Zo weer beetje bijgekomen van stapuh van gister. Was super!Alleen kan dus echt niet meer tegen drank dus lekker aan het water gegaan. En toen ging het weer lekker. Volgende keer met meer mensen naar de matrixx!!
@ Dallie: Mooie auto! Zal vast lekker rijden.
En *tromgeroffel Miranda is is beetje actief geweest en heeft de foto s van het stappen van de 24e is op internet gezet.Sorry voor het lange wachten.
Hier volgen enkele voorbeelden:
[afbeelding]
Iemand zin om vandaag richting de kust te gaan en daar een terrasje te vatten?
Da hebbie allemaal gemist vonniegave foto's miran
wij zijn gisteren helemaal losgegaan in de Mezz hier in Breda, want het was 80ies verantwoord. echt SUPERGAAF, want het was een groot feest der herkenning en alle liedjes waren voorzien van alle foute videoclips van vroegâh (vooral die van wham was ge-wel-dig)
groetjes (van von weer)
Zag dat je al gereageerd had, terwijl ik m'n post aan het editen was.
[edit: was je nog op tijd thuis of zat de familie al in het restaurant
En ik kon t op de terugweg toch niet laten om af en toe aan het gas te zittenKom je wel achter als je er zelf ook een hebt ]
\[Edit 2: heb jij deze trouwens gezien
laser ze a58 bergen op zoom ri goes thv hmp 125.2 bij afslag rilland op viaduct (rob1972) 14:46:14 ]
hoi mensenvandaag weer lekker een tourtje gedaan door god weer waar (het principe was gewoon lekker crossen zonder plattegrond en maar zien waar je uitkomt)> heerlijk, zo in het zonnetje, helaas geen een sticker ( zijn die dingen zo lastig op maat te knippen? )
@ kevin en taz: tja, gewoon vergeten te wijzigen en al lang op de bank geploftmaar dan lijkt het wel of ik heel ijverig ben met poetsen haha
groetjes vonne @ frasier's place
Jaaa ik heb zin,maar lees het nu pas
Da hebbie allemaal gemist vonnie
Ik blijf vanavond eens een avondje thuis. Vrijdagnacht was t half 5 en gisteren 3 uur
En morgen ga ik samen met KingCoder van t Luxemburg topic op de fiets koffie drinken bij Scammie in LuxemburgAlleen om 7 uur vertrekken is minder
Bedoel je die Mondeo die in Vlissingen bij het laaste verkeerslicht achter ons stondWas op heenweg. Toen reden we netjes
Op de terugweg dacht ik dat we een videoauto achter ons hadden. Der was 1 auto die zeker 30 min achter me heeft gereden met een achtestand van ongeveer 100 meter: wij inhalen, hij inhalen, wij sneller, hij sneller etc
OepsRalph je niet gesmst???
Morgenvroeg flink wat koffie erin en dan lukt het welVeel te vroeg zeg
Maar ik zal aan jullie dneken als ik me omdraai
Bedoel je die Mondeo die in Vlissingen bij het laaste verkeerslicht achter ons stond
Geloof niet dat dat er een was. En anders hebben ze vanavond een heel saai filmpje om naar te kijken
We hebben echt wel netjes gereden. Als ik alleen was geweest ...
Hmm die is me niet opgevallen. Tunnel was idd een slecht moment. Maar ja, je moet toch gas geven om die berg weer op de komenBedoelde die op de snelweg, grijze station. Was zeker geen meneer agent, want 1 koplamp was kapot...
En die reed achter ons bijna het hele stuk en effe naast ons in de tunnel, waar we toch effe doortrokken. Maar zal er wel geen zijn geweest, want zelfs wij werden soms ingehaald. Maar was gewoon irritant: steeds dezelfde auto die in mijn spiegels op dook en echt steeds als wij zachter gingen rijden, dat hij dat ook deed..
Hmm die is me niet opgevallen. Tunnel was idd een slecht moment. Maar ja, je moet toch gas geven om die berg weer op de komen
ikkuhaha denderde wel even flink door~
Was op heenweg. Toen reden we netjes
Op de terugweg dacht ik dat we een videoauto achter ons hadden. Der was 1 auto die zeker 30 min achter me heeft gereden met een achtestand van ongeveer 100 meter: wij inhalen, hij inhalen, wij sneller, hij sneller etc
Ralph je niet gesmst???
Accepteer me btw eens op MSN
Mogge
Het is nog een beetje vroeg.
Over n kwartiertje op weg naar Scammie in Luxemburg
Rij ze allemaal vandaag
Was op heenweg. Toen reden we netjes
Jaaa dat is zeker geluktHave fun
Mooie otoEn heb nog meer foto s.
De TRIBALFLOWERKA! Kan ik nu officieel meedoen in de FLOWER CLUB.
FLOWER POWER!!
[afbeelding]
Mooi he?