Breda / Oosterhout e.o. *deeltje 6 alweer*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vooruitzicht is goed hoor:Maar als jij het vegatarisch vlees regelt is dat super.

Ik kan evt ook mensen oppikken, maar die moeten me dan wel de hele dag gezelschap houden *D

kan jij mij ook ophalen _O- _O-

zo ik heb alweer 800 km gereden met mijn nieuwe band *D
vanmorgen om 9 uur op de motor gestapt een beetje rustig aan gedaan hier in de buurt wa gereden toen was de tank in eens leeg :?
weer vol gegoeid en op naar gorinchem!!!!! daar weer een tankje leeg gereden weer ff vol gegooid toen naar drimmelen naar die maar met die R6 daar een paar uur mee aan t 'toeren' B| geweest. weer een tankje leeg en vervolgens nog ff naar de speeltuin gereden. daar gingen ze al weer snel weg dus ga ik zo nog ff kijken. en owja 3 keer raden op de terug weg van de speeltuin moest ik WEER tanken _O-

en toch gem zo'n 200 km op 1 tank 8-)

nou peeps ik gooi ff wa vloeistof naar binnen en ben weer eens weg *O* *O*
morgen nog mensen uit dit topic die gaan rac... uh rijden?? O-)

kan jij mij ook ophalen _O- _O-

zo ik heb alweer 800 km gereden met mijn nieuwe band *D
vanmorgen om 9 uur op de motor gestapt een beetje rustig aan gedaan hier in de buurt wa gereden toen was de tank in eens leeg :?
weer vol gegoeid en op naar gorinchem!!!!! daar weer een tankje leeg gereden weer ff vol gegooid toen naar drimmelen naar die maar met die R6 daar een paar uur mee aan t 'toeren' B| geweest. weer een tankje leeg en vervolgens nog ff naar de speeltuin gereden. daar gingen ze al weer snel weg dus ga ik zo nog ff kijken. en owja 3 keer raden op de terug weg van de speeltuin moest ik WEER tanken _O-

en toch gem zo'n 200 km op 1 tank 8-)

nou peeps ik gooi ff wa vloeistof naar binnen en ben weer eens weg *O* *O*
morgen nog mensen uit dit topic die gaan rac... uh rijden?? O-)

Nou dan ben je wel lekker bezig!! Haha :P 4 x tanken :O

...bla bla ...
Hmmm, ben aan het twijfelen. Ik wil een nieuwe motor maar weet nog niet welke. Ik wil sowieso een 2 cilinder en +/- 1000cc. De TL1000S is natuurlijk wel :9~ maar ben bang dat ik m'n rijbewijs te snel kwijt raak. -O-

Iemand nog suggesties?

Mag het ook 1200cc zijn :? O-)
Ik zou altijd voor de Aprilia gaan, mega beleving en zwaar betrouwbaar :Y
Voor de volledigheid: Ik het geen TL of Firestorm gehad, ook geen enkele Stucgatie...
Maar de woorden Honda en beleving passen niet in 1 zin, dus valt die al af. Wel zoeper betrouwbaar.
TL?? Aprilia RSV Mille (Tuono) zeker wel *O*
Of stiekum toch een GS, maar dan moet je wel boven de 50 zijn 8-)

Wij gaan waarschijnlijk een wel een rondje doen.

en hoelaat gaan jullie rijden dan? ik ben net als vandaag rond een uur of 9 op de motor dus check wel ff t forum van te voren.

heb wel een nieuw record gehaald vandaag!!!!! heb in totaal 1067 km gereden *O*

ben nu net weer thuis heb 6 keer getankt vandaag hij zit nu weer vol dus ik kan dr weer tegenaan morgen _O-

zijn dr trouwens nog mensen die morgen zin hebben om naar gorinchem te gaan? heb dr vandaag ook helemaal alleen gereden ;( is wel lekker op kd te oefenen maar nu ik dat onder de KNIE _O- heb lijkt t me wel leuk om met andere daar heen te gaan....

marty?
evel?
mac?
uh wie doen dr hier nog meer kd's :?

kevin :+

nou hoop da jullie ook veel plezier hebben gehad vandaag op de bike ikke wel igg.
en de speeltuin was ook weer ff gezellie

:W

ow bijna t belangrijkste vergeten!!!!

@ kevin heb een mooi nieuw fotoku foor uwes *D *D deze mag je als je wil in t voorpagina zetten *D *D *D *D
full

trouwens ngamo volgens mij heb ik jouw al een paar keer gespot :? zou dat kunnen een paar weken terug in made maakte je een mooie wheelie over t kruispunt richting de rabobank rotonde. je kwam vanuit den deel zeg maar.

en volgens mij vandaag ook in drimmelen :?

ken da :? heb jij een beetje een donkere huidskleur in de trent van uh indo zeg maar :?

bij deze dan igg 2 spots van mij *O* *O*

trouwens ngamo volgens mij heb ik jouw al een paar keer gespot :? zou dat kunnen een paar weken terug in made maakte je een mooie wheelie over t kruispunt richting de rabobank rotonde. je kwam vanuit den deel zeg maar.

ken da :? heb jij een beetje een donkere huidskleur in de trent van uh indo zeg maar :?

Haha jaa indo. :+

Heb je wel gespot van de week geloof ik op de bike van je pa. klopt da?

Helaas, ik moet je teleurstellen :P .

Ten eerste doe ik niet aan dat soort asociale acties :+ . Ten tweede ben ik geen indo ;) .
En ten derde: mijn motor rijd op dit moment niet vanwege een lekke koppakking, dus beetje moeilijk om daarmee te rijden :9 .

Maybabe: gefeliciteerd, U gaat door voor de koelkast! *D

Vooruitzicht is goed hoor:Maar als jij het vegatarisch vlees regelt is dat super.

Ik kan evt ook mensen oppikken, maar die moeten me dan wel de hele dag gezelschap houden *D
Ey Kevin, het is toch deeltje 6, zonder die -s :? Volgens mij heb je dat bij een vorig deel ook al eens gedaan, en ik als taalcriticus kan dat niet appreciëren B| :+

Voor de volledigheid: Ik het geen TL of Firestorm gehad, ook geen enkele Stucgatie...
Maar de woorden Honda en beleving passen niet in 1 zin, dus valt die al af. Wel zoeper betrouwbaar.
De Aprilia 1200 V2 die op de planning staat :} Als ik voor een 4-cilinder ga dan zou het de Aprilia RSV 1000 V4 worden :9~ Alleen zal die wel 20000+ gaan kosten -O-

Laatst bewerkt:
en hoelaat gaan jullie rijden dan? ik ben net als vandaag rond een uur of 9 op de motor dus check wel ff t forum van te voren.

heb wel een nieuw record gehaald vandaag!!!!! heb in totaal 1067 km gereden *O*

ben nu net weer thuis heb 6 keer getankt vandaag hij zit nu weer vol dus ik kan dr weer tegenaan morgen _O-

zijn dr trouwens nog mensen die morgen zin hebben om naar gorinchem te gaan? heb dr vandaag ook helemaal alleen gereden ;( is wel lekker op kd te oefenen maar nu ik dat onder de KNIE _O- heb lijkt t me wel leuk om met andere daar heen te gaan....

marty?
evel?
mac?
uh wie doen dr hier nog meer kd's :?

kevin :+

nou hoop da jullie ook veel plezier hebben gehad vandaag op de bike ikke wel igg.
en de speeltuin was ook weer ff gezellie

:W
Wil wel gaan rijden, maar zit eigenlijk op een nieuwe kettingset te wachten...

Zoek maar eens een andere 1000cc welke op (redelijk) legale snelheden zoveel fun geeft (buiten een TL1000R 8-) dan). No offence, maar een R1, GSXR of ZX10 welke 150/160 of 170 in z'n 1 loopt geeft toch meer kans op een in beslag genomen rijbewijs.

Kijk eens in het TL-topic. Staan veel verhalen over hoe geweldig de TL is *O* .
en nee... Hij is niet makkelijk in de omgang (wat het juist weer leuk maakt).

Ik heb op m'n SRAD (die van Nielz :W ) ontzettend veel log gehad. Toch is een TL een compleet andere ervaring.

(moet toch eens wat vaker lezen/posten in dit topic *D )

Ik heb vaker 4 cilinders gehad (CBR1000 en GSX1100) maar ik vind ze (No offense) wat karakterloos. Te soepel, te weinig sensatie. De lol op die dingen begint pas boven de 180km/u.

Ik rij nu een semi SM. Wel grappig, met die 4 cilinders nooit een bekeuring gehad en met de SM al 2 keer moeten voorkomen. _O-

Probleem van de SM is weer dat een ritje op de snelweg niet heel plezierig is.

Alleen jou ego is al te veel hoor :+

Maar leuk stekkie, en met zwembad *O*

:Y :+

Da's een vijver trouwens, geen zwembad. :P
Is stekkie van m'n ouders en die gaan op vakantie. Moet de visjes water en de planten eten geven, of zoiets. :)

Ik wil geen nieuwe motor. De helft van het plezier van motoren zit hem ook in het sleutelen voor mij. :Y Mijn volgende motor wil ik ook weer enigszins gaan customizen. De TL1000S leent zich daar wel voor.

Misschien een nog oudere motor? Welke leuke 2 cilinders uit de jaren 70-80 zijn er eigenlijk?

P.s. Als iemand van Den Haag naar Rotterdam op de snelweg een nummerbord ziet liggen, kan je deze aan mij geven? -O-
In Rotterdam bij benzine pomp zag ik dat m'n nummerbord nog maar 15cm2 groot was. Was best spannend om nog zo'n 70km naar huis te rijden. Soort van Ghostrider gevoel. _O- Ben geen agent tegengekomen. *O* Flitspalen en het stuk 80km/u trajectcontrole heb ik niet echt opgelet. })

Ben ik vanmiddag in de Speeltuin en wie kom ik tegen ? FRANSKUUHHH !!! *O* :W Lang geleden kerel. Was leuk om ff bij te ouwehoeren :Y Je moet hier weer wat vaker op het MF komen hoor, de oude garde wordt er namelijk niet groter op ;) Laat het wel weten als we naar Gorinchem gaan ;)

@ Sinned: waar was jij nou ? :+ Petje mistte je ook al, hij zei dat je nogal verslaafd was geraakt aan de Speeltuin.

P.s. Als iemand van Den Haag naar Rotterdam op de snelweg een nummerbord ziet liggen, kan je deze aan mij geven? -O-
In Rotterdam bij benzine pomp zag ik dat m'n nummerbord nog maar 15cm2 groot was. Was best spannend om nog zo'n 70km naar huis te rijden. Soort van Ghostrider gevoel. _O- Ben geen agent tegengekomen. *O*

Ik haal om de zoveel tijd m'n plaat er even af voor een leuk ( O-) ) ritje. Je moet gewoon
de pech hebben dat ze toevallig je achterkant zien als ze langs je rijden, altijd spannend natuurlijk :o .

tering man.. gewoon 106 posts moeten lezen :X terwijl ik 2 dagen ff niet online geweest ben

De toppers vond ik vrijdag zwaar tegenvallen -O- geluid was kut, publiek was kut, en bereikbaarheid was kut, ventilatie in de arena was kut, had ut godver strontbenauwd in die omgedraaide frituurpan :(

@ mosseltje.. de TL1000S :} :} :} je kan er alles mee... vandaag weer mn slider ff bijgeschaafd O-) O-) en mn nieuwe top gereden.. 270 op de teller O-) O-)

Van mn nieuwe laars de slijt dingetjes (naam weet ik niet |( ) ook geraakt alleen die slijten helemaal schuin af B| ik zit echt met mn tenen op mn voetsteun dus nog meer vermijden gaat gewoon niet, en om mn voet nog meer naar binnen te klappen zodat ik echt mn zijkant raakt zie ik ook niet zitten, (heb niet echt soepele enkeltjes zeg maar :X ) dus dat is binnenkort al aan vervanging toe omdat ik alleen maar mn voorste hoekje al tot ut bot versleten heb B|

Verder vandaag een of andere gek in Chaam rond een uur of 3 gespot met een spuuglelijke groene Kawasaki en een nog lelijkere uitlaat.. en dat geluid joh.. bah bah wat een smerig ding :j

Sinned gespot dus :} van de week mn nieuwe set sloffen erop en dan gaan we eens een avondje gummen op Gorinchem oke!

Ik haal om de zoveel tijd m'n plaat er even af voor een leuk ( O-) ) ritje. Je moet gewoon
de pech hebben dat ze toevallig je achterkant zien als ze langs je rijden, altijd spannend natuurlijk :o .

Jij bent ook zo'n snelheidsduivel :X

ow wacht, je bedoelt die 30km zone zeker :+

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan