Tazman_3
MF veteraan
Pffff@ Taz, die eerste belg van die goedkope R1 net nog gemaild. Krijg ik net reactie dat hij hem niet meer wegdoet
Tis en blijft een Belg he
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Pffff@ Taz, die eerste belg van die goedkope R1 net nog gemaild. Krijg ik net reactie dat hij hem niet meer wegdoet
Tis en blijft een Belg he
2 april Dat was afgelopen maandag.
Opgelet!!!
maandag 2 april staan er de volgende flitsers:
A2 t.h.v. Utrecht
A27 t.h.v. Oosterhout
Bietje laat of nie dan
Pffff
Wie gaan er allemaal naar Black?
ik ben van de partij/y
Maak maar een mooi lijstje aan.
Gezellig Hoe meer mensen hoe meer vreugd5. ovb-Day-Walker
Black is 14 juli, Defqon 1 ga ik ook heen, dat is op 16 juni en Q-Base is ik meen 16 september. Q-Base ben ik alle 3 de edities al geweest, top feest en top locatie, alleen heb ik de 2e editie door het stampen m'n knieband verrekt en de dag voor de 3e editie is Marcel verongelukt, dus van die 2 edities heb ik nauwelijks kunnen genieten.wanneer is black trwns?
want k heb nog een paar feestjes..
16 mei bassleader (flanders expo gent)
defqon 1
en ik wil heeeeeeel graag naar q-base (duitsland, verlaten vliegveld (of militair terrein, zoiets)
Met nadruk op -jePuisje
Was gezellig Taz Bietje ouwehoeren onder de baas z'n tijdSolly Day-Walker
Het was f*cking druk in de stad, lange rij bij het postkantoor en Party Marty had zich verstopt op een andere afdeling en had vanmiddag niet zo'n zin om te werken
Enne tnx he
Oh ja, 29 april, WK Superbike in Assen, wie gaan er eventueel ? Want dan kan ik desnoods vrij vragen ( ja, alweer een zondag die we open zijn )
Net terug van een rondje motorrijden of zo Ga slapen manIk ga er met wat mensen heen
Kaarten kopen we ter plekke.
Net terug van een rondje motorrijden of zo Ga slapen man
Maar eh, wie gaan er mee ?
Hmmm...heb niet veel te vertellen (niets eigenlijk), maar moet me toch minstens nog 1 keer hebben laten zien voordat deeltje 4 strakkies weer vol zit.
Dat feestbeest ging gewoon vrijdag en zaterdag stappen
2 april Dat was afgelopen maandag.
Toen ben ik wel 2x met de auto langsgereden en om half 9 s avonds was het niet
meer zo druk
Ik ga er met een aantal mensen naartoe.Oh ja, 29 april, WK Superbike in Assen, wie gaan er eventueel ? Want dan kan ik desnoods vrij vragen ( ja, alweer een zondag die we open zijn )
halo iedereen
en vanmorgen ben ik gespot (met de auto) door Joey (die was op de motor)
haha... ik wist dat jij het was mooie wagen heb je trouwens!! ziet er gelikt uit
Kwam net terug uit de kroeg, party, partyNet terug van een rondje motorrijden of zo Ga slapen man
Maar eh, wie gaan er mee ?
Dat feestbeest ging gewoon vrijdag en zaterdag stappen
Ja ja, zo kan ie wel weerNiet bij te houden die gast
Blij dat ik vandaag met de auto was en vanuit Tilburg via de snelweg naar huis ben geredenOk Ok,
update:
Vandaag 7 april:
N 282 Traject Breda-Tilburg (snelheid)
Noordelijke Rondweg in Breda (roodlichtcontrole)
[me]Dus Taz, niet over het fietspad vandaag[/me]
Oh ja, 29 april, WK Superbike in Assen, wie gaan er eventueel ? Want dan kan ik desnoods vrij vragen ( ja, alweer een zondag die we open zijn )
Blij dat ik vandaag met de auto was en vanuit Tilburg via de snelweg naar huis ben gereden
Wij zij ook te vinden bij de Sb ,Pdvd en ikke hebben perskaarten !!
geduld as dinsdag krijgen we hem !Vanmiddag nog langs jullie gereden, maar geen gele kanarie zien staan???
Waar is ie nou?