Kevinsfanclub
MF veteraan
SPAM28 mei!
Gewoon lekker meerijden met die andere Brabo's die een hele zwik leuke bochies in de Ardenen en de Hoge Venen gaan pikken.
593 en 1/2 bochtentour
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
SPAM28 mei!
Gewoon lekker meerijden met die andere Brabo's die een hele zwik leuke bochies in de Ardenen en de Hoge Venen gaan pikken.
593 en 1/2 bochtentour
Hee luitjes! Ik kreeg van joey het advies me hier ff 'officieel' voor te stellen @ motorforum. Ben al wat maandjes lid maar was niet echt een actief-forum bezoeker. Ben op het moment bezig met mn motorrbw en heb verder een Gixxertje 600 @ schuur staan. Kan niet wachten totdat ik geslaagd ben voor m'n AVD Daarna ff snel die gixxer 25 kw maken en dan eindelijk legaal
Hee luitjes! Ik kreeg van joey het advies me hier ff 'officieel' voor te stellen @ motorforum. Ben al wat maandjes lid maar was niet echt een actief-forum bezoeker. Ben op het moment bezig met mn motorrbw en heb verder een Gixxertje 600 @ schuur staan. Kan niet wachten totdat ik geslaagd ben voor m'n AVD Daarna ff snel die gixxer 25 kw maken en dan eindelijk legaal
Welkom hierMischien een domme vraag maar ik stel em toch maar ff Waar kan je ergens je avatar instellen? Bij profiel en instellingen kan ik het echt nergens vinden
Bij voorbaat dank!
Misschien zijn de foto's die Dallie van Miss Nitro heeft gemaakt niet geschikt voor publicatie op MFHet is wel duidelijk wie de baas van het fototoestel is?
Alleen maar foto's van Dallie, was je er zelf ook??? ;-)
lijkt er wel opDan zou het zo moeten werken!