brabantse offroaders

panter

MF veteraan
22 okt 2004
2.073
65
brabant
nu toch maar eens de knoop doorgehakt om een nieuw topic te starten
dus we gaan van offroad maatje gezocht omgeving tilburg verder met brabantse offroaders
 
alvast een foto
full
 
ja we zullen als mijn motor is gemaakt ook snel maar eens op wonck gaan rijden
 
Jammer om te lezen dat het tegen viel in Billstain.
Maar ben toch benieuwd naar de foto's!
 
he guuske zovast fijne vakantie toegewenst
jeroen ik was van plan om zondag morgen een route te gaan zoeken
die een beetje vanaf de lekke band aan gaat sluiten
 
Nou zo verschikkelijk was het nou ook weer niet maar het was wel erg zwaar, voor mijn achterband dan, op het asvalten voor ons sávond aan het goedkope bier en met lelijke wijven en kinderen auwehoeren.;-) maar we hebben veel gelachen en heb mijn waiworri-one trailer goed kunnen testen.

Ben Xr niet een keer verloren, wat best een hoge score is. Nou aan productie denken, haha.

Zaterdag 24 sept ga ik voor de Hart van Brabant Rit...nog liefhebbers? Alleen is maar alleen he!
Ik heb de info van Ad Ketelaars binnen. Kosten 18euri, roadbookrit maar ik rijd wel achter iemand aan. Start 08.00-10.00 ergens bij Reusel. Ik herinner me die rit van 12 jaar geleden, was best pittig..dus leuker dan het Ardennenoffensief, hhaaahaa.
full
 
een hele aparte aanhanger ad , een echte constructeur.
als je nou je supermoto achterwiel er in zet slijten je noppen minder.
haal je nou ook je ketting er af?
 
een hele aparte aanhanger ad , een echte constructeur.
als je nou je supermoto achterwiel er in zet slijten je noppen minder.
haal je nou ook je ketting er af?

Ja ketting er af anders loopt het asje droog omdat de olie pomp niet draait!

Meer foto's volgen!
 
jammer ga zondag wel wat zoeken en hopen dat ik iets vind leuk om een keer een ander stuk te gaan doen met zen alle
 
zaterdag ga ik een motortrailer halen is toch wel makkelijk om er een voor jezelf te hebben
 
ben verrasd !
ja altijd makkelijk.maar je ruimt hem op en nu heb je weer de plannen om er een te kopen.
 
Zondag wil ik wel een rondje gaan rijden...heb er voorlopig weer een werkbaar tandwiel opzitten.
Moet ik voor die tijd nog wel m'n Zumo scoren :P
Wordt echt de laatste keer met de WR, (eind) volgende week de beta ophalen :)

Ad, ik rij ook de 24e. Ik ga ook achter een paar kenissen (met roadbook) aan rijden. Meen me te herinneren dat die groep al vrij groot was (man of 8) dus weet niet of je er nog bij kan.
 
ben verrasd !
ja altijd makkelijk.maar je ruimt hem op en nu heb je weer de plannen om er een te kopen.
ja klopt ik dacht er ook geen meer nodig te hebben, maar we willen nog naar wonck / venlo
en ik moet ook weer 2x naar de motorzaak
dus als ik telkens moet huren ben ik net zoveel kwijt
en ik heb een leuke zien staan waar ik naderhand eventueel nog wat op kan verdienen
 
haha leuke 'aanhanger' waiworrie!
Heb vanmiddag ff remblokjes gehaald voor t achterwiel. Die waren weer ver op!
dat was weer 34uurie..
 
Terug
Bovenaan Onderaan