BMW K1200S/R/R sport en K1300 S/R

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo allen,

Na contact met BMW NL blijkt er voor het WKSuperbikes dit jaar geen evenementen door BMW georganiseerd te worden itt tot de geruchten. Dus geen VIP-BMW kaarten/arrangement WSBK, snik!... Wel BMW-VIP TT!

grtjs

liefmotorratje heedft niet de goede contacten.:
Hallo allen,

Na contact met BMW NL blijkt er voor het WKSuperbikes dit jaar geen evenementen door BMW georganiseerd te worden itt tot de geruchten. Dus geen VIP-BMW kaarten/arrangement WSBK, snik!... Wel BMW-VIP TT!

grtjs

Ik zeg het nog een keer; bestellen bij de BMW dealer er zijn dacht ik 100 plaatsen te vergeven (kopen).

Dit zijn speciale paddock-kaarten met hapje, drankje en "meet and greet" met Corser en Xaus.

Laatst bewerkt:
:?

Wat is het nou? Een actie van de dealers zonder medeweten van BMW NL ?

BMW NL wil er geen ruchtbaarheid aan geven (lees: stel dat deelname BMW aan SBK tegenvalt dan ...), bovendien is het aantal beschikbare kaarten beperkt.

btw, de dealer heeft mij gevraagd, ik niet de dealer
:W

Laatst bewerkt:
BMW NL wil er geen ruchtbaarheid aan geven (lees: stel dat deelname BMW aan SBK tegenvalt dan ...), bovendien is het aantal beschikbare kaarten beperkt.

btw, de dealer heeft mij gevraagd, ik niet de dealer

Geheimzinnig spelletje dus van BMW! Maar valt weinig te bestellen bij dealer als ook dealers als Simako en Mokam er nog niets over weten (behalve gesloten inschrijving voor nieuwe S eigenaren misschien?) :? Kan jouw dealer mij ook niet vragen, maw kun je iets regelen? *O*
*O*

Laatst bewerkt:
van de BMW-site te downloaden:
engelstalige brochure en nederlandstalige prijslijst
voorbeeld van de prijslijst: link: :W

Thanks voor prijslijst Kr! :Y Goeie prijzen :$ Btw proefrit op K12r want de 13 wordt waarschlk geen demo, wel de K13s, maar helaas eerst 1000km od teller anders heeft het g1 zin :N als ie niet open mag.. ;)

@Vang: ik zie je wel bij de SBK in de BMW tent *D .

@Senior46: heb je ook VIP kaarten :?

Laatst bewerkt:
-O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O-
Geachte heer XXXXX,

De door u bestelde motorfiets wordt als één van de eerste klantfietsen geproduceerd en zal als de planning niet verandert medio april bij uw
dealer aanwezig zijn. Helaas is het momenteel nog niet mogelijk om een exactere datum te verstrekken.
Uiteraard kan u dealer later voor u nakijken wat de exacte leveringsdatum gaat worden.

Met vriendelijke groet,
BMW Nederland bv

voornaam achternaam
BMW Klanten Informatie Service

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
The contents of this e-mail are confidential and may be privileged and subject to internal monitoring. If you are not the addressee indicated in this message, you may not copy, forward, disclose, deliver or otherwise use it or any part of it in any form whatsoever. You should then kindly notify the sender by replying to this message and destroy it thereafter. Opinions, conclusions and other information in this message that do not relate to the official business of BMW Group Nederland or any BMW Group Company shall be understood as neither given nor endorsed by them.

--------------------------------------------------------------------------------
From: XXXXXX [mailto:xxxxxxx@home.nl]
Sent: dinsdag 3 februari 2009 18:11
To: BMW-KIS
Subject: levering BMW K1300S

Beste,

Aangezien ik in deze periode mijn dealer niet wens “lastig te vallen” (ivm bladibladibla) met deze vraag, leg ik hem bij u neer:

Ik wil graag een betrouwbare indicatie van u ontvangen wanneer mijn op 18 oktober 2008 bestelde BMW K1300S (full option) geleverd gaat worden.

Mijn dealer is Smudde Motoren Enschede

Mijn gegevens zijn bladibladibla

Ik reken op een spoedige reactie van uw kant

Met vriendelijke groet,

XXXXXX

telefoonnummer

HALF APRIL!!!!!!!!!!

-O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O-

;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;(

maar

geduld is een schone zaak, er zal een moment van :] :] :] :] komen!

.... ergens dit jaar

!! de straatversie !!

De BMW S 1000 RR is een geheel nieuw ontwikkelde motorfiets met een 999cc viercilinder en een drooggewicht van slechts 183 kg. Zoals verwacht, hebben de ingenieurs alle sportieve know how van BMW gebruikt voor de uiterst compacte hoogtoerenmotor. Ook op onderstelgebied zijn er tal van innovaties, waaronder Sport ABS met tractiecontrole. De straatversie staat eind 2009 bij de
BMW Motorrad dealer, maar wie niet zo lang kan wachten: de raceversie is eind deze maand al te bewonderen op de
Motorbeurs in Utrecht. We houden u op de hoogte ...

IK BEN VERLIEFD ........
full

Laatst bewerkt:
Enuh .... zie ik daar een zwarte staan ..... ooowwwwwwhhhhh
(als eerste in de rij)
full

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan