Breda / Oosterhout e.o. *deeltje 6 alweer*

Status
Niet open voor verdere reacties.
ja ik ga t bedje ook maar eens opzoeken morgen weer een drukke dag morgen eerst mee ons ma wa plantjes halen dan naar A-dam kijken voor een R6 voor speciale edition en misschien wel mee naar huis rijden. en met een beetje geluk 's avonds nog ff naar een andere speeltuin maar niet bij R-daal heb dr nog 1 ontdekt en die zit hier dichter in de buurt met iets langere bochies *D

Zoo ik ben weer terug uit Luxemburg.
Het was weer supergezellig *O*

Vrijdag k*tweer, hele middag regen :N Heb vanavond nog m'n motor gepoetst, want kon het niet langer aanzien. De modder zat echt overal :(
Gisteren en vandaag super weer. Gisteravond nog met 20 man geBBQt en wat (te veel) giertjes gedronken :P
Ruim 900 kms gereden, alles binnendoor. En zo nu heb ik last van m'n polsen. R1 is duidelijk meer geschikt voor het snelle bochtenwerk op doorgaande wegen en niet voor haarspeldbochten en zo. Dus het was hard werken, bijna heel Luxemburg in 1e gereden om hem soepel door bochten te krijgen.
En t had ook niet veel gescheeld of ik had m'n eerste highsider meegemaakt :X
Welkom terug :W Wat zijn giertjes :? Als je een R1 al niet geschikt vindt voor die omgeving dan moet je eens met een RS 250 richting Italië rijden, dan ben je echt helemaal dood ;)

Zojuist effe de weerberichten bekeken en ik zeg:

TERRASMEETING

Woensdagavond
19.30 uur
Fever, markt 10

* Uiteraard er van uitgaand dat het weer goed blijft.

Zal ik deze keer ook met mijn motortje komen :+
Misschien als m'n nieuwe kettingset er op zit. Moet ook werken, dus is sowieso twijfelachtig of ik kom...

woensdagavond kan ik volgens mij wel *O*

@sinned.. wijkt je tellertje niet een beetje af met 283 voor een 600 :? :?

die 270 bij mij op de klok zal ook iets van 245 echte kilometers zijn denk hoor :X alleen die R1 van Taz loopt echt teringhard waar wij nooit en te never aan kunnen tippen... ik heb al zwaar moeite met de R6 van Reinforce om die achter me te houden.. pas bij de 230 begin je verschil te merken tussen een 600 en een 2 cilinder 1000 :X
Als ik 250 rij dan kan je er van uit gaan dat het ook nagenoeg 250 is, Aprilia tellers wijken heel weinig af *O*

ja ik ga t bedje ook maar eens opzoeken morgen weer een drukke dag morgen eerst mee ons ma wa plantjes halen dan naar A-dam kijken voor een R6 voor speciale edition en misschien wel mee naar huis rijden. en met een beetje geluk 's avonds nog ff naar een andere speeltuin maar niet bij R-daal heb dr nog 1 ontdekt en die zit hier dichter in de buurt met iets langere bochies *D
Ook wat linker bochtjes :? Vind m'n sliders omwisselen ook zo cheap namelijk ;)

Welkom terug :W Wat zijn giertjes :? Als je een R1 al niet geschikt vindt voor die omgeving dan moet je eens met een RS 250 richting Italië rijden, dan ben je echt helemaal dood ;)
giertjes zijn biertjes met spelfouten :+
Ik ga me idd maar wat meer richten op het snellere werk :P Bergen zijn prima, super gaaf, maar die krappe bochten zijn toch wat minder geschikt voor mij :N

Ook wat linker bochtjes :? Vind m'n sliders omwisselen ook zo cheap namelijk ;)

jep ook linker bochten vlotte en langszame. in de buurt bij lagezwaluwe/moerdijk/zevenbergsehoek. zeer veel leuke bochten. snelle langzaame. daar kan ik uuren rijden zonder mensen 'lastig' te vallen en op te vallen door de hele tijd en net iets andere route te nemen. ben dr vanavond ook als ik optijd terug ben uit A-Dam mail maar ff op msn ofzo als je mee komt dan laat ik t wel zien is echt lekker vind ik.

en ook voor Taz ik denk wel dat dr een paar leuk voor je bij zitten maar linker :N die zijn high sider gevoel voor jouw denk ik....

@VaVaVonne,Scammie en Tazman weer veilig thuis zo te lezen,leuk gehad?
Ik hoor de verhalen nog wel.

:W

Laatst bewerkt:
jep ook linker bochten vlotte en langszame. in de buurt bij lagezwaluwe/moerdijk/zevenbergsehoek. zeer veel leuke bochten. snelle langzaame. daar kan ik uuren rijden zonder mensen 'lastig' te vallen en op te vallen door de hele tijd en net iets andere route te nemen. ben dr vanavond ook als ik optijd terug ben uit A-Dam mail maar ff op msn ofzo als je mee komt dan laat ik t wel zien is echt lekker vind ik.

en ook voor Taz ik denk wel dat dr een paar leuk voor je bij zitten maar linker :N die zijn high sider gevoel voor jouw denk ik....
Ik ken knooppunt zonzeel wel (dat is toch zonzeel ?) bij Moerdijk, daar heb je ook zo'n 5 rechterbochten, maar kan me geen linker herinneren op die rotondes na...

Ik ken knooppunt zonzeel wel (dat is toch zonzeel ?) bij Moerdijk, daar heb je ook zo'n 5 rechterbochten, maar kan me geen linker herinneren op die rotondes na...
:N :N
Zonzeel is van de A59 naar de A16.
Wat jij bedoelt is Klaverpolder, van de A17 naar de A16.
Daar heb je ook een paar redelijk grote rotondes (met vaak veel vuil vanwege het vrachtverkeer)

Ik wil ook wel een keer mee :W

Jij bent ook zo'n snelheidsduivel :X

ow wacht, je bedoelt die 30km zone zeker :+

Jij maakt dus echt onderscheid tussen verschillende snelheidszones?
Moet je niet op letten man, gewoon gas open en gaan :z .

Ik rij niet zo vaak hard omdat de mijne niet zo vaak rijd _O- .

Oh ja, wat betreft die terrasmeeting aanstaande woensdag: ik probeer er ook bij te zijn :) .

*O* *O* *O* *O* *O* *O*
Zojuist de bevestiging van de circuitdag ontvangen.

Als we nu met z'n allen de komende weken de botgroeistimulatiedans geregeld doen, komt het misschien wel optijd goed.

evel ja jongen kom op moet al weer bijna nieuwe slijders hebben heb ze net nog ff gewisseld van kant want de rechtse kreeg ik al niet meer zo vaak aan de grond was meer t stepje wat bij mij op de grond komt _O- en kreeg net in de speeltuin te horen dat dat toch wel de grens is -O-

Ppfffhhhhh steppies rijd je nog met een duffe Fazer aan de grond :+ :+ :+

Stoer is het pas als je sliders op je ellebogen nodig hebt :9

Van de andere kant heb ik weer gemerkt dat je aan een 1000 in de bergen ook weer niet zoveel hebt. Dat was voor mij weer keihard werken, want hoge toeren en scherpe bochten, da's geen goeie combinatie :N

lol, die 1000 van mij doet het toch wel aardig in de bergen hoor (maarja der hangt natuurlijk wel een R1 blok onder, so what's new) :} :} :}

Laatst bewerkt:
:N :N
Zonzeel is van de A59 naar de A16.
Wat jij bedoelt is Klaverpolder, van de A17 naar de A16.
Daar heb je ook een paar redelijk grote rotondes (met vaak veel vuil vanwege het vrachtverkeer)
Klaverpolder bedoel ik ja :Y

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan