ben benieuwd hoeveel verbetering dat geeft. Qua sensor ik denk dat ze gewoon die sensor even los gekoppeld hebben en vergeten zijn die weer aan te sluiten. Denk dat het pennetje is achter de rechterboven hoek van het luchtfilter. Zonder dat signaal heeft die geen idee hoeveel brandstof er ingespoten moet worden
Bekijk bijlage 1480791
Waar bedoel je precies? Kan je dit aanwijzen op de foto? heb daarnet de airfilter eruit gehaald en alles nagekeken maar kon niks vinden.
Volgens mij is het deze sensor.
De reden waarom hij het heeft verplaatst = The intake temperate sensor heat soaks due to engine heat and reads high. The ecu adapts to this and changes your fueling a bit. Moving it stops this so you bike remains at full power regardless of how hot it is.
wat wil je hardwarematig gaan testen dan?
Geen idee eigenlijk ik ga als het goed is dinsdag weer terug naar de tuner, ik wil dan eigenlijk de remap eraf halen en testen of ik dan geen problemen ondervindt.
Vandaag druk wezen testen op rustige wegen en wel het e.e.a. kunnen uitsluiten.
Tune is alleen uitgevoerd op de dynamic stand maar hij valt uit bij elke modus. (rain, road en dynamic)
Vanaf 3k t/m 7k RPM volgas = geen probleem.
vanaf 6k t/m 8k+ RPM volgas = limp issue (meestal ergens rond de +- 7-8k RPM valt die uit)
rustig gas richting de 8k RPM en dan volgas = geen probleem.
Op de testbank kregen we het ook niet voor elkaar om hem in de limp mode te krijgen.
Vanmiddag op de bok gezet en volgas gegeven maar kreeg hem toen ook niet in limp mode.
Enige wat ik hieruit kan halen is dat het iets met de lucht heeft te maken. (correct me if i'm wrong)
Laatst bewerkt: