Breda / Oosterhout e.o. *deeltje 4 alweer*

Status
Niet open voor verdere reacties.
full

ps het is een chique ta

@ Party en Maybabe: Have fun @ the Matrix *O*

@ mocca: Waarschijnlijk zal ik morgen net als vandaag wel weer effe gaan rijden, maar wanneer en hoe laat weet ik nog niet...

@ Vonne: hele avond aan het poetsen (je MSN :9 )

@ Party en Maybabe: Have fun @ the Matrix *O*
Duurt nog ff voor Taz mee kan -O-
Verjaardag vanavond was ook gezellig :)
@ mocca: Waarschijnlijk zal ik morgen net als vandaag wel weer effe gaan rijden, maar wanneer en hoe laat weet ik nog niet...

@ Vonne: hele avond aan het poetsen (je MSN :9 )
Ze is nog steeds aan t poetsen terwijl t net donker was :?

Laatst bewerkt:
Kust was me te ver.. gister Sauerland al gehad. Wel net ff klein stukkie hier in de omgeving gedaan. Zo lekker naar E-Dance!

Iemand zin om vandaag richting de kust te gaan en daar een terrasje te vatten?
Was gezellig Kevin :W

Kleine 250 km gereden, stukje over het strand gelopen en lekker in het zonnetje op het terras gezeten.

[edit: was je nog op tijd thuis of zat de familie al in het restaurant :X
En ik kon t op de terugweg toch niet laten om af en toe aan het gas te zitten }) Kom je wel achter als je er zelf ook een hebt 8-) ]

~[Edit 2: heb jij deze trouwens gezien -O-
laser ze a58 bergen op zoom ri goes thv hmp 125.2 bij afslag rilland op viaduct (rob1972) 14:46:14 ]

Laatst bewerkt:
Zeker gezellig ja *O*

en jaja net op tijd thuis om mee te gaan uit eten _O-

Zag dat je al gereageerd had, terwijl ik m'n post aan het editen was.

[edit: was je nog op tijd thuis of zat de familie al in het restaurant :X
En ik kon t op de terugweg toch niet laten om af en toe aan het gas te zitten }) Kom je wel achter als je er zelf ook een hebt 8-) ]

~[Edit 2: heb jij deze trouwens gezien -O-
laser ze a58 bergen op zoom ri goes thv hmp 125.2 bij afslag rilland op viaduct (rob1972) 14:46:14 ]

eerste kilometertjes weer gemaakt :D

een geluk dat mn motorlaarzen zo strak om mn enkel zitten (helemaal met die zwachtel erom) dat ie bijna geen kant op kan :9

Zo weer beetje bijgekomen van stapuh van gister. Was super! *O* Alleen kan dus echt niet meer tegen drank dus lekker aan het water gegaan. En toen ging het weer lekker. 8-) Volgende keer met meer mensen naar de matrixx!!

@ Dallie: Mooie auto! Zal vast lekker rijden.

En *tromgeroffel Miranda is is beetje actief geweest en heeft de foto s van het stappen van de 24e is op internet gezet. *O* Sorry voor het lange wachten. :X

Hier volgen enkele voorbeelden:

full

Laatst bewerkt:
En *tromgeroffel Miranda is is beetje actief geweest en heeft de foto s van het stappen van de 24e is op internet gezet. *O* Sorry voor het lange wachten. :X

Hier volgen enkele voorbeelden:

[afbeelding]
Goed gedaan *O*
Oh help, wat een lekkere foto's weer -O-
Die incognito spreekt me wel aan :P

Laatst bewerkt:
hoi mensen :W vandaag weer lekker een tourtje gedaan door god weer waar (het principe was gewoon lekker crossen zonder plattegrond en maar zien waar je uitkomt)> heerlijk, zo in het zonnetje, helaas geen een sticker -O- ( zijn die dingen zo lastig op maat te knippen? :X )

@ kevin en taz: tja, gewoon vergeten te wijzigen en al lang op de bank geploft ;) maar dan lijkt het wel of ik heel ijverig ben met poetsen haha :9

groetjes vonne @ frasier's place :W

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan