brabantse offroaders deel 3 mx knudde

Heb weer een hoop moois gemist. Was de plaats delict misschien te dicht bij de dreunende duinen , weet ook niet valt veel over te zeggen hoop dat de boete beperkt blijft.
Volgend wknd naar Wonck , wil heel graag maar heb zoontje dus hoogstens rondje breda paar uurtjes.
*O* Mooi clubkeehhhh :]
 
Nou weer een mooi naamke Jeroen
En inderdaad een gezellig clubje

Maar de viertaktmotor sterft niet uit hoor
Jullie gaan straks allemaal weer op de viertakt over
Alle oude dingen komen gewoon weer terug let maar op
 
Hiiha Heaumeaus,

Ik ben er ook weer bij in dit nieuw deeltje.
Ook deze deel zal vol komen te staan met allerlei spannende, gruwelijke, ongeloofwaardige en mooie verhalen.

Zolang we met z'n alle gezond het einde van dit deeltje halen kan het mij niet knudde genoeg worden hiiiihaaa.

DEH HEDDE GOE GEDAAN JEROEN. *O*
 
Vraagje over jullie ervaring met de electrische start van de KTM's , Husaberg's, Huskies, etc 2T-300derts.
Mijn TE300 heeft maar weinig capaciteit in zijn accutje en elektrisch starten gaat dus ook niet. Hoogstens een enkele keer als de accu vol opgeladen is maar dat komt zelden voor en zekers nu met dit koude weer maar ook trouwens niet als de mussen van dak vallen.

Wat is er dan aan de hand...laat de accu niet voldoende bij of is de accu gewoon niet krachtig genoeg. Moet ff kijken maar denk dat er nu een 3.6 Ah in zit.

Wat is jullie ervaring??????????????
 
Vraagje over jullie ervaring met de electrische start van de KTM's , Husaberg's, Huskies, etc 2T-300derts.
Mijn TE300 heeft maar weinig capaciteit in zijn accutje en elektrisch starten gaat dus ook niet. Hoogstens een enkele keer als de accu vol opgeladen is maar dat komt zelden voor en zekers nu met dit koude weer maar ook trouwens niet als de mussen van dak vallen.

Wat is er dan aan de hand...laat de accu niet voldoende bij of is de accu gewoon niet krachtig genoeg. Moet ff kijken maar denk dat er nu een 3.6 Ah in zit.

Wat is jullie ervaring??????????????



Je kunt de start en laadsysteem vrij simpel doormeten. Je kunt ook de accu testen of laten testen. Ik heb ook een kleine accu in m'n husq, maar die voldoet meer dan prima.

PS: als je accu al een jaar of twee oud is en hij is een keer (of vaker) leeg geweest kun je 'm al bij voorbaat vervangen...
 
De accu van mn cbr gaat elke winter in de kast. (Kamertemp) en voor gebruik aan een druppellader leggen.
En idd als ie een paar jaar oud is gewoon vervangen.
 
ad weet je zeker dat het aan je accu ligt? heb je al gemeten wat de waardes zijn?
het schijnt veel voor te komen bij husaberg en ktm 300, startmotor zijn hetzelfde
de startmotors moeten een paar keer per jaar goed schoongemaakt worden en goede smering hebben... iig de tandwieloverbrenging!
op youtube staan verschillende filmpjes hoe ze dat doen
ga die van mij ook ff controleren hoe die erbij staat, want die van mij werkt ook niet echt super. (zondag deed die helemaal niks meer ...maar wat bleek nou er was gewoon een draadje los pffff gelukkig haha)
maar de ene keer gaat die wel goed rond en de andere keer niet
terwijl de accu gewoon vol is en aan de druppellader heeft gestaan
hier nog een filmpje over de smering en ontluchting

 
oooh ok probleem opgelost dan haha zag het te laat
Welk draadje zat bij jou los dan?
maar zal hem wel een keer schoonmaken en smeren
je kan ook gewoon wat teflonvet aan de tandwieltjes smeren
 
Laatst bewerkt:
gewoon in de frituur naaie en tandwieltjes krokant bakken.. hedde nergens meer last van..
hoezo n accu.. hoezo elec start.. 1xgoed stampen en je bent vh gezijk af haha
(nee hoor.. als ik er een had zou ik m ook goed verzorgen.. ben gewoon n bietje jaloerss)
haha wat een naam mxknudde haha.. zelfspot is de beste!
mag het iig nog een mooier jaar worden als voorheen!
 
Alle oude dingen komen gewoon weer terug let maar op~[/quote]


idd pjd jij blijft ook gewoon terug komen he _O- :W
 
aan 2 balle heb ik vaak nog nie genoeg :]

Heb alleen los draaije nog geconstateerd..rest van het onderzoek volgt nog maar aas. wknd volop tijd want bij -7C blijf ik in bed... ;(
 
Watje :+

Vergeleken met de manne op onderstaand filmpje zijn wij trouwens allemaal watjes _O-
 
Laatst bewerkt:
mmjammer dat ik moest werken.. anders was ik meegegaan kerel! nu lekkah thuis wa schroefkes aandraaien.. word alweer n motor haha!
loui.. hoe zit het mej jou supergeile ubermotard?
en ad.. staat die yamama van jou al op de slicks?
 
Het gaat maar langzaam vooruit met den Husky.
Anodiseren was niks dus worden de naven gecoat. Ben nu bezig de Ela weer in orde te maken zodat de pinkers het ook weer doen.
En bij jou Guus wanneer kunde weer rijden?
 
mjaa.. ben nog steeds aan het wachten op cilinder maar indertussen doe ik er af en toe wat aan.. straks met cilinder alles afmonteren en inrijden (enigzins) en dan hoop ik weer te kunnen knallen als het dooit! week of 2 denk... hoop ik..kanni wachten!!!!!!
 
Die Keers maakt het bont Guus, zaak daar al onderste boven gezet of wa. Ik zou het niet pikke haha.
Yz staat te smachten om aandacht alleen nog een kontlichtje erop en ik kan op zelfmoord pad.

Nieuwe 5 Ah accu in 300 gezet. De tandwieltjes van de startmotor worden door de motor olie gesmeerd, geen extra smering mogelijk dus. Accu is wel cmtertje hoger maar past net onder zadel. Bij het testen sloe ze meteen aan en zette huiskamer vol rook en lekkerrrr. Startmotor probleem dus hopelijk opgelost.
Komende twee weken geen enduri voor miin...pas na de Carbnaval weer maar dan is het al bijna Veldhoven
 
Terug
Bovenaan Onderaan