Na zoveel commentaar, onwaarheden, waarheden en verzinsels moet ik nu wel even reageren.
Ik kon dit niet eerder doen, omdat ik verplichtingen had op het circuit van Assen, ik moest het daar op de motorbeurs aangeschafte toegangsbewijs inleveren.
Aan gezien mijn opslag in de hersenen niet meer is wat het ooit was, kunnen de reakties wat door elkaar gegeven worden.
1. Er was voor zaterdag samen met de forum maatjes afgesproken om naar Loenen
te gaan, aan gezien ik toch een beetje meer herrie uit de kont van de Duc hebben wil.
Toen de maatjes hoorden dat ik mijn helm bij Goedhart had afbesteld wegens levertijd
werd meteen een helm van Ducati door de maatjes op mij hoofd gepropt, dus deze
aankoop werd min of meer mij door de strot geduwd.
2. Daarna werd ik min of meer gedwongen om een Duc pak te passen, je zou haast
zeggen dat de maatjes aandelen in Startwin hebben. Ik mocht in ieder geval niet
meer met mijn"oude" pak met hun mee. Ik heb het daar moeten achterlaten.
3. Voor wat betreft mijn simpele onderbroek, ook al had ik zo'n billen bedekker aan-
gehad, dan nog verwacht ik niet dat Joke daarbij enige gevoelens bij zal krijgen.
En ik blijf daarvoor ook gewoon mijn onderbroek thuis showen.
4. De pet heb ik kado gehad van Startwin omdat ik zo'n vlotte koper was.
(wel onder druk van de genoemde maatjes)
5. De rest van de aankopen zijn dingen die de maatjes denk ik zelf graag zouden
kopen, maar niet mee thuis durven komen. (bikini en billenbedekkers)
6. Al met al ben ik door de maatjes aardig op kosten gejaagd, zonder dat zij ook maar
1 cent hebben bijgedragen.
Daarna naar van Harten, alwaar ik met mijn pas aan geschafte Duc pak niet naar binnen mocht zonder begeleiding van de maatjes.
Even bij de liebling van Joke gekeken, viel ons mee, aan de buiten zijde, toen maar gauw weer weg gegaan, voelde mij niet helemaal op mijn gemak bij aan dat BMW spul.
En op het tuinpad werd ik toegesneld door mijn Ria, zij had nog nooit een vent in zo'n mooi motorpak gezien, zij was very hapy. (maar heeft nog niet het bankafschrift gezien)
@ Texan,
Joke heeft het antwoord al gegeven op de vraag over het pak op het circuit, dus je weet nu dat een pak met taile rits mag.
Vandaag dus naar de superbike geweest, op een superdag.
Leuke wedstrijd momenten gezien, best naar mijn zin gehad, met Bailes als dubbelle winnaar.
Nu ben ik vandaag met mijn K op stap geweest, heel vertrouwd, sturen als racer, maar ga morgen toch mijn dealer eens even bellen. Bij 5-6 duizend toeren is er een iritante trilling waar te nemen die ik volgens mij niet eerder had waargenomen.
Ik krijg er zelfs tintel van ik mijn handen. Ben benieuwd wat hij hierover te zeggen heeft.
Zeker gezien dat mijn garantie dinsdag afloopt.
We gaan het horen.
Ik weet nu ook dat of ik nu op de K of op de Duc rijdt, mij of het even is, allebij hartikke leuk, met ieder zijn charme.