BMW G 310 topic

Vandaag nog ff met Simako gebeld. Veel verder zijn ze niet gekomen. Alleen bog dat het ergens in het elektrische systeem moet zitten.
D1C7DB44-48E4-4274-A210-98E15BA3D7DE.jpeg
5E5DF819-2C6E-4A55-ACA2-2C9878ED7491.jpeg


Heb voor de lol ook naar de specifieke code gevraagd. Bovenstaamde foto’s zijn de uitkomst.
 
Ik dacht gisteren al.. is het stiekem een tweecilinder? :+

Heb je nu vervangend vervoer?
Of alleen vanaf de pechplek naar huis?
Ik kon een vervangende auto krijgen, maar had mijn rijbewijs toen niet bij me.
Maar ik hoefde ook geen auto. 8)7
 
Het staat altijd wel mooi vanaf die wagens, maar zo wil je je motor niet zien natuurlijk. :NBekijk bijlage 1822983Bekijk bijlage 1822984
Het was nog binnen een maand van de voorganger. :)
Bekijk bijlage 1822985Bekijk bijlage 1822986
Meestal staan ze op een bergingsauto als er iets mis mee is 😢 Ik zie ze er dan ook liever niet op staan. Die van ons heeft er na 1 week opgestaan omdat die niet wou starten, bleek een update voor te zijn. De keer daarna had de motor minder geluk en had die wat schrammetjes opgelopen en was die incontinent geworden. 🙈

Overigens moet je ook goed geluk hebben als iemand hem ophaalt die weet hoe die zo’n ding vast zetten moet. En als het even kan ook nog zonder dat er spanbanden en ratels bij de kuipen langs vliegen met beschadiging als gevolg.
 
Leuk snoepje van TVS.
Het 310 van blok met het dubbele vermogen door een electronische turbo.
En nog lichter ook. :9

TVS Apaches Turbo.jpeg

 
Ik vind het aantal eigenlijk nog best tegenvallen.
Maar India is al bijzonder genoeg denk ik.
De rest buiten de top tien blijft dan wel erg achter. 8)7
 
Vorige week nog ff de brommer binnen gezet en de barkbusters gemonteerd. Korte puig hendeltjes zitten er nu ook op en de verse pirelli scorpion rally str. Nu nog ff geduld voor de alu bak onder het blok. Nodig? Nee zeker niet, maar wel mooi 😁
 

Bijlagen

  • A69B2F9D-0951-4116-BD26-D2F1F1753667.jpeg
    A69B2F9D-0951-4116-BD26-D2F1F1753667.jpeg
    283,1 KB · Weergaven: 33
  • 686D0525-E4E5-4A7C-9AD7-109A9CFC8526.jpeg
    686D0525-E4E5-4A7C-9AD7-109A9CFC8526.jpeg
    187,8 KB · Weergaven: 33
Hebben er mensen hier ervaring met wat langere ritten en of vakanties met de g310r? Ik ben aan het overwegen dit jaar een weekje naar het zwarte woud te gaan.

Is dat een beetje te doen?
Welke oplossing gebruiken jullie voor bagage op de 310r?
 
Hebben er mensen hier ervaring met wat langere ritten en of vakanties met de g310r? Ik ben aan het overwegen dit jaar een weekje naar het zwarte woud te gaan.

Is dat een beetje te doen?
Welke oplossing gebruiken jullie voor bagage op de 310r?
Heb in een dag Arnhem-berchtesgaden-munchen gereden met een rugzak op de rug. Was te doen. Ven zelf uiteindelijk voor kriega spul gegaan samen met een topkoffer. Vrijdag ga ik naar London voor een concert. Dus lange afstanden zijn mij niet vreemd.
 
Dankjewel voor het delen van je ervaring!!
Ik heb tripje naar Luxemburg geboekt om het te proberen - deze zomer dan wellicht richting het zwarte woud.
 
Dankjewel voor het delen van je ervaring!!
Ik heb tripje naar Luxemburg geboekt om het te proberen - deze zomer dan wellicht richting het zwarte woud.
Bij de Motorrad 50K duurtest zijn ze er heel Europa mee door geweest.
Het was één van de populairste testmotoren uit het park(je) van acht.
Samen met de Fireblade pakten de heren en dames redacteuren de 310 het meeste. :]
 
Laatst bewerkt:
Tijdens een van de laatste lange ritten, gaf overigens de GS310G wel de geest. Was een rit van meer dan 6000 kilkometer en het vol gas rijden op de autobahn bekwam dit motortje niet zo goed. [Had overigens mogelijk een andere oorzaak, maar ik zou het in ieder geval voor alle zekerheid :)wat rustiger aan doen.];)
 
Tijdens een van de laatste lange ritten, gaf overigens de GS310G wel de geest. Was een rit van meer dan 6000 kilkometer en het vol gas rijden op de autobahn bekwam dit motortje niet zo goed. [Had overigens mogelijk een andere oorzaak, maar ik zou het in ieder geval voor alle zekerheid :)wat rustiger aan doen.];)
Ik had een groter voortandwiel.
Dat scheelt net even wat toeren.
Dat rijdt heel comfortabel op de snelweg. :]

Maar wat is er stuk gegaan?
Bij mij de inlaatnokkenas ingesleten.
En geen garantie en communicatie. :X
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan