Stylingtechnisch niet echt een masterpiece idd, wel lekker oldschooldat stukje regenpijp?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Stylingtechnisch niet echt een masterpiece idd, wel lekker oldschooldat stukje regenpijp?
Bedoel je deze?Wie heeft er een BOS einddemper op zijn S1KR?
Bedoel je deze?
had deze op de S1000R, bij gas los mooie plofjes maar bij constant rijden ging het schelle geluid me op ten duur irriteren vandaar dat ik deze vervangen heb door een AC Schnitzer demperBekijk bijlage 1608812
Bekijk bijlage 1608813
Bij de AC Schnitzer heb ik ook het ekeur certificaat erbij altijd makkelijk voor onze Duitse vrienden die altijd moeilijk doen over vervangingsdempers zonder killer , smaken blijven gelukkig verschillend , vind de AC em beter staan zeker van dichtbij dan is de Bos maar een goedkoop ogend ding, SC had ik op mijn RR met bochtenset van LeoIk ben juist weer aan het kijken naar de SC-project i.p.v. de standaard Akrapovic. Maar de €760,- kostende einddemper houd mij nog een beetje tegen. Het voordeel is wel dat er een homologatie bij zit en als het goed is dus geen gezeik geeft met de duitsers.
Persoonlijk vind ik de BOS wel mooier dan de AC.
Kon je met die RR gewoon het circuit op qua geluid?? Beetje wishful thinking van mij...?Bij de AC Schnitzer heb ik ook het ekeur certificaat erbij altijd makkelijk voor onze Duitse vrienden die altijd moeilijk doen over vervangingsdempers zonder killer , smaken blijven gelukkig verschillend , vind de AC em beter staan zeker van dichtbij dan is de Bos maar een goedkoop ogend ding, SC had ik op mijn RR met bochtenset van LeoBekijk bijlage 1608857Vince
Ben geen circuitrijder maar met dbkiller er in was dit denk wel mogelijk, SC was een redelijk lange demper dus dat werkt dan wel in het voordeel.Kon je met die RR gewoon het circuit op qua geluid?? Beetje wishful thinking van mij...?
Wie heeft er een BOS einddemper op zijn S1KR?
Ik dacht dat jij wel een circuitrijder was, al jaren denk ik dat.Ben geen circuitrijder maar met dbkiller er in was dit denk wel mogelijk, SC was een redelijk lange demper dus dat werkt dan wel in het voordeel.
Ben wel vaak op div circuits te vinden maar meer als race fan en dan vooral de WSBK.Ik dacht dat jij wel een circuitrijder was, al jaren denk ik dat.
Maar het zal krap worden met deze demper denk ik.
Ze worden ook op Zandvoort steeds strenger.
Gelukkig nog niet zoals op Zolder.
Ja Teus we zijn er nog steeds, in deze klote tijd is dit een van de weinige leuke dingen om te doenruud man ook nog altijd van de partij
nou ruud als het goed is kunnen we het spul volgende week weer uitlatenJa Teus we zijn er nog steeds, in deze klote tijd is dit een van de weinige leuke dingen om te doen
Ja dat wel, maar heb nog nooit iets in de weg gehad voor de cover. Gewoon de bovenste bout aan de schakelstang losmaken?schakelstang weg, zijstandaard schakelaar stekker los, of schakelaar in zn geheel los, en dan 4x torx 30 in het kapje zelf.
Wijst toch redelijk voor zich?
Zit die met loctite vast?Ik zou de as aftekenen op het armpje en die loshalen. De Torx 30van de stang zit moeilijk vast en schiet je snel overheen.
Ja, maar met van die groene taaie loctite. Ik pak in de regel een nieuw schroefje bij terugmonteren.. troepZit die met loctite vast?
Ik heb gisteren de houder van het rempotje uit de kroonplaat geschroeft.
Hij ging enigszins zwaar, maar wat een berg borgmiddel kwam er uit zeg...
Gelukkig zat ik er met een klein 1/4' rateltje op.Ja, maar met van die groene taaie loctite. Ik pak in de regel een nieuw schroefje bij terugmonteren.. troep
Rempotje zit idd ook al zo achterlijk vastgelijmd
Wat mag ik losmaken zodat ik dat tandwiel cover eraf kan halen?
Ja, ik en ze mogen 'm van mij houden want ik zie weinig redenen om vanaf mijn 2017 te switchen, daarnaast vind ik de styling wat anoniem geworden, maar dat is smaak natuurlijk. Verder zal ie best prima zijn hoor.Iemand hier zich al verdiept in de nieuwe S1000R?