Enjoy-Rider is met stomheid geslagen...:
Broertjes Peters...
Ik heb met beiden een hele poos zitten praten ('t was trouwens in november), met JP over motoren natuurlijk
.
Snap er he-le-maal niks van hoe dat nou bij jou terecht is gekomen
Praat me eens bij ?
…even off-topic met Mevr. 'Oe' jongens ; dus kijk maar even een andere kant op…
…Marcel en JP ; ken ze al jaaaaaaaaaaaaren…
…’vroegah’ hadden we in de Zuidwijken (Braamkamp, Zwanevlot enz.) een hele club met jongens en meiden…
…’s avonds een beetje bij elkaar ‘hangen’ diverse verkeringen, uitgaan ; ach wellicht ken je zoiets wel…
…een hoop van die jongens en meiden zijn over het land uitgevlogen, en hebben geen contact meer met die piepeltjes uit die groep van vroeger. Echter een behoorlijk aantal zie ik nog met regelmaat ; denk dan aan diverse verjaardagen, bierfeesten, Koninginnedag, Nijmeegse 4-daagse feesten, bedenk het allemaal maar…(toch bijzonder dat zo’n groep na 30 jaar elkaar nog met regelmaat treft)…
…en 1 van die gasten die ik dus met regelmaat nog over de vloer heb (of andersom) is Marcel (en bij JP kom ik maar heel af en toe)…
…zit ik vorig jaar een keer op avond, met 'moeders' bij hem en Willy (zijn wederhelft), een bakkie te doen, zit hij in geuren en kleuren te vertellen over een lagere school reünie…
…en dat het wel bijzonder is dat je A) die mensen nog kunt opsporen, en B) hoe leuk het is om te zien wat er van deze en gene terecht is gekomen (of niet)…
…zit hij ook in diezelfde kleuren en geuren te orakelen over het feit dat er een hoogblonde dame komt aansjeesen in een rode Mercedes SLK…
…en dat een hoop dachten ; en wie mag
dat wel niet zijn…
…en dan lees ik Zutphen, reünie…
…dan denk ik, blond, kappersauto, terwijl dat gesprek met Marcel weer naar boven borrelt...
...en dan is 1 + 1, 2…
...de wereld is soms kleiner dan je denkt...