Stampertje_35
MF veteraan
Die werd na de opknapbeurt weer verkocht ...En wat is er met de Jota gebeurt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Die werd na de opknapbeurt weer verkocht ...En wat is er met de Jota gebeurt?
Inderdaad de "Zeeland" terug van een varende ouderdag zo te zien.
Maar om dit jacht een schuit te noemen... Deze OPV's zijn een hoogstandje van Vaderlandse Marinebouw.
@ Roloo's albino; goed gezien, zelfs Marinegrijs is Marinegrijs niet meer. Deze kleur schijnt beter te zijn voor de taakstelling in "de West"
...das gek..., geen enkele (rijdende) R1200RT gezien vandaag...
...terwijl het gewoon super weer was !...
...korte pauze in Nunspeet...
Das gek Ron, want wij waren vanuit het Heemskerkse via Kampen (woont onze zoon die ook motor rijdt) naar Epe alwaar onze schoondochter een keurige tijd op de halve marathon neerzette.
Hebben daarna in Nunspeet lekker op het terras gezeten met de R1200RT toch echt pontificaal in het zicht
Groet, Ab
...ons : 13.00 uur exact in Nunspeet...
Wij iets later 14.00 uur en dat dan weer niet exact.
Was inderdaad een wonderschone motordag.
Op de terugweg echter, we waren bijna thuis, druppels op het Rottepolderplein. dacht eerst nog aan een automobilist die broodnodig zijn raam moest koelen via de ruitensproeier.
Groet, Ab
Jammer, het blijven mooie motoren die Laverda'sDie werd na de opknapbeurt weer verkocht ...
Hier ook een brief met stickers. Het gekke is dat deze bij mij er al op zaten bij de aankoop in 2006. Gewoon een setje extra zeg maar...Goh, vandaag een brief van BMW.
Of ik wel weet hoe het integrale remsysteem werkt.
En wat ik moet doen om het werkend te houden.
En dat ik een afspraak moet maken voor een controle van het remsysteem
En dat ik een paar stickeRTs op de RT moet plakken.
Nou, dat laatste maak ik zelf wel uit
De rest neem ik in overweging.