Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

BMW K1200S/R/R sport en K1300 S/R

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jij hebt nog geluk.... die van vang komt pas half juni .
 
glk schreef op 08 februari 2009 @ 16:48:
Wat is daar onder die S te zien???[afbeelding]

nou, juist, ja, nou...

de bevestigingsplekken van de kofferdragers
 
Laatst bewerkt:
hebbie mooi doan man!
Thanks . Helaas was de bus met zwarte verf op . En de K&N's zijn ook weer schoon. Daar kwam een meuk uit na pas 9000km . Nu nog even laten drogen, invetten en dan alles weer terugzetten .
 
..was ook lekker vandaag ff toeren tussen de hagel door... op een (nog) boxer..
 
Lennard, Texan en Vang ............ gefeliciteerd met jullie nieuwe aanschaf (ik ben toch niemand vergeten)

Ik ben natuurlijk afgelopen zaterdag ook ff wezen kijken ......... Hij is domweg weer erg strak geworden!!
Ik ben alleen bang dat mijn afschrijving mega hoog zal zijn gezien mijn opties. Toch ga ik komende week eens informeren.

Ik hoorde van de dealer dat de aanpassingen super zijn. Het motorblok loopt mooi rond, zonder "bokken" bij lage toeren. Ook een betere gasreactie en schakelt super. Het zijn allemaal positieve berichten.
Mijn K1200-S(pecial) heeft hier trouwens bijna geen last van

Ik weet ook niet of ik moet wachten op de RR ............ (het zijn problemen )
 
Bedankt voor je felicitatie, maar ik blijf nog ff op mijn K1200S rijden .
 
Hoi Texan,

Wel eentje gekocht, maar pas juni leverbaar????

Ik heb misschien "ouds" nieuws voor mijn motorvrienden .... (kleuren RR)

De motor zal zeer licht worden, nl. een droge 183kg. Samen met zijn verbluffende prestaties en rijeigenschappen maakt het lage gewicht deze motor tot de ultieme sportmachine.

De motor heeft een zeer compacte cilinderkop en is smal van vorm. De kleppen worden bediend door zeer kleine en lichte nokvolgers, in feite rechtstreeks gekopieerd uit de formule 1 bolide van BMW. Deze constructie verzekerd zeer hoge motorsnelheden en laat maximale vrijheid toe in motordesign met betrekking tot koppel en output.

BMW heeft voor deze supersport een compleet nieuwe Sport ABS ontwikkeld met 4 verschillende instelling, ook is de motor uitgerust met Dynamic Traction Control (DTC). Het principe van de tractiecontrole komt rechtstreeks uit de racerij.

Het sprekende design van de S1000RR wordt nog eens onderstreept door de 4 beschikbare sprekende kleuren:

Mineral Silver metallic
Acid Green metallic
Thunder Grey metallic
BMW Motorrad Racing kleurstelling: Alpin wit/Lupine blauw/Magma rood
De S1000RR serie productie machine zal begin zomer 2009 aan het grote publiek gepresenteerd worden, u kunt hem natuurlijk al bij ons bestellen. Naar verwachting zal de prijs rond de 17.500/18.000,- gaan zitten. Zodra er meer info is vindt u dit hier
 
Nee, nee... ik heb er geen gekocht.
 
Echt niet . Misschien wordt het wel een valentijnscadeau van mijn vrouw, maar IK heb niets gekocht of besteld .
 
Laatst bewerkt:
@ Texan

Toen ik je vrouw afgelopen zomer sprak, had ze alleen maar een fles cola die over de datum was. (en die gelijk aan Senior 46 gegeven werd onder het mom van "het oude moet eerst op")
Ik zou er dusniet op rekenen dat jij een nieuwe K krijgt.

Het wordt hooguit een R80 uit 19..
 
Die heeft Senior46 van mij gekregen . Voor mijn vrouw is er misschien nog wel hoop .
 
...en wat is er mis met een R80...?!?




...en ik had mij mijzelf nog zo beloofd niet in dit topic te gaan reageren....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.