ *D waar zijn jullie ook alweer geweest?

@niels: welkom, eindelijk dan ook op MF, succes maandag met je examen!!!

@ miss Nitro: a.s. maandag! Dus duimen he! :9 Iemand nog wat advies behalve dat ik m'n koppie erbij moet houden en rijden zoals in de les?

Alvast bedankt *D

welkom :W

Ik zou maandag maar een chicita banaan nemen. daar wordt je rustig van zeggen ze... In ieders geval veel succes!

@ Joey: ben je aan het scouten voor MF?

@ Bianca: Ziet er allemaal goed uit zeg! Was het nou zo rustig of heb je steeds gezegd dat iedereen uit beeld moest bij de foto's ;) . Oeww Dallie met haar, nog nooit gezien...

@ Maarten: hallo aan de telefoon :W

Mischien een domme vraag maar ik stel em toch maar ff :+ Waar kan je ergens je avatar instellen? Bij profiel en instellingen kan ik het echt nergens vinden |(

Bij voorbaat dank! :}

zo gisteren een paar mooie laarzen gekocht volgende week nog een nieuw pak,dan kunnen we er weer tegen aan *D *D :Y

zo gisteren een paar mooie laarzen gekocht volgende week nog een nieuw pak,dan kunnen we er weer tegen aan *D *D :Y

foto's??? lijken ze op die van mij??? :+

@Kevin: zoiets ;) met hun reed ik vroeger ritjes met de schakelbrommer ;)

@ Bianca: mooie foto's *D

@ Niels: hallo en welkom :W

@ Kevin: ook hallo :9

@ Speedy: foto's !!! *O*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan