Fritser
MF veteraan
Slaap en droom ze!!Truste iedereen!
Ga je goede voorbeeld volgen
Ciao
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Slaap en droom ze!!Truste iedereen!
Ach ja... zonder mij zat je niet eens hier
Truste iedereen!
Welkom terug Wat zijn giertjes Als je een R1 al niet geschikt vindt voor die omgeving dan moet je eens met een RS 250 richting Italië rijden, dan ben je echt helemaal doodZoo ik ben weer terug uit Luxemburg.
Het was weer supergezellig
Vrijdag k*tweer, hele middag regen Heb vanavond nog m'n motor gepoetst, want kon het niet langer aanzien. De modder zat echt overal
Gisteren en vandaag super weer. Gisteravond nog met 20 man geBBQt en wat (te veel) giertjes gedronken
Ruim 900 kms gereden, alles binnendoor. En zo nu heb ik last van m'n polsen. R1 is duidelijk meer geschikt voor het snelle bochtenwerk op doorgaande wegen en niet voor haarspeldbochten en zo. Dus het was hard werken, bijna heel Luxemburg in 1e gereden om hem soepel door bochten te krijgen.
En t had ook niet veel gescheeld of ik had m'n eerste highsider meegemaakt
Misschien als m'n nieuwe kettingset er op zit. Moet ook werken, dus is sowieso twijfelachtig of ik kom...Zojuist effe de weerberichten bekeken en ik zeg:
TERRASMEETING
Woensdagavond
19.30 uur
Fever, markt 10
* Uiteraard er van uitgaand dat het weer goed blijft.
Zal ik deze keer ook met mijn motortje komen
Als ik 250 rij dan kan je er van uit gaan dat het ook nagenoeg 250 is, Aprilia tellers wijken heel weinig afwoensdagavond kan ik volgens mij wel
@sinned.. wijkt je tellertje niet een beetje af met 283 voor een 600
die 270 bij mij op de klok zal ook iets van 245 echte kilometers zijn denk hoor alleen die R1 van Taz loopt echt teringhard waar wij nooit en te never aan kunnen tippen... ik heb al zwaar moeite met de R6 van Reinforce om die achter me te houden.. pas bij de 230 begin je verschil te merken tussen een 600 en een 2 cilinder 1000
Ook wat linker bochtjes Vind m'n sliders omwisselen ook zo cheap namelijkja ik ga t bedje ook maar eens opzoeken morgen weer een drukke dag morgen eerst mee ons ma wa plantjes halen dan naar A-dam kijken voor een R6 voor speciale edition en misschien wel mee naar huis rijden. en met een beetje geluk 's avonds nog ff naar een andere speeltuin maar niet bij R-daal heb dr nog 1 ontdekt en die zit hier dichter in de buurt met iets langere bochies
giertjes zijn biertjes met spelfoutenWelkom terug Wat zijn giertjes Als je een R1 al niet geschikt vindt voor die omgeving dan moet je eens met een RS 250 richting Italië rijden, dan ben je echt helemaal dood
Ik ben er ook niet bij. Woensdag even bij Petje op bezoek.Misschien als m'n nieuwe kettingset er op zit. Moet ook werken, dus is sowieso twijfelachtig of ik kom...
Ook wat linker bochtjes Vind m'n sliders omwisselen ook zo cheap namelijk
Ook wat linker bochtjes Vind m'n sliders omwisselen ook zo cheap namelijk
Oh ja, das waar, Nancy is ook jarigIk ben er ook niet bij. Woensdag even bij Petje op bezoek.
Ik ken knooppunt zonzeel wel (dat is toch zonzeel ?) bij Moerdijk, daar heb je ook zo'n 5 rechterbochten, maar kan me geen linker herinneren op die rotondes na...jep ook linker bochten vlotte en langszame. in de buurt bij lagezwaluwe/moerdijk/zevenbergsehoek. zeer veel leuke bochten. snelle langzaame. daar kan ik uuren rijden zonder mensen 'lastig' te vallen en op te vallen door de hele tijd en net iets andere route te nemen. ben dr vanavond ook als ik optijd terug ben uit A-Dam mail maar ff op msn ofzo als je mee komt dan laat ik t wel zien is echt lekker vind ik.
en ook voor Taz ik denk wel dat dr een paar leuk voor je bij zitten maar linker die zijn high sider gevoel voor jouw denk ik....
Ik ken knooppunt zonzeel wel (dat is toch zonzeel ?) bij Moerdijk, daar heb je ook zo'n 5 rechterbochten, maar kan me geen linker herinneren op die rotondes na...
jep ook linker bochten vlotte en langszame. in de buurt bij lagezwaluwe/moerdijk/zevenbergsehoek. zeer veel leuke bochten. snelle langzaame. daar kan ik uuren rijden zonder mensen 'lastig' te vallen en op te vallen door de hele tijd en net iets andere route te nemen. ben dr vanavond ook als ik optijd terug ben uit A-Dam mail maar ff op msn ofzo als je mee komt dan laat ik t wel zien is echt lekker vind ik.
en ook voor Taz ik denk wel dat dr een paar leuk voor je bij zitten maar linker die zijn high sider gevoel voor jouw denk ik....
Jij bent ook zo'n snelheidsduivel
ow wacht, je bedoelt die 30km zone zeker
Klopt, maar ik ga even voor andere dingen langs.Oh ja, das waar, Nancy is ook jarig
Zojuist de bevestiging van de circuitdag ontvangen.
evel ja jongen kom op moet al weer bijna nieuwe slijders hebben heb ze net nog ff gewisseld van kant want de rechtse kreeg ik al niet meer zo vaak aan de grond was meer t stepje wat bij mij op de grond komt en kreeg net in de speeltuin te horen dat dat toch wel de grens is
Van de andere kant heb ik weer gemerkt dat je aan een 1000 in de bergen ook weer niet zoveel hebt. Dat was voor mij weer keihard werken, want hoge toeren en scherpe bochten, da's geen goeie combinatie
Klaverpolder bedoel ik ja
Zonzeel is van de A59 naar de A16.
Wat jij bedoelt is Klaverpolder, van de A17 naar de A16.
Daar heb je ook een paar redelijk grote rotondes (met vaak veel vuil vanwege het vrachtverkeer)
Coke ? Heroïne ? Marihuana ?Klopt, maar ik ga even voor andere dingen langs.
Coke ? Heroïne ? Marihuana ?