Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Breda / Oosterhout e.o. *deeltje 4 alweer*

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ Party en Maybabe: Have fun @ the Matrix

@ mocca: Waarschijnlijk zal ik morgen net als vandaag wel weer effe gaan rijden, maar wanneer en hoe laat weet ik nog niet...

@ Vonne: hele avond aan het poetsen (je MSN )

@ Party en Maybabe: Have fun @ the Matrix
Duurt nog ff voor Taz mee kan
Verjaardag vanavond was ook gezellig
@ mocca: Waarschijnlijk zal ik morgen net als vandaag wel weer effe gaan rijden, maar wanneer en hoe laat weet ik nog niet...

@ Vonne: hele avond aan het poetsen (je MSN )
Ze is nog steeds aan t poetsen terwijl t net donker was

Laatst bewerkt:
Kust was me te ver.. gister Sauerland al gehad. Wel net ff klein stukkie hier in de omgeving gedaan. Zo lekker naar E-Dance!

Iemand zin om vandaag richting de kust te gaan en daar een terrasje te vatten?
Was gezellig Kevin

Kleine 250 km gereden, stukje over het strand gelopen en lekker in het zonnetje op het terras gezeten.

[edit: was je nog op tijd thuis of zat de familie al in het restaurant
En ik kon t op de terugweg toch niet laten om af en toe aan het gas te zitten Kom je wel achter als je er zelf ook een hebt ]

~[Edit 2: heb jij deze trouwens gezien
laser ze a58 bergen op zoom ri goes thv hmp 125.2 bij afslag rilland op viaduct (rob1972) 14:46:14 ]

Laatst bewerkt:
Zeker gezellig ja

en jaja net op tijd thuis om mee te gaan uit eten

Zag dat je al gereageerd had, terwijl ik m'n post aan het editen was.

[edit: was je nog op tijd thuis of zat de familie al in het restaurant
En ik kon t op de terugweg toch niet laten om af en toe aan het gas te zitten Kom je wel achter als je er zelf ook een hebt ]

~[Edit 2: heb jij deze trouwens gezien
laser ze a58 bergen op zoom ri goes thv hmp 125.2 bij afslag rilland op viaduct (rob1972) 14:46:14 ]

eerste kilometertjes weer gemaakt :D

een geluk dat mn motorlaarzen zo strak om mn enkel zitten (helemaal met die zwachtel erom) dat ie bijna geen kant op kan

Zo weer beetje bijgekomen van stapuh van gister. Was super! Alleen kan dus echt niet meer tegen drank dus lekker aan het water gegaan. En toen ging het weer lekker. Volgende keer met meer mensen naar de matrixx!!

@ Dallie: Mooie auto! Zal vast lekker rijden.

En *tromgeroffel Miranda is is beetje actief geweest en heeft de foto s van het stappen van de 24e is op internet gezet. Sorry voor het lange wachten.

Hier volgen enkele voorbeelden:

Laatst bewerkt:
En *tromgeroffel Miranda is is beetje actief geweest en heeft de foto s van het stappen van de 24e is op internet gezet. Sorry voor het lange wachten.

Hier volgen enkele voorbeelden:

[afbeelding]
Goed gedaan
Oh help, wat een lekkere foto's weer
Die incognito spreekt me wel aan

Laatst bewerkt:
hoi mensen vandaag weer lekker een tourtje gedaan door god weer waar (het principe was gewoon lekker crossen zonder plattegrond en maar zien waar je uitkomt)> heerlijk, zo in het zonnetje, helaas geen een sticker ( zijn die dingen zo lastig op maat te knippen? )

@ kevin en taz: tja, gewoon vergeten te wijzigen en al lang op de bank geploft maar dan lijkt het wel of ik heel ijverig ben met poetsen haha

groetjes vonne @ frasier's place

Status
Niet open voor verdere reacties.