Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Breda / Oosterhout e.o. *deeltje 4 alweer*

Status
Niet open voor verdere reacties.

gave foto's miran
wij zijn gisteren helemaal losgegaan in de Mezz hier in Breda, want het was 80ies verantwoord. echt SUPERGAAF, want het was een groot feest der herkenning en alle liedjes waren voorzien van alle foute videoclips van vroegâh (vooral die van wham was ge-wel-dig )

groetjes (van von weer)

Da hebbie allemaal gemist vonnie

Ik blijf vanavond eens een avondje thuis. Vrijdagnacht was t half 5 en gisteren 3 uur

En morgen ga ik samen met KingCoder van t Luxemburg topic op de fiets koffie drinken bij Scammie in Luxemburg Alleen om 7 uur vertrekken is minder

Was op heenweg. Toen reden we netjes

Op de terugweg dacht ik dat we een videoauto achter ons hadden. Der was 1 auto die zeker 30 min achter me heeft gereden met een achtestand van ongeveer 100 meter: wij inhalen, hij inhalen, wij sneller, hij sneller etc

Ik heb je 'prachtige'bloemenauto vandaag gezien, mij niet gezien daar??

Veel te vroeg zeg

Maar ik zal aan jullie dneken als ik me omdraai

Bedoel je die Mondeo die in Vlissingen bij het laaste verkeerslicht achter ons stond
Geloof niet dat dat er een was. En anders hebben ze vanavond een heel saai filmpje om naar te kijken
We hebben echt wel netjes gereden. Als ik alleen was geweest ...
Ralph je niet gesmst???
Oeps Solly
Veel te vroeg zeg

Maar ik zal aan jullie dneken als ik me omdraai
Morgenvroeg flink wat koffie erin en dan lukt het wel

Bedoelde die op de snelweg, grijze station. Was zeker geen meneer agent, want 1 koplamp was kapot...

En die reed achter ons bijna het hele stuk en effe naast ons in de tunnel, waar we toch effe doortrokken. Maar zal er wel geen zijn geweest, want zelfs wij werden soms ingehaald. Maar was gewoon irritant: steeds dezelfde auto die in mijn spiegels op dook en echt steeds als wij zachter gingen rijden, dat hij dat ook deed..

Hmm die is me niet opgevallen. Tunnel was idd een slecht moment. Maar ja, je moet toch gas geven om die berg weer op de komen

Mogge
Het is nog een beetje vroeg.

Over n kwartiertje op weg naar Scammie in Luxemburg

Rij ze allemaal vandaag

Heb ik ook een keer gehad zat zn Volvo station voor me ,ik had mn Blade net een paar uur en hoppa een dot gas op een 60klm weg kijk ik in mn ooghoeken naar rechts zie ik twee flikken zitten ,oeps gas los en zeker een min of 20 achter me aangereden ,denk je ook ff lekker een paar dijkjes te gaan rijden!
Kort daarna stond ik bij motoport Vianen en had een lekke band ,Gv. wat een daggie

Is gelukkig allemaal goed gekomen

Geen fietspaden gebruikt

En heb nog meer foto s.

De TRIBALFLOWERKA! Kan ik nu officieel meedoen in de FLOWER CLUB.

FLOWER POWER!!

Mooi he?

Laatst bewerkt:

En de achterkant. Nu voorzien van mf liner, oogjes en een draakje.

Jaaa dat is zeker gelukt
Wat zijn daar veel bochtjes al moest ik er soms wel behoorlijk aan wennen.

Om 7 uur uit Breda vertrokken, na eindhoven tank vol gegooid en bakkie koffie met kingcoder gedronken en iets voor half 10 aan de luxemburgse grens Daar weer n volle tank gehaald en nog n bakkie gedaan (ook om op te warmen, het was kouououd, brrr) want we waren ruim op tijd.
Nog wat door luxemburg getourd en rond half 11 bij scammie aangekomen. Wat bakjes koffie weggewerkt, wat broodjes erbij en om 12 uur weer vertrokken. Op de terugweg ook nog de nodige bochtjes meegepakt.

Op een paar kilometer na 650 kilometers gereden vandaag (en 3 tanks benzine ).

Scammie, tnx

Status
Niet open voor verdere reacties.