...Ron... verfraait ...
... of niet:
...in de Speed Triple echter wel van die zilvergrijs gespoten bolletjes zitten...
Speed Triple standaard kleurstelling van de lampen
[afbeelding]
witte knipperglaasjes gekocht, samen met oranje bolletjes, waarna bolletjes zilver gespoten...
[afbeelding]
[afbeelding]
...en voor de versobering van kleur, het achterlicht ook vervangen voor een wit exemplaar (rood licht...)
[afbeelding]
...daar hebben ze 'eenheidskomkommers' voor...
...voorbeeldje wit gespoten knipperbolletjes...
...geen foto's van de RT, omdat ik daar wel van die Philips Silvervision lampjes in heb (had ik destijds nog liggen, vandaar)...
...in de Speed Triple echter wel van die zilvergrijs gespoten bolletjes zitten...
Speed Triple standaard kleurstelling van de lampen
[afbeelding]
witte knipperglaasjes gekocht, samen met oranje bolletjes, waarna bolletjes zilver gespoten...
[afbeelding]
[afbeelding]
...en voor de versobering van kleur, het achterlicht ook vervangen voor een wit exemplaar (rood licht...)
[afbeelding]
...tja..., soms gaat het goed met die messing busjes van de pakjesdrager, soms niet...
...hoe leuk kan misschien iets zijn...?!
...ProMotor, het motorblad van de ANWB, U kent het wel, heeft een nieuw item...
...iets over je oude motor opsporen...
...dus ik dacht : geef ik leuk mijn eerste CBR op...
...nieuw gekocht in 1987, ingeruild in 1988, en weer op iemands naam gegaan in 1989...
...en die persoon heeft die motor, nu 25 jaren later, nog steeds...
...want dat geeft het RDW tenslotte aan...
...vanmiddag bericht van de redactie van ProMotor...
...mijn oude CBR staat op de lijst...
...m.a.w., de Sherlock Holmes van ProMotor gaat met de gegevens die ik heb ingeleverd aan de slag...
...ben benieuwd...
...want die fiets nooit meer gezien...
...zul je zien ; staat het ding al 25 jaar 3 straten verderop...
...ben benieuwd...
[afbeelding]
...had in eerste instantie mijn geliefde zwarte GSX750E(S) willen opgeven (mijn allereerste nieuwe motor ; 1985), maar..., tot mijn grote schrik komt de kentekencombinatie van die fiets niet meer voor in de kelders van het RDW...
...nog niet zo lang geleden nog wel..., maar nu is het doek dan toch voor die fiets gevallen...
...helaas...
...game over ; definitief...
[afbeelding]
In je linker poot zit een gaatjes onderin , rechts niet
...en na 1 ritje zijn ze weer goor...