Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Breda / Oosterhout e.o deeltje nr 2

Wanneer weekendje luxemburg

• 4/5/6 AUG

Stemmen: 5 26,3%
  • 11/12/13 AUG

Stemmen: 0 0,0%
  • 18/19/20 AUG

Stemmen: 2 10,5%
  • 25/26/27 AUG

Stemmen: 12 63,2%

• Totaal aantal stemmers
    19
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik laat de motorrit op de 28e schieten...moet nog even kiezen of ik ga werken of dat ik ga feesten 4 juni ben ik wel van de party

Hee luitjes! Ik kreeg van joey het advies me hier ff 'officieel' voor te stellen @ motorforum. Ben al wat maandjes lid maar was niet echt een actief-forum bezoeker. Ben op het moment bezig met mn motorrbw en heb verder een Gixxertje 600 @ schuur staan. Kan niet wachten totdat ik geslaagd ben voor m'n AVD Daarna ff snel die gixxer 25 kw maken en dan eindelijk legaal

Welkom hier, suc6 met je rijbewijs en alvast veilige kilometer. Heb je al een datum wanneer je op moet?

@Miss nitro: leuke foto's ziet er goed uit doorow waar zijn jullie ook alweer geweest?

@niels: welkom, eindelijk dan ook op MF, succes maandag met je examen!!!

@ miss Nitro: a.s. maandag! Dus duimen he! Iemand nog wat advies behalve dat ik m'n koppie erbij moet houden en rijden zoals in de les?

Alvast bedankt

ff gas geven!!!!

Ging erg hard zeg!!!!!!!!!!!

welkom

Ik zou maandag maar een chicita banaan nemen. daar wordt je rustig van zeggen ze... In ieders geval veel succes!

@ Joey: ben je aan het scouten voor MF?

@ Bianca: Ziet er allemaal goed uit zeg! Was het nou zo rustig of heb je steeds gezegd dat iedereen uit beeld moest bij de foto's . Oeww Dallie met haar, nog nooit gezien...

@ Maarten: hallo aan de telefoon

Mischien een domme vraag maar ik stel em toch maar ff Waar kan je ergens je avatar instellen? Bij profiel en instellingen kan ik het echt nergens vinden

Bij voorbaat dank!

zo gisteren een paar mooie laarzen gekocht volgende week nog een nieuw pak,dan kunnen we er weer tegen aan

zo gisteren een paar mooie laarzen gekocht volgende week nog een nieuw pak,dan kunnen we er weer tegen aan

foto's??? lijken ze op die van mij???

@Kevin: zoiets met hun reed ik vroeger ritjes met de schakelbrommer

@ Bianca: mooie foto's

@ Niels: hallo en welkom

@ Kevin: ook hallo

@ Speedy: foto's !!!

Status
Niet open voor verdere reacties.