Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Jij hebt nog geluk.... die van vang komt pas half juni .
Jij hebt nog geluk.... die van vang komt pas half juni .
wanneer komt jouw K13S binnen?Die van mij heeft ook minder opties dus deze rolt sneller van de band.
hebbie mooi doan man!
glk schreef op 08 februari 2009 @ 16:48:
Wat is daar onder die S te zien???[afbeelding]
mooi man!In de laatste week van Maart komt ie binnen bij Simako.
Thanks . Helaas was de bus met zwarte verf op . En de K&N's zijn ook weer schoon. Daar kwam een meuk uit na pas 9000km . Nu nog even laten drogen, invetten en dan alles weer terugzetten .hebbie mooi doan man!
Bedankt voor je felicitatie, maar ik blijf nog ff op mijn K1200S rijden .Lennard, Texan en Vang ............ gefeliciteerd met jullie nieuwe aanschaf (ik ben toch niemand vergeten)
Ik ben natuurlijk afgelopen zaterdag ook ff wezen kijken ......... Hij is domweg weer erg strak geworden!!
Ik ben alleen bang dat mijn afschrijving mega hoog zal zijn gezien mijn opties. Toch ga ik komende week eens informeren.
Ik hoorde van de dealer dat de aanpassingen super zijn. Het motorblok loopt mooi rond, zonder "bokken" bij lage toeren. Ook een betere gasreactie en schakelt super. Het zijn allemaal positieve berichten.
Mijn K1200-S(pecial) heeft hier trouwens bijna geen last van
Ik weet ook niet of ik moet wachten op de RR ............ (het zijn problemen )
echt niet?Nee, nee... ik heb er geen gekocht.
Wat kan een zin toch een hoop losmaken