Jeroen1969
MF veteraan
Met al die regen en de activiteit van de boeren werd de RT er niet bepaald schoner op...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
...mwha..., tuinslang aanzwengelen, en het ding is weer schoon...
...hoop RT's zo...
...neigt echter in mijn beleving wel een tikkie naar 'massatoerisme'...
...enne..., Jeroen..., ik denk dat het naast je navi5, en EiFoon6, nu ook tijd gaat worden voor Leesbril7...
...want kijk, en lees nog maar eens goed...
...toe maar, buig je hoofd maar iets naar het scherm toe...
[afbeelding]
Vanmiddag met lekker met een paar Andreasberg rijders in de jardins des SjatOotje gezeten.
Lekker weer om buiten te zitten.
Met al die regen en de activiteit van de boeren werd de RT er niet bepaald schoner op...
[afbeelding]
[afbeelding]
...Ron... is tot over zijn oren verliefd... en ze heet R1200RS:
...over Boeren Mest Wagens gesproken...; it is alive !...
...klinkt de R1200RS toch alsof er meer leven in zit... : bwoaaaaap !...
Jeroen1969 schreef nog...:
1) Ik ben ff de tel kwijt Ron, maar hoeveel motoren staan er nu bij jou?
2) Ik krijg zo langzaamaan het gevoel dat t.z.t. dat aantal 2 zal bedragen en zal bestaan uit een R1200RT en een R1200RS. . .
3) Zo krijg ik ook langzamerhand het gevoel dat ik met een jaartje of 2 na nu, zeg maar als de eerste kinderziektes en terugroep acties van die mooie RS geweest zijn, er voorzichtig in Huize Van den Berg bij de minister van Financiën alhier gelobbyed gaat worden dat een man toch ook recht heeft op een hobby en dat een RS voor erbij helemaal niet zo heel raar is en dat ie prima overdwars achter de R en de RT past en dat de RT uiteindelijk ook langer meegaat als de RS er is en dat een RS wel lekkerder rijden in de zomer is omdat je net wat meer koelwind hebt en dat ook de banden gewoon van de RT langer meegaan en dat ie minder vaak voor een beurt moet....
4) T.z.t. samen shoppen???
...asteblieft dan !...En over het pimpen....
Naast het dippen, ook spuitwerk en titanioum boutjes ( wordt Hans misschien btje blij van )
Dippen: stuurhelften, bagagedrager, tankbeugel, benzineding en final touch, het bolletje voor de nav
Spuiten: schetsplaten en voorvork (onderste deel en middenstuk)
Titanium: op allerlei plekken
Ik was erg benieuwd naar het dippen icm de kleur van de motor maar ik ben erg erg heppie mee. Vind het een prachtige combi!!
Dan nu eindelijk de plaatjes..zal me beperken tot 5 foto's
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]