BMWAndre
MF'er
- 11 nov 2011
- 216
- 178
Ook 'Freek' van het forum doet niks met de linkerschroef. Ben ik het niet mee eens. Voor de combinatie van terugschroeven op 1000 toeren én synchroon stellen, heb je waarschijnlijk ook het linker aanslagboutje nodig.
Als je de motor uit zet, zetten de stappenmotortjes de by pass dicht. Als je dan de stekker er af trekt heb je hetzelfde resultaat als dat je met de GS 911 het signaal 'dicht' geeft. Is dus niet beter of slechter, is hetzelfde.
Een vacuümmeter of kwikkolom heb je altijd nodig.
Als je de motor uit zet, zetten de stappenmotortjes de by pass dicht. Als je dan de stekker er af trekt heb je hetzelfde resultaat als dat je met de GS 911 het signaal 'dicht' geeft. Is dus niet beter of slechter, is hetzelfde.
Een vacuümmeter of kwikkolom heb je altijd nodig.